Gjest Blåmeis Skrevet 21. juli 2014 #1 Skrevet 21. juli 2014 (endret) - Endret 19. oktober 2014 av Blåmeis
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #2 Skrevet 21. juli 2014 Til 30 årsdagen til kjæresten min skaffet jeg ham en hoodie som så ut som rustningen til Boba Fett fra Star Wars(elsker star wars). Den var den gang ikke tilgjengelig i skandinavia, så han ble helt sjokkskadd da han åpna eska og bare; "hva... men... *uforståelig babling* HVORDAN?!" Min hemlighet var en brevvenn i USA som bestilte den til seg og senda den privat i posten til meg^^, Og ja, jeg kjøpte en til meg selv også Men denne kom også ganske høyt opp på lista; Skremte vettet av alle alt fra katter til pensjonister i flere uker Anonymous poster hash: 0b3bd...a6a
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #3 Skrevet 21. juli 2014 En skillmisse...gaven var til henne, men det var jeg som ble glad. Lot til og med ungene få bo hos meg så hun kunne slappe av. Hun var jo alltid så sliten av å gjøre ingenting, men nå har hun all tid for seg selv. Kostet meg ganske mye penger, men jeg lover at det var verdt det. .Anonymous poster hash: 43d2d...6da 4
Libertas Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Må nok bli selvstrikket genser med motorsykler og BMW logo, er ikke helt ferdig ennå, men han går og skryter av den allerede til kompiser
hjärterdam Skrevet 22. juli 2014 #5 Skrevet 22. juli 2014 Tror billettene til operaen La Boheme er det han har satt mest pris på.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #6 Skrevet 22. juli 2014 Weekend i Roma.Anonymous poster hash: 04c5a...5f4
Pottah Skrevet 22. juli 2014 #7 Skrevet 22. juli 2014 Jul 2013: Playstation 4, med Fifa spillet. Han var riiimelig fornøyd
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #9 Skrevet 22. juli 2014 Hverken julegave eller bursdagsgave. Jeg foretrekker å gi gave på en helt vanlig dag. Nixonklokke. Han ble så glad at han gråtAnonymous poster hash: b6d21...49c
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #10 Skrevet 22. juli 2014 Tannlege-time. :-D Han har altså to tenner som er ødelagt, ognsom jeg vet at han hater og skjemmes over. Så da blir det fiksing av tenner Anonymous poster hash: 5ba28...0f6
Bollocks Skrevet 22. juli 2014 #11 Skrevet 22. juli 2014 Kjøpte eksen en gang en kartong med elefantbæsj og et par blomsterfrø, som hevn på den gyselige grilldressen med sauemotiv jeg fikk i julegave. Det var jeg fornøyd med. 3
plix Skrevet 22. juli 2014 #12 Skrevet 22. juli 2014 (endret) Kjøpte eksen en gang en kartong med elefantbæsj og et par blomsterfrø, som hevn på den gyselige grilldressen med sauemotiv jeg fikk i julegave. Det var jeg fornøyd med. Ifølge typen er den beste gaven han har fått, en eske med 20 par sokker, 10 par boxere og 1 flaske whiskey Og jeg som har laget til så mange mer gjennomførte typer gaver enn dette gjennom årene! Endret 22. juli 2014 av plix 3
Bollocks Skrevet 22. juli 2014 #13 Skrevet 22. juli 2014 Ifølge typen er den beste gaven han har fått, en eske med 20 par sokker, 10 par boxere og 1 flaske whiskey Og jeg som har laget til så mange mer gjennomførte typer gaver enn dette gjennom årene! Sokker og boksere er jo egentlig fint å få i gave, for det er så kjedelig å handle slike ting selv, så jeg hadde også blitt glad for gaven - særlig når du slenger på en whiskey! Applaus!
Fantomina Skrevet 22. juli 2014 #14 Skrevet 22. juli 2014 (endret) . Endret 18. januar 2015 av Fantomina
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #15 Skrevet 22. juli 2014 Jeg hadde fått fremkalt en større versjon av et bilde fra da han ble tatt opp som frimurer. Måtte gå omveien via folk jeg visste han kjente i broderskapet som kunne gi meg kontaktinfo til fotografen der. Frimureriet betyr mye for min mann, så jeg visste at presangen kom til å bli en innertier. Da jeg snakket med fotografen sa også vedkommende at min mann flere ganger hadde spurt ham om det ikke gikk an å ordne det slik at han kunne få kjøpe bildet.. Fotografen hadde måttet bruke diverse unnskyldninger så jeg skulle slippe å måtte finne på en ny julegave. Gliset og overraskelsen var stort hos mannen min til jul kan du si. En annen innertier har for så vidt vært en kaffemaskin av den typen man bruker kapsler i. Anonymous poster hash: b1658...cd0
eccentricity Skrevet 22. juli 2014 #16 Skrevet 22. juli 2014 Kjøpte klokke til bursdagen til kjæresten siden jeg visste at han hadde veldig lyst på det, men mest sannsynlig ikke kom til å kjøpe det selv. Han ble hvertfall kjempeglad og bare MÅTTE vise den frem til hele familien med én gang. Han gikk også rundt i flere dager etterpå og spurte folk om de ville vite hvor mye klokka var 1
Anglofil Skrevet 22. juli 2014 #17 Skrevet 22. juli 2014 (endret) Dette er verken bursdag- eller julegave, men har fått en reise i gave av meg. Vi reiser 16. august og gleder oss veldig begge to. Blir en fin romantisk to ukers ferie på femstjernes-hotell, noe han aldri har vært på før, så dette tror jeg blir bra (han teller ned dagene). Ellers er jeg også fornøyd med konsertbillettene som jeg har fått tak i til bursdagen hans i september, til favorittartisten hans. Det inkluderer også en god middag og hotellovernatting. Mvh Yvonne Endret 22. juli 2014 av Yvonne
Mango Skrevet 22. juli 2014 #18 Skrevet 22. juli 2014 xbox med fifa. Beste gaven han har fått, verste jeg har gitt. Tok nærmest noen mnd før man fikk kontakt med han igjen
Gjest avocadoen Skrevet 23. juli 2014 #19 Skrevet 23. juli 2014 Denne gangen gav jeg han en veldig pen klokke, noen sko og noen hjemmelagde greier han ble veldig glad for
^littletoomuch Skrevet 23. juli 2014 #20 Skrevet 23. juli 2014 Tur til Liverpool for å se favorittlaget 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå