Gå til innhold

ONS. Skal jeg fortelle kjæresten hennes hva som skjedde?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde en ONS med ei dame for et og et halvt år siden. Jeg visste ikke at hun hadde kjæreste.

Hun la meg til på Facebook etterpå og vi har så vidt holdt kontakten der. Helt ok for meg, da dette bare var en ONS for min del. Hun virka litt mer hypp.

Har nå havna i et dilemma:

1) Jeg har fått ei melding fra henne om at hennes tidligere kjæreste er sjalu. Hun ba meg om å ikke svare hvis jeg får meldinger fra han.

2) Han sender meg ei melding 3 dager seinere. Spør hva som skjedde. Han sier at de har vært sammen lenge.

Jeg vet ikke hvem jeg skal tro på. Burde jeg få dårlig samvittighet? Bør jeg si i fra til typen(?) hennes? Dette skjedde for nesten to år siden!!

Anonymous poster hash: 1d095...81c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes utvilsomt du skal si fra. Hun var utro og fyren har fått ferten av det. Liten tvil for meg om at det riktige er å svare ja. En ting er om han ikke ante (jeg ville ment man skulle si fra likevel, men vet det er delte meninger der), men han har tydeligvis mistanker. De forsvinner ganske sikkert ikke selv om du ikke sier noe, han vil bare gå og gruble og være plaget av den usikkerheten.

Like greit å bekrefte det nå. Han fortjener ikke å gå rundt og leve i villrede.

Anonymous poster hash: 079a1...cba
  • Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Si det.

Anonymous poster hash: d3c57...92d
Gjest Blåmeis
Skrevet

Det er ikke din oppgave eller plikt, jeg syntes du skal la de være. Jeg syntes du skal svare at du ikke ønsker å være innblandet i tull, og at de må finne ut ting selv. Du er ikke en del av forholdet. Hvis hun ønsker å være utro og kjip så er det likevel hennes valg, og kjæresten sitt problem. Spør han direkte så syntes jeg du skal være ærlig, og si at du ikke var klar over at hun var i forhold, og BEKLAGE hvis det sårer han.

• Liker 10
Skrevet

Det er ikke din oppgave eller plikt, jeg syntes du skal la de være. Jeg syntes du skal svare at du ikke ønsker å være innblandet i tull, og at de må finne ut ting selv. Du er ikke en del av forholdet. Hvis hun ønsker å være utro og kjip så er det likevel hennes valg, og kjæresten sitt problem. Spør han direkte så syntes jeg du skal være ærlig, og si at du ikke var klar over at hun var i forhold, og BEKLAGE hvis det sårer han.

Slenger meg på den.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du verden for et råd!

Fortell han det, rådet jeg nå kommenteter er helt på viddene. Hadde du spurt som jente hadde rådet jeg kommenterer vært noe helt annet.

Drittkjerringer skal også få som fortjent på lik linje med utro menn. Du har heller ingen grunn til å lyve, du har ikke gjort noe galt.

Anonymous poster hash: 2b117...0c7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar.

Problemet er litt at jeg ikke vet hvem jeg skal tro på. De er ikke venner på Face. Jeg ser ingen bilder av dem sammen og kan egentlig ikke se at de har liket eller skrevet noe til hverandre (tok en sjekk etter at jeg fikk melding av han).

Jeg vet rett og slett ikke om de ER sammen eller om de HAR VÆRT sammen. Men er ikke dette denne jentas ansvar?

Gjest Snuppi
Skrevet

Takk for svar.

Problemet er litt at jeg ikke vet hvem jeg skal tro på. De er ikke venner på Face. Jeg ser ingen bilder av dem sammen og kan egentlig ikke se at de har liket eller skrevet noe til hverandre (tok en sjekk etter at jeg fikk melding av han).

Jeg vet rett og slett ikke om de ER sammen eller om de HAR VÆRT sammen. Men er ikke dette denne jentas ansvar?

Jo, det er jentas ansvar.

Du er uskyldig oppi dette.

Det som jeg stusser litt på er at dette blir tatt opp 1,5 år etter dere hadde ons..

AnonymBruker
Skrevet

Jo, det er jentas ansvar.

Du er uskyldig oppi dette.

