AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #1 Skrevet 21. juli 2014 Har en herlig fin magetopp, som jeg ikke har fått brukt enda, rett og slett fordi jeg egentlig tenkte å bruke til et maxiskjørt, som for meg er et trygt valg. Problemet er at det er jo så sabla varmt at jeg ikke greier å gå i maxiskjørt! Hadde 33 grader i dag, og blir samme greia i morra. Blir det for mye hud å gå i magetopp + kort shorts til byen? Anonymous poster hash: 7daa1...4fe
Syse Skrevet 21. juli 2014 #2 Skrevet 21. juli 2014 Så lengde det ikke er en av disse "truse"shortsene burde det vel gå bra. 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #3 Skrevet 22. juli 2014 Nei, den er ikke sånn at jeg står i fare for å vise rumpeballer eller noe, dekker kanskje 1/3 av låret. Anonymous poster hash: 7daa1...4fe
Syse Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Når det er så varmt ute som det har vært i det siste burde du da få gå i akkurat det du vil. Selv ser jeg mannfolk gå rundt i bare shortsen, og kan de gå kledd slik kan definitivt du gå med magetopp og en ikke-truse-shorts!
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 Når det er så varmt ute som det har vært i det siste burde du da få gå i akkurat det du vil. Selv ser jeg mannfolk gå rundt i bare shortsen, og kan de gå kledd slik kan definitivt du gå med magetopp og en ikke-truse-shorts! Ja, prøver å tenke litt at det er "unntakstillstand." Skal på stranden etter å ha vært i byen og. Forøvrig: Lignende shorts: http://www.rebeccataylor.com/content/ebiz/rt/invt/rt314555a002/rt314555a002_med~blue~vintage_setlsideview1.jpg Lignende topp, min er mindre tettsittende: http://kookai.com.au/collections/tops/products/cream-of-the-crop-tee-vanilla Anonymous poster hash: 7daa1...4fe
Gjest Dalma Skrevet 23. juli 2014 #6 Skrevet 23. juli 2014 Går med magetopp og skjorts selv om det ikke er hetebølge også, jeg, og kun shorts om jeg er et sted mannfolka har folkeskikk nok til å ikke gjøre det ubehagelig. Gå kledd som du vil, du. Ingen tar skade av å se en kropp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå