Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har, som sikkert mange av dere andre, lest om dette temaet i artikler på nettet i det siste.

http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/Hva-skjer-om-de-ikke-far-barn-7584732.html#.U82KqBQ4XmQ

Det jeg lurer på om det er mange av dere som vet om menn på 45 +/- som fremdeles er barnløse og hvorfor dere tror det er slik.

Grunnen til at jeg har begynt å lure veldig på dette, er at jeg har blitt kjent med en på alle måter fantastisk mann. Han nærmer seg 40, og er singel og barnløs. Hadde håpet å bli kjæresten hans, men han er ikke forelsket.

Uansett, han vil ha familie og han som i nevnte artikkel og andre ikke blant de mennene som visstnok har en tendens til å bli valgt bort(de med lav eller ingen utdanning og lavstatusyrker), han er derimot en veldig kjekk, intelligent mann med høyere utdannelse og millionlønn. Han er snill, empatisk, er i stand til å snakke om dype og viktige ting, men likevel -han er altså snart 40 og har hverken dame eller barn. Han har hatt flere forhold, men ikke så langvarige.

Er det slik at mange menn rett og slett er for kresne, eller tenker de at de må møte en dame de blir stormforelsket i umiddelbart for at de tør å satse. Er det kanskje mange menn (og kvinner for den saks skyld) som tror at alt skal være perfekt for at det er verdt nok til å prøve, eller at er for utålmodige med de kjærestene de har og ikke klarer å være sammen med en person over mange år.

Eller er det rett og slett uflaks at 1 av fire menn over 45 er barnløse?

Anonymous poster hash: d1996...5ed
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du sier han har hatt flere forhold. Jeg kan bbae fortelle deg at han ikke gidder mer med norske damer, da dere er uduglige som partner over lenger tid. Dere lærer aldri!

Sånn er det med den saken.

Anonymous poster hash: 7a87a...7e7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du sier han har hatt flere forhold. Jeg kan bbae fortelle deg at han ikke gidder mer med norske damer, da dere er uduglige som partner over lenger tid. Dere lærer aldri!

Ja, men da er det jo bra og atter bra at nevnte menn er barnløse! Nå kan vi kanskje få slutt på den evindelige sytingen her på KG om de stakkars, barnløse mennene?

Anonymous poster hash: 83e67...0fb

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden skulle an risikere noe i et forhold med den åengesummen. Han kan jo date kvinner resten av livet så rik som han er, hvorfor skal han kaste bort det på en dame? Det med familie osv er bare noe han sier for å gi jenta håp om å bli noe mer.

Anonymous poster hash: 7fc0c...8c2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, men da er det jo bra og atter bra at nevnte menn er barnløse! Nå kan vi kanskje få slutt på den evindelige sytingen her på KG om de stakkars, barnløse mennene?

Selvalgt:-)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i all verden skulle an risikere noe i et forhold med den åengesummen. Han kan jo date kvinner resten av livet så rik som han er, hvorfor skal han kaste bort det på en dame? Det med familie osv er bare noe han sier for å gi jenta håp om å bli noe mer.

Så da blir det ikke mer spamming her inne om de stakkels mennene som har bikket 40 og ikke har barn? Herregud, det var på tide.

Menn har nemlig skyld i barnløsheten sin selv.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Mulig mange rike menn sier det, men denne mannen vil virkelig ha familie. Vi ble aldri kjærester, nettopp fordi han føler han har det travelt med å finne Den rette han vil slå seg ned og få familie med.

Jeg lurer bare på hvorfor det er slik; en kjekk, høyt utdannet mann med høy inntekt, og likevel ingen dame, ingen barn - og om det bare er et spørsmål om flaks/uflaks, eller andre ting.

Gjest Snuppi
Skrevet (endret)

Problemet ligger mest sannsynligvis hos han da han har hatt flere kortere forhold!

Det kan umulig være noe galt med alle disse damene.

Men disse damene har en fellesfaktor, nemlig denne mannen!

