Athene^ Skrevet 21. juli 2014 #1 Skrevet 21. juli 2014 Det var en brukt butikk som lå helt i enden av torget. Altså i enden av svanen apotek bygget. Nå er det i følge google maps en bok og media butikk der. Er det noen som vet hvor den har blitt av? Er i kjelleren til det Norske Misjonsselskapet. Takk
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #2 Skrevet 21. juli 2014 Og vi skal på magisk vis vite akkurat hvilket torg i Norge det dreier seg om? Det er mange torg i Norge som har apotek ved seg Anonymous poster hash: 1363c...15e
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #3 Skrevet 21. juli 2014 Det er ihvertfall ikke Bergen ts tenker på.Anonymous poster hash: e7700...265
Cascol Skrevet 21. juli 2014 #4 Skrevet 21. juli 2014 Om du mener i Trondheim, så tror jeg 1. etg i bygget til det Norske misjonsselskap er bruktbutikk nå. Det var i alle fall det for et par uker siden, da jeg gikk forbi. For noen år siden var det en Nomi/Bok og media butikk i de samme lokalene.
Athene^ Skrevet 21. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2014 Tusen Takk Cascol Tenkte på Trondheim, beklager at jeg ikke skrev det. Må være varmen sin feil, blir satt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå