AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #1 Skrevet 21. juli 2014 Hva synes dere om å dele private ting som partneren har fortalt i fortrolighet etter ett brudd? Eksen min gjør det nemlig... Trodde aldri han kunne synke så lavt og bruke det mot meg. Dette var ett 2 års langt forhold med ett barn. Har ikke gjort han noe, han er bare såretAnonymous poster hash: 975e2...6cf
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #3 Skrevet 21. juli 2014 Absolutt ikke greit! Anonymous poster hash: 2ba5b...ed2 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #5 Skrevet 21. juli 2014 Ts her: han sendte blandt annet melding til faren min for å prøve å få pappa til å "ta hans side" i bruddet. Handlet mye om sex, hvem jeg hadde hatt sex med når jeg var yngre og sånne ting. Pappa vet ikke att jeg vet, men klarer ikke å ha samme gode forholde til han nå. Er nok ødelagt for alltidAnonymous poster hash: 975e2...6cf
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #6 Skrevet 21. juli 2014 Ts her: han sendte blandt annet melding til faren min for å prøve å få pappa til å "ta hans side" i bruddet. Handlet mye om sex, hvem jeg hadde hatt sex med når jeg var yngre og sånne ting. Pappa vet ikke att jeg vet, men klarer ikke å ha samme gode forholde til han nå. Er nok ødelagt for alltidAnonymous poster hash: 975e2...6cf Å snakke fortrolig med enkelt venn eller to om noe som plager en, det er en ting. Men å gjøre slikt er virkelig IKKE greit! Anonymous poster hash: e22e6...581
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #7 Skrevet 21. juli 2014 Han forsvaret det med att jeg maste sånn på han rett etter bruddet. Var gravid og desperat etter å snakke om ting. Burde jo vært forståelig. Tror ikke han skjønner hvor mye han har ødelagt for meg. TsAnonymous poster hash: 975e2...6cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå