Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri fått orgasme under samleie, har fått orgame om jeg leker med meg selv eller blir slikket men aldri under samleie. Er det unormalt ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme her... :-/

Anonymous poster hash: 2de92...20b
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må hjelpe litt til, hvis du skjønner ;)

Kommer nesten aldri kun ved penetrering.

Anonymous poster hash: 9a935...5a9

AnonymBruker
Skrevet

tror jeg leste at 90 % ikke får uten klitorisstimuli

Anonymous poster hash: 3b358...ed3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri fått orgasme under samleie, har fått orgame om jeg leker med meg selv eller blir slikket men aldri under samleie. Er det unormalt ?

Da jeg hadde fast sexpartner som det fungerte med...fikk jeg orgasme 99% av gangene...både ved kunn penetrering og orgasme under forspillet...!

Var jævlig bortskjemt på orgasmer.Fikk alltid flere orgasmer enn mannen!

Så nei...slipper kvinner seg løse og nyter,så er ikke vi underlegne menn-når det gjelder sexuell nytelse og orgasmer.Langt derifra....vil heller si vi er nokså overlegne egentlig : ) : )

Kan slite med å få orgasme med ukjente partnere som ikke klarer å holde mer enn 1,5 minutt...

Men heldigvis er de færreste menn så elendige....ville aldri inngått noe forhold med en sånn en-uansett.

Anonymous poster hash: 8b012...237

Skrevet

Ofte er mye av sexen til meg og typen ganske rask og kjedelig - han kommer og da er vi ferdig. Det har blitt litt rutine og hver gang blir vel nesten til en kjapp en. Når han tenker litt på meg også og vi har et godt forspill og holder på litt lenger kommer jeg av og til. Dessverre har hele sexlivet vårt stagnert litt, han har mer eller mindre aldri lyst. Såå kjipt :grine:

Skrevet

Hun kommer 2.ganger før jeg tillater meg å komme. Kommer hun først, så er målet mitt oppfylt.

AnonymBruker
Skrevet

Kommer ikke av samleie alene, nei.

Anonymous poster hash: f7a3c...1d2
  • Liker 1
Skrevet

Når jeg var med eksen kom jeg 2-5 ganger hver gang vi hadde sex. Nå er jeg med en ny fyr og vi har bare ingen kjemi i senga. Det er så utrolig irriterende og jeg prøver skikkelig hardt, men han bare kommer med en gang og tar ikke hensyn til meg i det heletatt. Så nå tenner jeg ikke noe særlig på han lengre. Mister all sexlysta av dårlig sex gang på gang og det bare er meg som prøver å forbedre det.

Skrevet

Kommer ikke av å bare ha sex nei, kun hvis han eller jeg tar på klitten samtidig. Har aldri fått vaginalorgasme heller. Bryr meg ikke noe særlig, selv om det hadde vært kult om det skjedde.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så unormalt nei. Får ikke orgasme under samleie jeg heller. Jeg pleier ikke å onanere, men når kjæresten bruker vibrator på meg (gjerne mens jeg er bundet fast), får jeg alltid flere orgasmer.

Anonymous poster hash: bb1ee...8c3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...