spegel Skrevet 21. juli 2014 #1 Skrevet 21. juli 2014 For noen uker siden fikk jeg en fin melding av en kunde på jobb. Vi kjenner ikke hverandre overhodet, men han hadde lagt merke til meg, og ønsker og bli bedre kjent. Vi har sendt noen meldinger frem og tilbake. Jeg føler samtalene er litt tørre og kjedelige, men jeg vet jo at man ikke kan dømme noen ut fra sms tonen, særling når man ikke er kjente, og ikke vet hvilken humor og slikt den andre har. Men jeg er livredd for at han skal invitere meg på date, eller foreslå at vi skal møtes på en eller annen måte. Vi har begge ferie, og jeg føler at han hinter litt i den retningen. Men han håper nok at jeg skal ta initiativet til det, siden det var han som startet det hele. Jeg vet jo at han er en fin fyr, snill og god, og ser bra ut. Men ehhh... Jeg hater slike "bli kjent situasjoner"! Føler at jeg ikke greier å by på meg selv og være søt og sprudlende som jeg egentlig er. Blir liksom så klein og rar Noen som har det lignende og har gode tips og tankemønstere? Er vel en grunn til at jeg er singel ja... Også et spm til: Er det rart å svare på den type sms`er når de er fra folk man overhodet ikke kjenner? Eller er jeg litt sær som gjør det?
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #2 Skrevet 21. juli 2014 Jeg ville reagert litt på å få en melding fra en helt fremmed. Dersom noen vil ta kontakt kan de det, men det naturlige er å ta kontakt i person. Hvordan har han ellers fått tak i nummeret ditt? Anonymous poster hash: d6439...749
spegel Skrevet 21. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2014 Vi har felles kjente, så han hadde fått tak i nr der. Hadde ikke turt å ta kontakt ansikt til ansikt visstnok..
Nanami Skrevet 21. juli 2014 #4 Skrevet 21. juli 2014 Jeg ville blitt litt smigret om en fyr hadde gjort den innsatsen for å få tak i nummeret mitt. Så jeg hadde nok svart Du må bare prøve ditt beste å være deg selv når dere møtes, og du kan jo også fortelle han at du er litt sjenert i begynnelsen.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #5 Skrevet 21. juli 2014 Er litt sånn jeg også. Føler ikke klarer heeelt å være meg selv liksom. Har noe på gang med en fyr nå, og det går stort sett greit når vi er helt alene(for da kan vi kysse og kose litt hvis det plutselig blir klein stillhet:p), men i det siste har vi "hengt" med flere av hans venner som jeg aldri har møtt før, og da blir jeg fort ukomfortabel.. Er nemlig elendig på smalltalk. Anonymous poster hash: 4150e...bd1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #6 Skrevet 21. juli 2014 Jeg ville reagert litt på å få en melding fra en helt fremmed. Dersom noen vil ta kontakt kan de det, men det naturlige er å ta kontakt i person. Hvordan har han ellers fått tak i nummeret ditt? Anonymous poster hash: d6439...749 Det at han har sendt slike meldinger, er seksuell trakassering! Dette er straffbart. Ønsker du forresten å risikere å måtte drasse på en mann? Anonymous poster hash: 0b033...2af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå