Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis man tar en mann i å kikke på andre damer, og kanskje påpeke hvor fine de er, kan man da være sikker på at han ikke er interessert? Jeg må jo innrømme at jeg av og til kikker på andre menn som jeg finner attraktive. Men det hadde ikke falt meg inn å si det høyt i nærvær av han jeg liker. Men menn er kanskje bare sånn?

Anonymous poster hash: 6e14e...452

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Menn bare er sånn. Det kan jeg love deg at de er.

Anonymous poster hash: 80d8c...be8
  • Liker 2
Skrevet

Det er lov å kikke, men ikke greit å kommentere.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er lov å kikke, men ikke greit å kommentere.

Det tenker jeg også. Jeg kikker jo selv, så kan ikke akkurat bli sur når han gjør det. Men synes det er merkelig at han kommenterer utseendet til andre damer i nærheten av meg. Han vet jeg er interessert, så synes det er litt unødvendig...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha.. her i huset kikkes det og kommenteres over en lav sko fra begge kanter :-) Det MÅ da værra loov!

Anonymous poster hash: c5a00...7d8
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha.. her i huset kikkes det og kommenteres over en lav sko fra begge kanter :-) Det MÅ da værra loov!

Sikkert jeg som er litt overfølsom. Føler meg ikke bra nok når mye penere damer enn meg kommenteres. Kanskje jeg skal begynne å kommentere utseendet til menn jeg synes er kjekke ;)

AnonymBruker
Skrevet

Nå har vi et veldig trygt og stabilt samliv over mange år, og det å påpeke at Gud har skapt mye fint er egentlig bare en morsom greie :-) Man må bare innse at man aldri kan bli verdens deiligste til enhver tid, men sannsynligvis er man hele verden for sin partner, og det er mye mer tungtveiende når regnskapet gjøres opp hver kveld :blomst:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nå har vi et veldig trygt og stabilt samliv over mange år, og det å påpeke at Gud har skapt mye fint er egentlig bare en morsom greie :-) Man må bare innse at man aldri kan bli verdens deiligste til enhver tid, men sannsynligvis er man hele verden for sin partner, og det er mye mer tungtveiende når regnskapet gjøres opp hver kveld :blomst:

Veldig fint og klokt sagt! :)

Skrevet

Vi pleier å gi både gutter og jenter som går forbi poeng :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er sunt at mannen kikker og jeg spør gjerne hva han liker med dem. Innimellom kan han finne på å fortelle meg hvordan jeg ikke skal kle meg når han ser svært lettkledde damer eller de som "sparkler" ansiktet sitt brune. Føler meg ikke truet av det.

Men jeg kikker like mye på pene menn:)

Anonymous poster hash: a05f6...f5e

AnonymBruker
Skrevet

Bra å høre at dette er normalt! Skal prøve å ikke ta meg nær av det... :)

AnonymBruker
Skrevet

Menn bare er sånn. Det kan jeg love deg at de er.

Anonymous poster hash: 80d8c...be8

Snakk om å være generaliserende.. Tror du alle er like?

Anonymous poster hash: ed1c9...c6b

• Liker 1
Skrevet

Snakk om å være generaliserende.. Tror du alle er like?

Anonymous poster hash: ed1c9...c6b

Jeg tror ikke det iallefall. For det er jo en del homofile :)

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min får se så mye han vil:) men han gjør det faktisk ikke i mitt nærvær uansett:) selv hvis vi er ute å kjører og det går en dame nedi byen som er grei å se på, kan jeg finne på å si noe som "dæven for ei rævv"! Da KANSKJE kan han finne på å være enig med meg:-p må bare innse at mennene deres kikker, jenter. Uansett om du vil det eller ikke:) men nå har jeg og mannen en ganske køddete tone når det kommer til sånt, og som jeg sier til han: ut å bli sulten, og hjem å spise:-p

Anonymous poster hash: cc540...194

Skrevet

alke kikker. men man bør tenke over hvordan man kommentérer.Jenter vil jo at vi kikker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...