Gå til innhold

For mye hud?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en herlig fin magetopp, som jeg ikke har fått brukt enda, rett og slett fordi jeg egentlig tenkte å bruke til et maxiskjørt, som for meg er et trygt valg. Problemet er at det er jo så sabla varmt at jeg ikke greier å gå i maxiskjørt! Hadde 33 grader i dag, og blir samme greia i morra. Blir det for mye hud å gå i magetopp + kort shorts til byen?

Anonymous poster hash: 7daa1...4fe
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lengde det ikke er en av disse "truse"shortsene burde det vel gå bra.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

:fnise: Nei, den er ikke sånn at jeg står i fare for å vise rumpeballer eller noe, dekker kanskje 1/3 av låret.

Skrevet

Når det er så varmt ute som det har vært i det siste burde du da få gå i akkurat det du vil. Selv ser jeg mannfolk gå rundt i bare shortsen, og kan de gå kledd slik kan definitivt du gå med magetopp og en ikke-truse-shorts! :)

AnonymBruker
Skrevet

Når det er så varmt ute som det har vært i det siste burde du da få gå i akkurat det du vil. Selv ser jeg mannfolk gå rundt i bare shortsen, og kan de gå kledd slik kan definitivt du gå med magetopp og en ikke-truse-shorts! :)

Ja, prøver å tenke litt at det er "unntakstillstand." Skal på stranden etter å ha vært i byen og.

Forøvrig:

Lignende shorts:

http://www.rebeccataylor.com/content/ebiz/rt/invt/rt314555a002/rt314555a002_med~blue~vintage_setlsideview1.jpg

Lignende topp, min er mindre tettsittende:

http://kookai.com.au/collections/tops/products/cream-of-the-crop-tee-vanilla

Gjest Dalma
Skrevet

Går med magetopp og skjorts selv om det ikke er hetebølge også, jeg, og kun shorts om jeg er et sted mannfolka har folkeskikk nok til å ikke gjøre det ubehagelig. Gå kledd som du vil, du. Ingen tar skade av å se en kropp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...