Gå til innhold

Fyrer som egentlig ikke har tid til deg.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Først av alt; jeg er godt opplært til å tenke at fyren ikke er interessert hvis han

1) Skriver lite meldinger

2) Svarer sent

3) Avlyser dater

4) Har det fryktelig travelt, så travelt at han knapt har tid å møte deg

Nå sitter jeg i den suppa at jeg dater en slik fyr, men han har overbevist meg om at han er interessert. Han fortalte av seg selv at en av hans negative sider var at han var dårlig på sms, han legger vekk mobilen når han er sosial og fokuserer 100% på de han omgås.

Han er også fryktelig travel, fordi det er i innspurten på et viktig prosjekt på jobb og han har mange vennskap som skal pleies. Veldig aktiv fyr som mange vil ha en bit av.

Når jeg er med han føles alt fantastisk, han virker seriøs og tar meg med på ting. Altså ikke bare sex. Jeg har møtt vennene hans osv.

Men i mellomtiden blir jeg fryktelig usikker. Prøver å tenke at det er bare at han er veldig opptatt og ikke så god på å svare kjapt, at det ikke er at han ikke er interessert.

Likevel strider det mot mine tidligere erfaringer. Lever selv etter mottoet: Du har tid til det du virkelig vil. Hadde han likt meg like godt som jeg liker han, hadde han vel aldri avlyst (utsatt, feks vi hadde en avtale her om dagen også spurte han om vi kunne ta det dagen etter istedenfor).

Jeg merker veldig på meg selv at gutter jeg bare er halvveis gira på utsetter jeg gjerne og er litt slapp med svaringen. Mens de jeg virkelig vil ha prioiterer jeg høyt.

Jeg føler ikke jeg kan ta det opp med han fordi

1) han har advart meg om at det er slik han er og at det er negativt

2) jeg har ikke "krav på" noe så tidlig i datingsfasen

3) usikkerhet, desperasjon, needy og jeg-er-forelsket er garantert ikke positivt

Til nå har jeg greid å tøyle usikkerheten, men i blant vil jeg bare droppe hele han og finne en som ikke er så opptatt og som vil henge med meg like mye som jeg vil.

Anonymous poster hash: 2a001...1f2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i akkurat samme situasjon faktisk. Dater en fyr som bruker en evighet på å svare, vi snakker et par dager for å svare på en melding. Han har også sagt hele veien at grunnen til at det blir sånn er pga jobb. Men jeg kjenner jeg begynner å miste litt tålmodigheten ift til det, for jeg har da også jobb og mye som skjer, men jeg finner tid til å svare han alikevel... Man får tid til det man vil ha tid til tenker jeg..

Jeg tenker også at i noen tilfeller er det kanskje litt tullete å begynne å involvere seg med noen hvis man egentlig ikke har tid eller mulighet til å prioriere det noe særlig.. Hva er vitsen? For at man alltid skal ha noen som er klare for noe når DE har tid? Jeg tror jeg kommer til å avslutte med han jeg dater hvertfall.

Anonymous poster hash: 3f53a...442

AnonymBruker
Skrevet

Dump dem, begge to. De er ikke interessert i dere, kun sexen.

Anonymous poster hash: dadbe...532
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det vil alltid finnes de som ikke er snille, men ikke fokuser din energi mot de. Fokuser din energi mot det som gir deg glede!

Anonymous poster hash: 08107...9a2
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i akkurat samme situasjon faktisk. Dater en fyr som bruker en evighet på å svare, vi snakker et par dager for å svare på en melding. Han har også sagt hele veien at grunnen til at det blir sånn er pga jobb. Men jeg kjenner jeg begynner å miste litt tålmodigheten ift til det, for jeg har da også jobb og mye som skjer, men jeg finner tid til å svare han alikevel... Man får tid til det man vil ha tid til tenker jeg..

Jeg tenker også at i noen tilfeller er det kanskje litt tullete å begynne å involvere seg med noen hvis man egentlig ikke har tid eller mulighet til å prioriere det noe særlig.. Hva er vitsen? For at man alltid skal ha noen som er klare for noe når DE har tid? Jeg tror jeg kommer til å avslutte med han jeg dater hvertfall.

Anonymous poster hash: 3f53a...442

Godt å høre jeg ikke er alene.

"Min" svarer ihvertfall innen samme dag, og innen noen timer dersom det er et spørsmål. Han skriver ofte først også. SMS-ingen er ikke helt på trynet ift andre skrekkeksempler, men når han selv sier han er sånn og er klar over at noen tolker det negativt (men at det ikke er sånn ment fra hans side)... Så kan jeg ihvertfall ikke forvente at det blir bedre med tiden.

Han har forklart at han tenker at personen vet han er glad i den, selv om de ikke skriver hele tiden. Kan til en viss grad være enig i det dersom det er kjæresten det er snakk om, men jeg kan jo ikke føle meg trygg på dette så tidlig i fasen. Jeg aner jo ikke hvor jeg har han eller hva han tenker/føler, det virker som at han mener at jeg bare skal slappe heeelt av.

Vi var med hverandre ganske hyppig før dette j*vla prosjektet. Men likevel mener jeg at man alltid har litt tid, jeg hadde blitt glad bare for en liten tur eller en film, trenger ingen helaften.

Jeg tror ikke han er uinteressert, men spørsmålet er om han er interessert nok. Og om jeg orker å ha en så busy og "fjern" mann å forholde meg til.

Hadde jeg ikke likt han såpass godt hadde jeg "dumpet" han for lengst. Føler litt for å trekke meg unna før jeg blir for såret og lei dette her.

AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre jeg ikke er alene.

"Min" svarer ihvertfall innen samme dag, og innen noen timer dersom det er et spørsmål. Han skriver ofte først også. SMS-ingen er ikke helt på trynet ift andre skrekkeksempler, men når han selv sier han er sånn og er klar over at noen tolker det negativt (men at det ikke er sånn ment fra hans side)... Så kan jeg ihvertfall ikke forvente at det blir bedre med tiden.

Han har forklart at han tenker at personen vet han er glad i den, selv om de ikke skriver hele tiden. Kan til en viss grad være enig i det dersom det er kjæresten det er snakk om, men jeg kan jo ikke føle meg trygg på dette så tidlig i fasen. Jeg aner jo ikke hvor jeg har han eller hva han tenker/føler, det virker som at han mener at jeg bare skal slappe heeelt av.

Vi var med hverandre ganske hyppig før dette j*vla prosjektet. Men likevel mener jeg at man alltid har litt tid, jeg hadde blitt glad bare for en liten tur eller en film, trenger ingen helaften.

Jeg tror ikke han er uinteressert, men spørsmålet er om han er interessert nok. Og om jeg orker å ha en så busy og "fjern" mann å forholde meg til.

Hadde jeg ikke likt han såpass godt hadde jeg "dumpet" han for lengst. Føler litt for å trekke meg unna før jeg blir for såret og lei dette her.

Hvorfor bry seg? Han vil jo bare ha fitta di.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor bry seg? Han vil jo bare ha fitta di.

Vil tro en såpass populær og kjekk fyr har lettere tilgang til det enn å "måtte" trene med meg, presentere meg for alle vennene (også alle venninne), snakke med meg i timesvis, betro en haug av personlige ting osv.

Har tidligere vært borti gutter som kun ville ha sex, de oppførte seg på en helt annen måte enn han her.

Syns det blir for enkelt å slenge ut den hver gang det ikke går på skinner. Hadde han kun vært ute etter sex kunne han fått det på en ti ganger så enklere måte, enten av meg eller andre.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hmm, ikke lett dette. Jeg tror absolutt at han er interessert i deg, og det høres ut som han prøver å ha et forhold, jobbe med prosjekt og ha et sosialt liv, alt på en gang. Jobben hans er sikkert veldig viktig for han, og om han hadde nedprioritert dette så hadde jo det vært en negativ følge for han.

Hvor mye forventer du at dere skal snakke pr dag? Hvis det bare er gjennom melding de dagene dere ikke møtes, sånn av og på chatting der begge svarer når de har tid, så ser jeg egentlig ikke vitsen. Da er det heller bedre at dere er med hverandre 100% når dere faktisk er sammen. Men om dette ikke funker for deg, så er det bare å nevne det så smått hvordan du føler det. Kommunikasjon er viktig her.

Anonymous poster hash: 8c2ed...534
AnonymBruker
Skrevet

En gutt jeg liker utrolig godt, som jeg har truffet et par ganger, er også sykt dårlig på sms, snapchat osv. På sms svarer han, men det kan gå flere timer, og andre ganger kan jeg få svar med en gang. På snapchat, aldri noe som helst. Men han tar initiativ og treffes, så det må bety at han er interessert i hvert fall. Han er også veldig konkret, og jeg tror han egentlig bare bruker sms til praktiske ting, men ikke chatting… han er nok bare sånn, men jeg blir sinnsykt usikker og føler meg til tider needy… :(

Anonymous poster hash: b6588...474
AnonymBruker
Skrevet

Hmm, ikke lett dette. Jeg tror absolutt at han er interessert i deg, og det høres ut som han prøver å ha et forhold, jobbe med prosjekt og ha et sosialt liv, alt på en gang. Jobben hans er sikkert veldig viktig for han, og om han hadde nedprioritert dette så hadde jo det vært en negativ følge for han.

Hvor mye forventer du at dere skal snakke pr dag? Hvis det bare er gjennom melding de dagene dere ikke møtes, sånn av og på chatting der begge svarer når de har tid, så ser jeg egentlig ikke vitsen. Da er det heller bedre at dere er med hverandre 100% når dere faktisk er sammen. Men om dette ikke funker for deg, så er det bare å nevne det så smått hvordan du føler det. Kommunikasjon er viktig her.

Anonymous poster hash: 8c2ed...534

Han har selv sagt at han er veldig ambisiøs og går inn for ting 100% og glemmer da omverdenen. Jeg tør ikke røpe for mye mtp anonymiteten, men han har utrettet en del ting og har en viktig og krevende jobb. Jeg tror virkelig på at han er travel + han er veldig opptatt av å pleie vennskap og holde ved like relasjoner. Og dette kan gjøre at de han er glad i noen ganger føler seg glemt (hans ord).

Jeg forventer lite meldinger. Syns egentlig sånne "hvordan går det, god morgen, gjør på"-meldinger er kjedelige. Spesielt siden han har sagt han ikke er en chatter, så har jeg ikke forventet stort. Jeg har aldri vært typen som forventer å snakke med en evnt. kjæreste hver dag hvis han er på ferie f.eks.

Han gir virkelig 100% når vi er sammen, og det er det som gjør at jeg fremdeles er interessert. Da legger han bort mobilen og fokuserer kun på meg.

Det som urorer meg mest er at han virkelig har det travelt og jeg merker at han prøver finne tid til meg, men det lykkes ikke helt. Jeg tenker også at jeg hadde prioitert annerledes enn han dersom jeg var nok interessert.

Vi avtaler kanskje løst å trene en dag, men så rekker han det ikke likevel og spør om vi kan ta det neste dag. Vi ser hverandre et par dager i uken kanskje. Jeg ser for meg et forhold med han vil bli at jeg vil mye mer enn han og må nøye meg med smuler når alt og alle andre har fått sitt:s

AnonymBruker
Skrevet

En gutt jeg liker utrolig godt, som jeg har truffet et par ganger, er også sykt dårlig på sms, snapchat osv. På sms svarer han, men det kan gå flere timer, og andre ganger kan jeg få svar med en gang. På snapchat, aldri noe som helst. Men han tar initiativ og treffes, så det må bety at han er interessert i hvert fall. Han er også veldig konkret, og jeg tror han egentlig bare bruker sms til praktiske ting, men ikke chatting… han er nok bare sånn, men jeg blir sinnsykt usikker og føler meg til tider needy… :(

Anonymous poster hash: b6588...474

Akkurat det samme her! "Min" tar også mye initiativ og inviterer meg med på masse spennende. Men så blir jeg litt needy (skjuler det for han) når jeg ikke er med han, fordi jeg vil ha meeeer:p

Skrevet

Tråden er rydddet for spekulasjoner.

Rainbow81, mod

Skrevet

Skjønner meg ikke på folk som er slik.

Har venniner som ikke svarer på sms eller på en melding på face. Sier at å jeg så den men så kom det noe i veien og glemte og svare osv...

Når jeg får en sms,melding eller Mail svarer jeg med en gang. Føler meg ikke så viktig at jeg ikke kan svare eller ingen er så opptatt at de ikke kan svare viss de ikke er hos lege,tannlege og slik eller sitter i et viktig møte.

Hater folk som skal gjøre seg så viktige. Og hva er greia med at man legger bort tlf.... Jeg har foreldre ,barn og søsken det plutselig kan skje noe med og da vil jeg jo få greie på det så fort som mulig.

"Mora di døde igår,hun ville ha tatt farvel med deg men du svarte ikke på tlf"

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Men....har dere i denne situasjonen bundet dere til denne ene 'daten' deres ?

- har dere forbud (avtalt eller selvpålagt) mot å gå ut med andre menn(esker)?

Hvis dere ikke har avtalt full eksklusivitet så gå nå ut, flørt og nyt sommeren, heng med venner, kos dere.

Han blir jo ikke mer tilgjengelig av at dere nesten bokstavelig talt låser dere inne og teller timer og minutter før dere får svar.

Han svarer når han svarer, og det er ikke akkurat hans ansvar at dere ikke kjeder dere eller spekulererer dere lysegrønne av usikkerhet mens han jobber og pleier sitt sosiale liv.

Skrevet

Han høres ut som en selvopptatt egoistisk snobb....

Skrevet

Jeg ville ikke automatisk ha antatt at han er mindre interessert i deg enn det du er i han. Dere er uheldigvis forskjellige. Mens du ønsker å fokusere det meste av din tid på ham, har han flere ting han ønsker å bruke tid på. Dette ordner han ved å dele opp tiden sin og fokusere fullt og helt på det han gjør når han gjør det. Dette betyr også at når han ikke er med deg, så vil ikke du ha hans fokus.

Når alt kommer til stykket er det opp til deg om du synes at dette er noe du kan leve med. Vedkommende har i alle fall vært ærlig og forklart hvordan situasjonen er for ham. Å forsøke å presse ham til å prioritere deg høyere er selvsagt mulig, men da må du også være forberedt på at det kan vippe i din disfavør.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men....har dere i denne situasjonen bundet dere til denne ene 'daten' deres ?

- har dere forbud (avtalt eller selvpålagt) mot å gå ut med andre menn(esker)?

Hvis dere ikke har avtalt full eksklusivitet så gå nå ut, flørt og nyt sommeren, heng med venner, kos dere.

Han blir jo ikke mer tilgjengelig av at dere nesten bokstavelig talt låser dere inne og teller timer og minutter før dere får svar.

Han svarer når han svarer, og det er ikke akkurat hans ansvar at dere ikke kjeder dere eller spekulererer dere lysegrønne av usikkerhet mens han jobber og pleier sitt sosiale liv.

Nei, vi er ikke eksklusive. Jeg blir ikke forundret om han dater/ligger med andre jenter også. Ikke at det er noe gale i det, sånn sett, men det er ikke så gøy å tenke på.

Jeg var ute på byen senest i forrigår og prøvde å flørte med andre og glemme han, men det føltes litt feil når det er han jeg vil ha. Flørtet, men kjente at jeg ikke var så gira på et ONS for å si det sånn.

