Fjelltopp Skrevet 21. juli 2014 #1 Skrevet 21. juli 2014 Som sagt , hunden min legger seg i solen. Selvom jeg ber henne legge seg i skyggen, så går hun tilbake i solen når jeg ikke ser. Hun kommer inn i stuen og peser , og etter en liten stund er det rett ut igjen i solen. Det er jo ekstra varmt om dagene, over 30 grader her hvertfall. Jeg blir bekymret for henne, hun er 10 år nå og har hatt 2 annfall av epilepsi. Jeg har alltid kaldt og rent vann til henne og hvis jeg føler at hun er for varm, lar jeg henne stå i litt kaldt vann i badekaret eller gir henne en kjølig dusj og sørger for at hun holder seg inne. Noen som har noen tanker ang dette ? Det må da være ubehagelig for henne å bli så varm ?
Shinigami Skrevet 21. juli 2014 #2 Skrevet 21. juli 2014 Jeg vet bare at hunden min også elsker å ligge i sola hun og. Hun puster og peser og pelsen hennes blir glovarm, men hun elsker det. Ei veninne av meg sier også at hunden hennes liker også å ligge i sola selvom det er kjempevarmt.Så jeg tror ikk at det er et uvanlig fenomen. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #3 Skrevet 21. juli 2014 La den gjøre som den vil, sørg for tilgang på vann og skygge. Anonymous poster hash: f2df3...855 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #4 Skrevet 21. juli 2014 Våre hunder har også ligget og peset i solen til vår store forundring når det er masse skygge-plass. Til og med sib-huskyen la seg der det var sol. Så gikk de inn etter en liten tur, drakk litt vann, kom for kos, også var det rett tilbake til pese-plassen. De vet hva de gjør, men jeg skjønner at du er bekymret når hun har epilepsi, for de er jo som barn, de vet jo ikke sitt eget beste. Kan du ikke ta en samtale til dyrlegen og spørre om det er en bekymring du bør ta alvorlig eller om det er helt greit? Anonymous poster hash: 96dfe...124
Gjest Pheel Skrevet 26. juli 2014 #5 Skrevet 26. juli 2014 Så lenge hunden har tilgang på kaldt vann og skygge får hun styre det selv. Fukt derimot buken når hun peser, og barber pels på buk om hun har mye pels, 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå