Gå til innhold

Gavebeløp til stesøster

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er invitert i bryllupet til en stesøster som jeg har fått i voksen alder og som jeg kun har møtt 3-4 ganger. Hvor mye ville dere lagt i en gave (ønsker seg gavekort)? :-)

Anonymous poster hash: 4b8be...309

Videoannonse
Annonse
Gjest Sunhill
Skrevet

Ettersom du er invitert i bryllupet ville jeg gitt over 500 kr. Kommer jo litt an på hvor mye du tjener og hva du ønsker og gi. Jeg hadde nok gått for 750 kr :)

AnonymBruker
Skrevet

Ettersom du er invitert i bryllupet ville jeg gitt over 500 kr. Kommer jo litt an på hvor mye du tjener og hva du ønsker og gi. Jeg hadde nok gått for 750 kr :)

Jeg synes 750 kroner høres veldig mye ut i denne situasjonen. Jeg synes rundt 300 kroner er mer passe.

Anonymous poster hash: 33f3b...e22

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

500,- til 1000,-

Anonymous poster hash: fbd47...11f
Gjest Sunhill
Skrevet (endret)

Jeg synes 750 kroner høres veldig mye ut i denne situasjonen. Jeg synes rundt 300 kroner er mer passe.

Som jeg skrev i teksten det kommer det an på hva man tjener og har lyst å gi.

Jeg syntes 300 kr er lite ettersom hun er invitert i bryllupet. 300 er faktisk en vanlig sum å gi hvis man ikke er invitert men ønsker å gi en oppmerksomhet.

Endret av Sunhill
Skrevet

500 kr? Jeg synes det ville være et passende beløp. 300 er lite, det bruker vi gi når vi ikke er invitert i bryllup.

Skrevet

300 kr er jo pinlig lite. 500 kr er et minstebeløp i et bryllup du er bedt i nesten uansett til hvem det er, spør du meg.

Gjest chisandra
Skrevet

Enig med Jørild i summen.

Og 300 vil kun fremstå som gnient.

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Da var jeg ikke helt på jordet, har tenkt på 800 kroner selv :-)

Anonymous poster hash: 4b8be...309

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...