AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #1 Skrevet 21. juli 2014 Har begynt å nettdate igjen, etter å ha truffet jenter der og blitt skuffa tidligere. I starten er de så snille, men etter at forholdet har vart en stund kommer dragen frem. Og jeg må finne meg i å høre ting som "Du aner ikke hvor heldig du er som har en så bra dame som meg, du kommer aldri til å finne noen så bra som meg". "Jeg har en ekstremt sterk rettferdighetssans, det betyr at vi skal ha det slik jeg vil!" Osv, helt til jeg blir dumpa. Men jeg gir meg ikke. Jeg har snakket med en del jenter, og funnet to jeg liker. Jeg regner vel egentlig med at de kommer til å utvikle seg til drager med tiden disse også, men jeg tar sjansen. Men hvem bør jeg satse på? Hun ene har kjempepupper, og hun andre har også ganske store pupper, men virker som det snilleste og beste mennesket jeg har snakket med. Hva gjør jeg? Hvem velger jeg? Anonymous poster hash: 3a45b...df7 1
Gjest Eurodice Skrevet 21. juli 2014 #2 Skrevet 21. juli 2014 Personligheten sitter ikke i puppene, bare til orientering. 8
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #3 Skrevet 21. juli 2014 Personligheten sitter ikke i puppene, bare til orientering. Og min erfaring er at personligheten dessverre forandrer seg hos jenter når de er blitt varme i trøya i ett forhold.Anonymous poster hash: 3a45b...df7
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #4 Skrevet 21. juli 2014 Og min erfaring er at personligheten dessverre forandrer seg hos jenter når de er blitt varme i trøya i ett forhold.Anonymous poster hash: 3a45b...df7 Nei, din erfaring er at personligeten dessverre forandrer seg hos jentene du velger å date, når de er blitt varme i trøya i et forhold. Om dette gjentar seg gang på gang er det kanskje på tide å se på hva slags type jenter du velger å date(og da ikke basert på store og ikke fult så store pupper). Anonymous poster hash: 2d374...298 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #5 Skrevet 21. juli 2014 Seriøs? Hvem du skal velge mellom hun med kjempestore pupper og hun med nesten like store pupper? Hm... Vanskelig! Hva med hun med hjerne? Anonymous poster hash: e98a4...a8d 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå