AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #1 Skrevet 21. juli 2014 Er en sosial person som liker å omgås andre mennesker. Det er noe jeg liker. Har derimot ikke så mange nære venner. De jeg har er opptatt med seg og sitt, og vi er ikke så ofte med hverandre. Har mange bekjente ellers som jeg er med av og til, men blir ikke så ofte der heller. Driver med idrett, men på laget mitt er det utelukkende mannfolk, så der er det liten sjanse for å få seg dame. På jobben er det noen damer. Problemet der er at de enten er opptatt, er ikke av min interesse, de har ikke interesse av meg, eller så tør jeg rett og slett ikke å spørre. Er redd for å få en klein stemning da jeg kommer tilbake dagen etter. Datingsider har jeg prøvd, men der får jeg dårlig med respons. På byen er jeg av og til, men føler sjelden at jeg får kommet i den rette situasjonen til å sjekke opp noen. Det å gå bort til en helt tilfeldig person på gata, er ikke så vanlig her i Norge. Er da meget redd for å få en haug med rare blikk. Anonymous poster hash: 6f844...ee8
Xcase33 Skrevet 21. juli 2014 #2 Skrevet 21. juli 2014 Vel, det er ingen kvinnfolk som tar noe initiativ her oppe ihvertfall så de "rare" blikkene er noe man må igjennom først som sist. En må belage seg på å investere mye ..men ikke invester og invester uten å få noe tilbake. Mange liker bare oppmerksomheten og vailderingen de får gjennom den utelukkende. Få dem til å investere noe tilbake også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå