Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Blåmeis
Skrevet (endret)

-

Endret av Blåmeis
AnonymBruker
Skrevet

Til 30 årsdagen til kjæresten min skaffet jeg ham en hoodie som så ut som rustningen til Boba Fett fra Star Wars(elsker star wars). Den var den gang ikke tilgjengelig i skandinavia, så han ble helt sjokkskadd da han åpna eska og bare; "hva... men... *uforståelig babling* HVORDAN?!"

Min hemlighet var en brevvenn i USA som bestilte den til seg og senda den privat i posten til meg^^, Og ja, jeg kjøpte en til meg selv også :fnise:

Men denne kom også ganske høyt opp på lista;

Air-Swimmers-Flying-Shark-2.jpg

Skremte vettet av alle alt fra katter til pensjonister i flere uker :fnise:

Anonymous poster hash: 0b3bd...a6a
AnonymBruker
Skrevet

En skillmisse...gaven var til henne, men det var jeg som ble glad. Lot til og med ungene få bo hos meg så hun kunne slappe av. Hun var jo alltid så sliten av å gjøre ingenting, men nå har hun all tid for seg selv. Kostet meg ganske mye penger, men jeg lover at det var verdt det.

.

Anonymous poster hash: 43d2d...6da

• Liker 4
Skrevet

Må nok bli selvstrikket genser med motorsykler og BMW logo, er ikke helt ferdig ennå, men han går og skryter av den allerede til kompiser :)

Skrevet

Tror billettene til operaen La Boheme er det han har satt mest pris på.

AnonymBruker
Skrevet

Weekend i Roma.

Anonymous poster hash: 04c5a...5f4

Skrevet

Jul 2013: Playstation 4, med Fifa spillet.

Han var riiimelig fornøyd :)

AnonymBruker
Skrevet

Hverken julegave eller bursdagsgave. Jeg foretrekker å gi gave på en helt vanlig dag.

Nixonklokke. Han ble så glad at han gråt

Anonymous poster hash: b6d21...49c

AnonymBruker
Skrevet

Tannlege-time. :-D

Han har altså to tenner som er ødelagt, ognsom jeg vet at han hater og skjemmes over. Så da blir det fiksing av tenner :)

Anonymous poster hash: 5ba28...0f6

Skrevet

Kjøpte eksen en gang en kartong med elefantbæsj og et par blomsterfrø, som hevn på den gyselige grilldressen med sauemotiv jeg fikk i julegave. Det var jeg fornøyd med.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Kjøpte eksen en gang en kartong med elefantbæsj og et par blomsterfrø, som hevn på den gyselige grilldressen med sauemotiv jeg fikk i julegave. Det var jeg fornøyd med.

:hoho:

Ifølge typen er den beste gaven han har fått, en eske med 20 par sokker, 10 par boxere og 1 flaske whiskey :P

Og jeg som har laget til så mange mer gjennomførte typer gaver enn dette gjennom årene! :fnise:

Endret av plix
  • Liker 3
Skrevet

:hoho:

Ifølge typen er den beste gaven han har fått, en eske med 20 par sokker, 10 par boxere og 1 flaske whiskey :P

Og jeg som har laget til så mange mer gjennomførte typer gaver enn dette gjennom årene! :fnise:

Sokker og boksere er jo egentlig fint å få i gave, for det er så kjedelig å handle slike ting selv, så jeg hadde også blitt glad for gaven - særlig når du slenger på en whiskey! Applaus!

Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde fått fremkalt en større versjon av et bilde fra da han ble tatt opp som frimurer. Måtte gå omveien via folk jeg visste han kjente i broderskapet som kunne gi meg kontaktinfo til fotografen der. Frimureriet betyr mye for min mann, så jeg visste at presangen kom til å bli en innertier. Da jeg snakket med fotografen sa også vedkommende at min mann flere ganger hadde spurt ham om det ikke gikk an å ordne det slik at han kunne få kjøpe bildet.. Fotografen hadde måttet bruke diverse unnskyldninger så jeg skulle slippe å måtte finne på en ny julegave. :) Gliset og overraskelsen var stort hos mannen min til jul kan du si. :P

En annen innertier har for så vidt vært en kaffemaskin av den typen man bruker kapsler i. :)

Anonymous poster hash: b1658...cd0
Annonse
Skrevet

Kjøpte klokke til bursdagen til kjæresten siden jeg visste at han hadde veldig lyst på det, men mest sannsynlig ikke kom til å kjøpe det selv. Han ble hvertfall kjempeglad og bare MÅTTE vise den frem til hele familien med én gang. Han gikk også rundt i flere dager etterpå og spurte folk om de ville vite hvor mye klokka var :fnise:

W70402_1.jpg

• Liker 1
Skrevet (endret)

Dette er verken bursdag- eller julegave, men har fått en reise i gave av meg. Vi reiser 16. august og gleder oss veldig begge to. Blir en fin romantisk to ukers ferie på femstjernes-hotell, noe han aldri har vært på før, så dette tror jeg blir bra (han teller ned dagene). :)

Ellers er jeg også fornøyd med konsertbillettene som jeg har fått tak i til bursdagen hans i september, til favorittartisten hans. Det inkluderer også en god middag og hotellovernatting. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Skrevet

xbox med fifa. Beste gaven han har fått, verste jeg har gitt. Tok nærmest noen mnd før man fikk kontakt med han igjen :fnise:

Gjest avocadoen
Skrevet

Denne gangen gav jeg han en veldig pen klokke, noen sko og noen hjemmelagde greier han ble veldig glad for :)

Skrevet

Tur til Liverpool for å se favorittlaget ;)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...