Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har noen spørsmål om nippel piercing har bestilt meg til for å ta i begge nipplene på førstkommende fredag, dog jeg har sprøyte/nålskrekk, MEN har jo piercing i tungen(vondeste jeg har opplevd) og navlen så har vært gjennom dette før.

Men er det virkelig så vondt? og hvordan er det å gå med bh etterpå? Er nesten avhengig av bh i og med at ejg har litt størrelse på brystene mine. Jeg vet man kan kjøpe sånn bedøvelses krem/plaster som man får kjøpt til barn osv nåt de skal ta sprøyter, er dette noe jeg kan gjøre så jeg slipper litt av smerten?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du skal stikke en diger nål gjennom en av dine erogene soner, det kommer til å gjøre SATANS VONDT

Anonymous poster hash: 5a7fa...9c7
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Å penetrere metall igjennom en av de mest erogene sonene gjør vondt, ja.

Du vil nok få bedøvelse, men det vil fortsatt gjøre vondt.

Jeg fikk litt kramper i brystene den første uka, men ellers få/ingen problemer.

Så lenge du bruker BH i riktig størrelse og at nippelen ikke henger seg fast i bh-kanten så er det ingen problem.

Anonymous poster hash: 24b87...872
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns ikke det gjorde vondt i det hele tatt og jeg er ikke akkurat typen som tåler all verden heller. Syns piercing i overleppa var mye vondere. Du kjenner ikke at det stikker engang, jeg gjorde det iallefall ikke. Det var nesten litt deilig..... :P Ikke noe problem å gå med BH etterpå, men gikk uten BH så ofte jeg kunne hjemme slik at den fikk lufte seg og gro. Dessverre måtte jeg ta den ut etter 3 måneder, den grodde aldri, så kan hende jeg gjorde noe feil men.

Anonymous poster hash: 62e54...7ad
AnonymBruker
Skrevet

Trodde dette gikk av moten i 2003 :P Lykke til :)

Anonymous poster hash: 711fa...5d7
  • Liker 2
Skrevet

Det heter brystvorter, ikke «nippler».

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hull i brystvorte og "andre spesielle plasser" er rune rudberg-harry.

Anonymous poster hash: 55831...945
Skrevet

nippel m.

black_circle_e.png kort rørstykke med utvendige gjenger; liten rørtut for smøring o l
smøren-
black_circle_e.png forbindelsesstykke mellom (sykkel)eike og felg

http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=nippel&bokmaal=+&ordbok=bokmaal

Nei, det gjør ikke vondt å pierce et kort rørstykke. Hvorfor skulle det det?

Anonymous poster hash: 8fbb4...f7d

Jaja, nippel eller brystvorte samma f, folk skjønner hva man mener :)

Skrevet

Hull i brystvorte og "andre spesielle plasser" er rune rudberg-harry.

Anonymous poster hash: 55831...945

Var ikke ute etter hva andre mener:)

Skrevet

Bare litt på siden: Hva er poenget med dette?

• Liker 1
Skrevet

Bare litt på siden: Hva er poenget med dette?

hmm poeng og poeng, jeg personlig synes dette er fint! Så hvorfor ikke:)

Skrevet

Hei, har noen spørsmål om nippel piercing har bestilt meg til for å ta i begge nipplene på førstkommende fredag, dog jeg har sprøyte/nålskrekk, MEN har jo piercing i tungen(vondeste jeg har opplevd) og navlen så har vært gjennom dette før.

Men er det virkelig så vondt? og hvordan er det å gå med bh etterpå? Er nesten avhengig av bh i og med at ejg har litt størrelse på brystene mine. Jeg vet man kan kjøpe sånn bedøvelses krem/plaster som man får kjøpt til barn osv nåt de skal ta sprøyter, er dette noe jeg kan gjøre så jeg slipper litt av smerten?

Jeg syns jo personlig at litt av greia med å ta piercing er at det gjør vondt. Har i begge, og den første var ikke vond, men når hun skulle ta den andre så kjente jeg det ganske greit, for da er du forberedt på smerten. Etterpå kjentes det ut som om noen kløp meg hardt i brystvortene et par timer, deretter gikk det over. De første par dagene var det så sensitivt at jeg måtte ha plaster på, taklet ikke å få noe stoff fra tskjorta eller bhen på de. Har gått finfint med de, og er veldig fornøyd altså! Så det var absolutt verdt det.
Gjest Blomst83
Skrevet

Jeg synes ikke det gjorde så vondt å ta den,men fy f og den dunka i brystet etter at jeg hadde tatt den.

AnonymBruker
Skrevet

Høyre side var skikkelig vond å ta, men venstre side var mer HERRE JESUS I HELVETE vond... Tok begge samtidig, hadde jeg bare bestilt for ene siden først, så tror jeg ikke at jeg hadde gått tilbake for å ta den andre.

Og dere som kommer med at det er harry og gått av moten, jeg går ikke rundt og viser dem til Gud og hvermann, og jeg ser ikke ut "som typen" til å ha det heller. Så om det er harry plager vel ikke dere, når dere ikke vet at de er der... Jeg synes det er fint, så da kan andre ta seg en bolle.

Anonymous poster hash: 9c730...3e2

Skrevet

Jeg synes det var samme type smerte som navlen, bare vondere, litt som å bli kløpet veldig hardt. Nesa var f.eks. vondere fordi nåla måtte gjennom så mye brusk.

Da jeg hadde tatt piercingene fikk jeg gasbind festet over hver brystvorte og måtte gå uten BH i en time. Etter det gikk det greit å gå med BH - kjenner derimot flere gutter som har måttet ta ut sine piercinger fordi T-skjorta gnisset oppå, mens BH fungerer litt som en slags beskyttelse :)

Lykke til :) Husk at piercinger bare gjør vondt en liten stund, men du har glede av dem i mye lengre tid etterpå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...