Jeg kjenner at jeg begynner å bli lei av troll som deg, som kommer her for å spre dårlig stemning!

Endret av Snuppi
AnonymBruker
Skrevet

Så da blir det ikke mer spamming her inne om de stakkels mennene som har bikket 40 og ikke har barn? Herregud, det var på tide.

Menn har nemlig skyld i barnløsheten sin selv.

Det samme har vi kvinner, men likevel så er det betydelig flere menn i førtiårene som er barnløse enn det er kvinner som er barnløse.

Er kvinner mindre kresne?

Skrevet

:kyss2: Så sinna da!

40, singel og barnløs vil jeg anta?

• Liker 3
Skrevet

Hvordan har det seg at hele Norges andel av bitre menn uten jobb, dame, egen bolig eller utdannelse ut over "livets harde skole", har havnet her på KG hvor de spyr ut sin elendighet?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Problemet ligger mest sannsynligvis hos han da han har hatt flere korte forhold!

Det kan umulig være noe galt med alle disse damene.

Men disse damene har en fellesfakror, nemlig denne mannen!

Jeg kjenner at jeg begynner å bli lei av troll som deg, som kommer her for å spre dårlig stemning!

Det er selvfølgelig damene det er noe galt med. Mannen er jo kjekk, velutdannet og rik. Han er et catch.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan har det seg at hele Norges andel av bitre menn uten jobb, dame, egen bolig eller utdannelse ut over "livets harde skole", har havnet her på KG hvor de spyr ut sin elendighet?

Du har et poeng der. Man ser jo for eksempel ikke en haug rasister marsjere inn i moskeen på Tøyen for å fortelle alle innvandrerne der om hvor misnøyde de er med innvandringen her i Norge.

Men det har kanskje noe å gjøre med at da må de gjøre noe aktivt? Her kan de bare tråkker på kvinner for å få ut bitterheten sin?

Anonymous poster hash: 45e6a...c73

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det samme har vi kvinner, men likevel så er det betydelig flere menn i førtiårene som er barnløse enn det er kvinner som er barnløse.

Er kvinner mindre kresne?

Menn kjenner ikke den biologiske klokka tikke, og lar gjerne samboeren over flere år gå når hun insisterer på barn, så han kan feste og være singel. Menn er generelt ikke ferdig med å være single og frie som fuglen før de er godt oppe i 40-åra. Da prøver de seg på 25-åringer for å starte en familie, og blir oppriktig sjokkert over at disse damene velger yngre menn.

• Liker 5
Skrevet

Fordi KG ikke er et representativt utvalg hverken av befolkningen eller hva man snakker om. Man kommer her for å klage, mer enn for å fortelle at livet er bra.

Det er også derfor man pleier å si at man "mister troen på menneskeheten" når man leser her inne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er selvfølgelig damene det er noe galt med. Mannen er jo kjekk, velutdannet og rik. Han er et catch.

Jeg vet ikke hvorfor forholdene hans ikke varte, men mannen er på mange måter en drømmemann. Storebroren min var 39 første gang han ble far, møtte drømmedama si da han var 38. Så det er jo mulig at det er et spørsmål om flaks/uflaks, men det er rart at han har hatt flere forhold, og at det lengste varte i bare to år - og mannen er snart 40.

AnonymBruker
Skrevet

Tja, det heter jo "kvinneguiden" da, så de antar vel at den delen av befolkningen de ikke vil ha noe med å gjøre, nemlig norske kvinner, ikke vanker her!

• Liker 2
Gjest Snuppi
Skrevet

Selv om en er rik betyr det ikke at en fungerer i et forhold!

Når en har flere kortere forhold bak seg, betyr det vanligvis at en har intimitetsproblemer!

Det er ikke alle kvinnene som mannen har datet som er problemet! Det sier seg selv!

Skrevet

Hvis man blir dumpet mange ganger av forskjellige mennesker, er det mest sannsyneligvis enselv det er noe galt med.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...