Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Holder på med en kar som er på ferie nå. Han er mye opptatt og har lite tid til å være på Internett (er i utlandet så blir kommunikasjon på facebook). Er det for mye om jeg skriver en melding på kvelden før jeg legger meg hvor jeg sier at jeg savner ham og sånt, og sier god natt, når han ikke har sett den forrige meldingen jeg skrev? Evt om han har sett den men ikke svart enda.. blir det masete eller ville dere sett på det som hyggelig? Blir mest kommunikasjon fra min side føler jeg, og er redd for at det skal bli for mye..

Anonymous poster hash: a2566...389

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde satt pris på at hvis en jeg hadde noe på gang med sendte meg mld.Men hvis ikke han svarer deg på mld(noe som ville vært rart, syns jeg) så ville jeg ikke sendt mer til han tok kontakt igjen.

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Holder på med en kar som er på ferie nå. Han er mye opptatt og har lite tid til å være på Internett (er i utlandet så blir kommunikasjon på facebook). Er det for mye om jeg skriver en melding på kvelden før jeg legger meg hvor jeg sier at jeg savner ham og sånt, og sier god natt, når han ikke har sett den forrige meldingen jeg skrev? Evt om han har sett den men ikke svart enda.. blir det masete eller ville dere sett på det som hyggelig? Blir mest kommunikasjon fra min side føler jeg, og er redd for at det skal bli for mye..

Nei, send ham en melding du :). Det er ikke masete.

Anonymous poster hash: c7511...d15

Skrevet

Hvis han er veldig interessert: ikke masete

Hvis han ikke er veldig interessert: masete

Skrevet

Han virker jo ikke interessert hvis han ikke gidder å svare.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han virker jo ikke interessert hvis han ikke gidder å svare.

Nei har tenkt det samme selv..har tatt litt tid før han har svart disse dagene og, om han gjør det. Kanskje jeg bare skal ta hintet og legge ballen død..

Skrevet

Han et kanskje opptatt på ferien sin? Syntes det var slitsomt att kjæresten ringte og sendte meldinger hele tiden da jeg var på ferie. Betydde ikke att jeg ikke brydde meg om han

Skrevet

Det er ikke sikkert at han har stabilt internett til å sjekke hele tiden. Har opplevd mang et sketchy trådløst hotellnett, og noen ganger blir man så lei at man bare gir opp hele greien.

Å sende hyggelige og uforpliktende meldinger er som oftest greit nok. Jeg ville derimot ha unngått å sende meldinger for å klage over eller gi skyldfølelse for at han ikke har svart, eller eventuelt passiv-aggressive meldinger. Da bikker det fort over til mas.

Skrevet

Nei har tenkt det samme selv..har tatt litt tid før han har svart disse dagene og, om han gjør det. Kanskje jeg bare skal ta hintet og legge ballen død..

Jepp hadde jeg vært interessert i ei dame så hadde jeg vært livredd for å ikke svare iallefall. Gå videre :)

AnonymBruker
Skrevet

Jepp hadde jeg vært interessert i ei dame så hadde jeg vært livredd for å ikke svare iallefall. Gå videre :)

Men samtidig har han sagt han ikke skal ligge med andre og at jeg ikke skal bekymre meg når han er borte. Ser på oss som eksklusive.. fortsatt dårlig tegn? :/

Skrevet

Men samtidig har han sagt han ikke skal ligge med andre og at jeg ikke skal bekymre meg når han er borte. Ser på oss som eksklusive.. fortsatt dårlig tegn? :/

Det spørs om du liker den typen som gir F i omverdenen så fort de går på ferie :)

AnonymBruker
Skrevet

Det spørs om du liker den typen som gir F i omverdenen så fort de går på ferie :)

Jeg gjorde meg også ganske utilgjengelig når jeg var på ferie med familien. Betydde IKKE att jeg dreit i den nye kjæresten min som var i Norge! Svarte når jeg hadde tid. var jeg ute så jeg såvidt på mobilen i løpet av dagen. Han ble heldigvis ikke usikker på grunn av det og skjønte att jeg nøt ferien uten, sosial med familien fremfor å bruke mye tid på mobil/pc. Tror vi snakket sammen 2-3 ganger på 2 uker og litt meldinger. Savnet han jo og er veldig glad i han.

Så ts, ut fra hva du har skrevet om hva han sa før han dro ville jeg tatt det helt med ro. Hadde en eks som trodde jeg var lei med en gang jeg ikke svarte hvis jeg var på ferie. Var skikkelig turn of att han var så usikker og lite selvstendig til å kose seg uten meg

Anonymous poster hash: cc38c...cc1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...