Det som jeg stusser litt på er at dette blir tatt opp 1,5 år etter dere hadde ons..

Ja, det synes jeg og. Hun sa at han var en paranoid type som hun så for ei stund sida. Han sier de har vært sammen lenge.

Ts

Gjest Snuppi
Skrevet

Ja, det synes jeg og. Hun sa at han var en paranoid type som hun så for ei stund sida. Han sier de har vært sammen lenge.

Ts

Det er ikke lett å vite hvem du skal tro på her.

Men det er kanskje greit å ikke bli innvolvert i den suppa der. Det er jo tross alt snart 2 år siden.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar.

Men altså, hvis de ikke har noen forpliktelser overfor hverandre er det vel heller ikke noe problem om du sier fra. Skjønner ikke helt hva du kan tape på å si fra: Enten avverger du at han lurer ham, eller så har de intet romantisk forhold og ingen skade skjer. Hvis hun var utro fortjener han å vite det, og hvis ikke skjer det jo ingenting.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skal være en gentleman å la hennes ære være uskjendet fra din side. Men jeg hadde nok brutt kontakt med dem begge.

Anonymous poster hash: 4b574...b37
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Men altså, hvis de ikke har noen forpliktelser overfor hverandre er det vel heller ikke noe problem om du sier fra. Skjønner ikke helt hva du kan tape på å si fra: Enten avverger du at han lurer ham, eller så har de intet romantisk forhold og ingen skade skjer. Hvis hun var utro fortjener han å vite det, og hvis ikke skjer det jo ingenting.

Godt poeng.

Jeg tror nok bare at jeg er feig. Dette er så lenge siden. Jeg føler liksom ingen forpliktelse til å involvere meg. Jeg føler også at jeg kjenner denne jenta "bedre" enn typen. At jeg liksom "skylder" henne å ikke si i fra.

Men jeg vet ikke hva jeg skal gjøre..

Skrevet

Det er endel ting som skurrer for meg her og som gjør at jeg hadde helt klart holdt meg langt vekke fra situasjonen.

Dersom hun var sammen med en sjalu type den gang dere hadde en ONS, hvorfor la hun deg til på facebook etterpå?

Om de var sammen den gang, hvorfor er det et tema nå og ikke da.

Dersom hun er den som forteller sannheten her og han er en paranoid stalker så havner du midt i dramaet og risikerer å måtte forholde deg til fyren både titt og ofte.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er endel ting som skurrer for meg her og som gjør at jeg hadde helt klart holdt meg langt vekke fra situasjonen.

Dersom hun var sammen med en sjalu type den gang dere hadde en ONS, hvorfor la hun deg til på facebook etterpå?

Om de var sammen den gang, hvorfor er det et tema nå og ikke da.

Dersom hun er den som forteller sannheten her og han er en paranoid stalker så havner du midt i dramaet og risikerer å måtte forholde deg til fyren både titt og ofte.

Takk! der fikk du satt ord på tankene mine.

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skal være en gentleman å la hennes ære være uskjendet fra din side. Men jeg hadde nok brutt kontakt med dem begge.

Hei, sorry! Tror ikke jeg helt skjønte dette innlegget? :)

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du forteller ikke om en dames seksualliv til andre - selv ikke en som hevder å eie henne.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Slett henne fra vennelisten allerede. Hun er ikke noen "venninne"!

Anonymous poster hash: e5da7...490
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde skrevet til henne at hun må fortelle det til ham.

Og så ikke involvert meg mer. Og så slettet og blokkert henne fra facebook.

Anonymous poster hash: a15c4...849
  • Liker 1
Gjest nobilian
Skrevet

Gentleman skal man være med kvinner som fortjener det.

Hvis det skal vise seg at hun var i et forhold på daværende tidspunkt, er gentlemansadferd det siste hun bør møtes med.

Om fyren derimot har en skrue løs, er saken en helt annen.

Hadde det vært meg, og jeg ikke greide å fastslå med sikkerhet om de to faktisk var sammen, hadde jeg ikke sagt noe, men diplomatisk trukket meg unna hele situasjonen.

I så godt som enhver annen situasjon ville jeg opplyst om det hvis jeg visste om utroskap. Jeg juger ikke for å dekke over handlinger andre begår om jeg finner dem moralsk forkastelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...