Gå til innhold

Er en mann som sier han har falt for meg..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte han på en bar i helgen (ingen av oss var noe særlig fulle). Fikk en utrolig god tone og hadde masse å prate om. Men han sa at han ble betatt med en gang han så meg, han vil på date, han vil reise på ferie med meg, ja han vil alt! Det foregikk ikke noe snusk her altså. Jeg er litt interessert, han var morsom og vi hadde mye til felles.

Men jeg sliter med å stole på menn etter å ha vært sammen med noen rasshøl. Virket ikke som han var ute etter sex, uansett er ikke jeg sånn som ligger med noen før jeg er komfortabel. Vennene hans sa han var en seriøs person. Fikk det inntrykket av han og, men man vet jo aldri. Går det an å bli så betatt av noen etter en kveld? Han sender meg ofte meldinger og virker helt lovestruck jo :)

Anonymous poster hash: b0e76...f00
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare ta det rolig. Bli kjent, ikke ha sex enda og se etter signaler på genuin interesse, ikke bare tomme ord.

Husk, handling > ord.

Anonymous poster hash: 8add8...fbd
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bare ta det rolig. Bli kjent, ikke ha sex enda og se etter signaler på genuin interesse, ikke bare tomme ord.

Husk, handling > ord.

Anonymous poster hash: 8add8...fbd

Ja, det var egentlig det vi ble enige om. Han sa at han er SÅ klar for familie og har lyst på samboer.. så jeg må finne ut om han bare er desperat eller om han virkelig liker meg. Men virker som han er ute etter å bli kjent med meg. Er som sagt veeeldig skeptisk til menn. Tenk om jeg blir dumpa IGJEN,da..

Skrevet

Er jo bare å ta det med ro, forklar han og at du har blitt såret før, så du ønsker å ta det rolig. Da finner du lettere ut hvor seriøs han er. Ønsker deg lykke til!

• Liker 1
Skrevet

En fyr som inviterer på ferie første gang man møtes blir for desperat for meg i hvert fall. Så med mindre man er "der" selv, så hadde jeg nok backet ut - evt. fått han til å roe seg ned minst ti hakk.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det går an å bli så betatt av noen etter en kveld! Snakker av erfaring; det kom som lyn fra klar himmel. Høres dog litt voldsomt ut at han allerede snakket om å reise på ferie med deg, ts!

Anonymous poster hash: ba761...091

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det går an å bli så betatt av noen etter en kveld! Snakker av erfaring; det kom som lyn fra klar himmel. Høres dog litt voldsomt ut at han allerede snakket om å reise på ferie med deg, ts!

Haha han mente ikke å dra på ferie akkurat nå, han var enig i at vi må bruke tid på å bli kjent. Skal uansett møte han neste uke på cafe, så får vi ta det derfra. Nervøs!

Tenk at jeg liker en mann igjen, jeg som trodde jeg skulle dø av kjærlighetssorg på denne tiden i fjor.. Har sagt til han at jeg har hatt et vanskelig år men ikke snakket for mye om exer og sånn.

AnonymBruker
Skrevet

Haha han mente ikke å dra på ferie akkurat nå, han var enig i at vi må bruke tid på å bli kjent. Skal uansett møte han neste uke på cafe, så får vi ta det derfra. Nervøs!

Tenk at jeg liker en mann igjen, jeg som trodde jeg skulle dø av kjærlighetssorg på denne tiden i fjor.. Har sagt til han at jeg har hatt et vanskelig år men ikke snakket for mye om exer og sånn.

Godt han er enig i å bruke litt tid!

Og godt det ordner seg; kos deg på date 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...