AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #1 Del Skrevet 21. juli 2014 Jeg er på leit etter denne. Men eneste her i Norge som har den er kicks,ihvertfall som jeg har funnet, og de vet ikke når denne kommer tilbake på lageret. Så da lurer jeg på hvor dere har kjøpt denne ? Jeg så Sephora.com og Nordstrom.com har denne, men da må jeg jo ut med toll/mvh i tillegg. Anonymous poster hash: 00351...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heaux Skrevet 21. juli 2014 #2 Del Skrevet 21. juli 2014 kicks.no, de fyller på ganske raskt hver gang de blir utsolgt. Sett deg på overvåking, så får du mail når den kommer inn igjen. Det er mye bedre å vente på at den kommer inn på kicks, enn å bruke ekstra penger og sikkert mer tid på å bestille fra utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeaMichele Skrevet 21. juli 2014 #3 Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) kicks.no, de fyller på ganske raskt hver gang de blir utsolgt. Sett deg på overvåking, så får du mail når den kommer inn igjen. Det er mye bedre å vente på at den kommer inn på kicks, enn å bruke ekstra penger og sikkert mer tid på å bestille fra utlandet. Som sagt, så har jeg vært i kontakt med kicks, og de vet ikke når de får disse inn igjen. Jeg snakka med dem en gang tidligere i måneden og da skulle det ta 18 dager, idag visste de ikke når de fikk disse inn igjen. Jeg vil gjerne komme igang med dette, derfor spør jeg her hvor folk har kjøpt sine hen, hvis de har kjøpt dem andre steder enn kicks. Jeg er TS, glemte knappen. Endret 21. juli 2014 av LeaMichele Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå