Gå til innhold

Til leie i Buskerud/Nedre Eiker

Frk.snurp

Anbefalte innlegg

Usikker på hvor jeg skulle plassere denne tråden.. Prøver her:)

Noen som vet om leilighet til leie i Buskerud/Nedre Eiker? Helst Drammen og nedover mot Mjøndalen. Men (22) og samboer (27) følger med på Finn, men så vanskelig å finne noe ledig! Trenger et sted med en liten uteplass og må ha soverom. Jeg har ME og trenger ro, så bråkete leietakere er vi ikke:) Bor i en knøttliten leilighet som min samboer hadde fra før. Den har en bratt trapp og kun en hems med seng. Trenger noe mer tilpasset sykdommen min så jeg kan få vile og bli frisk. Noen som har noe til leie eller vet om noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Følg med i lokalavisen. Buskeruds Blad/DT? Det er mange som setter inn annonser som ikke legger ut på finn.no.

Anonymous poster hash: 6acae...4fd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eventuelt kan dere også selv legge ut en annonse om "leilighet søkes". : )

Anonymous poster hash: 6acae...4fd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke om denne metoden er prøvd, men på finn.no sitt kart kan du gå til f.eks. Drammen. Så går du inn på menyen "Eiendom" oppe til venstre, så finner du "Bolig til leie" og da kan du legge inn de parametrene du trenger, som størrelse, makspris osv. Det er en genial tjeneste som også viser hvor butikker og busstopp er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en idé kan være å legge ut annonse selv på finn.no eller i Drammens Tidende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, alle! :D Da har vi lagt ut annonse på Finn under "Bolig ønskes leid", så da er det bare å krysse fingrene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Om du spurte dette om 2 år, så ville jeg tilbydd min leilighet. Men per nå er den opptatt.

Anonymous poster hash: 9f620...46d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden stenges da det ikke er tillatt med annonser her på KG. Opprett heller en annonse på Finn.no eller lignende plasser :)

Irrlys, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...