Skrevet

Først av alt; jeg er godt opplært til å tenke at fyren ikke er interessert hvis han

1) Skriver lite meldinger

2) Svarer sent

3) Avlyser dater

4) Har det fryktelig travelt, så travelt at han knapt har tid å møte deg

Nå sitter jeg i den suppa at jeg dater en slik fyr, men han har overbevist meg om at han er interessert. Han fortalte av seg selv at en av hans negative sider var at han var dårlig på sms, han legger vekk mobilen når han er sosial og fokuserer 100% på de han omgås.

Han er også fryktelig travel, fordi det er i innspurten på et viktig prosjekt på jobb og han har mange vennskap som skal pleies. Veldig aktiv fyr som mange vil ha en bit av.

Når jeg er med han føles alt fantastisk, han virker seriøs og tar meg med på ting. Altså ikke bare sex. Jeg har møtt vennene hans osv.

Men i mellomtiden blir jeg fryktelig usikker. Prøver å tenke at det er bare at han er veldig opptatt og ikke så god på å svare kjapt, at det ikke er at han ikke er interessert.

Likevel strider det mot mine tidligere erfaringer. Lever selv etter mottoet: Du har tid til det du virkelig vil. Hadde han likt meg like godt som jeg liker han, hadde han vel aldri avlyst (utsatt, feks vi hadde en avtale her om dagen også spurte han om vi kunne ta det dagen etter istedenfor).

Jeg merker veldig på meg selv at gutter jeg bare er halvveis gira på utsetter jeg gjerne og er litt slapp med svaringen. Mens de jeg virkelig vil ha prioiterer jeg høyt.

Jeg føler ikke jeg kan ta det opp med han fordi

1) han har advart meg om at det er slik han er og at det er negativt

2) jeg har ikke "krav på" noe så tidlig i datingsfasen

3) usikkerhet, desperasjon, needy og jeg-er-forelsket er garantert ikke positivt

Til nå har jeg greid å tøyle usikkerheten, men i blant vil jeg bare droppe hele han og finne en som ikke er så opptatt og som vil henge med meg like mye som jeg vil.

Jeg har vært i begge situasjoner: der en fyr har brukt en evighet på å svare, og som regel har det tydeligvis betydd at han ikke var helt interessert, eller bare interessert i sex.

De som har virket interesserte har som regel vært kjapp ut med å svare.

Jeg har også opplevd selv at jo mer interessert jeg er, jo kjappere svarer jeg. Er jeg usikker går det lengre tid. Men det at det går lengre tid betyr ikke at jeg er helt uinteressert alltid heller, men noen ganger betyr det at jeg er fullstendig uinteressert.

AnonymBruker
Skrevet

Nå heller jeg mest mot å droppe fyren. Jeg vet ikke om jeg orker slike spontane (les: avlyse avtaler og ombestemme seg hele tiden) fyrer som er superopptatte med alt og alle.

Vi hadde snakket om å møtes i kveld, men nå spurte han om vi ikke kunne ta det i morgen. Kanskje jeg er over gjennomsnittet glad i å planlegge, men jeg blir stresset av å forholde meg til sånne. Kjente jeg ble skikkelig skuffet og lei meg faktisk.

Jeg valgte å ikke svare. Egentlig vil jeg skrive tilbake og fortelle rett ut at jeg er skuffet og at jeg blir usikker når han gjør sånt, men det tror jeg ikke er lurt. Vil heller ikke skrive "ja" til å møtes i morgen, og dermed signalisere: "så klart, sitter her på vent, jeg er glad for all tid med deg, drit i om du avlyste avtalen i dag".

Ignorering er kanskje barnslig, men...

På den ene siden vil jeg kjempe litt til, fordi han er den første fyren på leeenge jeg faktisk har likt. På den andre siden føler jeg at dette bare skaper evige skuffelser for min del og blir veldig slitsomt å forholde seg til.

Skrevet

Hadde svart deg innen 2 sekunder hadde du sendt meg en melding

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...