Nuttery Skrevet 21. juli 2014 #1 Skrevet 21. juli 2014 Hei, Skal på ferie til familien i sørstatene i USA om en uke og jeg klarer ikke å finne shortser som ikke er superkorte. Hvor får man kjøpt dette? Eller er beste alternativ å gå på fretex, kjøpe bukse og klippe selv..??
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #2 Skrevet 21. juli 2014 Kappahl (Hampton-serien) og Lindex Anonymous poster hash: 0638f...0fa
Apocalypse Skrevet 22. juli 2014 #4 Skrevet 22. juli 2014 Jeg synes det er mye lettere å finne bukser med riktig passform enn shorts, så mesteparten av shortsene mine har jeg klippet selv av gamle bukser eller fretex-bukser, sånn at jeg kan velge lengde selv.
Lillemeg25 Skrevet 26. juli 2014 #5 Skrevet 26. juli 2014 Jeg synes det er mye lettere å finne bukser med riktig passform enn shorts, så mesteparten av shortsene mine har jeg klippet selv av gamle bukser eller fretex-bukser, sånn at jeg kan velge lengde selv. Samme gjør jeg. Synes det er helt umulig å finne shorts som passer og ser bra ut
Gjest thesledge Skrevet 27. juli 2014 #6 Skrevet 27. juli 2014 Sliter med det samme selv. Har funnet noen på Gina Tricot og Monki!
Lila Skrevet 27. juli 2014 #8 Skrevet 27. juli 2014 H&M har noen som ikke er så fryktelig korte. Har et par shorts fra Logg-serien som er normal i lengden, mens Divided styrer jeg pent unna da det ser mer ut som truser enn shorts.
gohege Skrevet 27. juli 2014 #9 Skrevet 27. juli 2014 Jeg fant noen på Diesel på salg i går.. Kjempe fornøyd! (finner ikke lenken men..) I tillegg har Maison Scotch mange fine.. http://webstore-all.scotch-soda.com/women/shorts
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå