Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har prøvd det ut?

I dag ble jeg fristet, selv om det koster 10 kr for hver 2 minutter (skal ikke vær LOVLIG en gang, hæ??) Må si det var litt "ekstra" fint men det har gikk kjempe bra med den gule solarium, tror det heter Wolff? Den koster 20 kr for hver 7 minutter.

Er det noen som bruker de billige versjoner? Jeg tenker selv at det er bortkastet penger siden du må ligger så lenge å få samme resultat.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet
Noen som har prøvd det ut?

I dag ble jeg fristet, selv om det koster 10 kr for hver 2 minutter (skal ikke vær LOVLIG en gang, hæ??) Må si det var litt "ekstra" fint men det har gikk kjempe bra med den gule solarium, tror det heter Wolff? Den koster 20 kr for hver 7 minutter.

Er det noen som bruker de billige versjoner? Jeg tenker selv at det er bortkastet penger siden du må ligger så lenge å få samme resultat.

Jeg bruker de billige, har tatt 2*30min denne uken, og huden min er brun og rålekker! ;)

De luksusgreiene funker ikke noe bedre...eneste forskjellen er at de gir jevnere brunfarge. Hvis du snur og vender på deg i de billige solariumene så klarer du fint og jevne ut fargen selv....

(Typisk tegn på at folk har tatt solarium er en hvit stripe fra armhulen og ned...)

Jeg testet ut de luksus-solariumene i Spania, fikk ikke ta mer enn 8 min hver gang fordi den visstnok skulle være så innmari sterk....jeg ble hverken rød eller brun :roll:

Clea

Skrevet

Det er forskjell etter min egen erfaring, kjente og så ingen forandring etter jeg hadde brukt billigere modeller. Men det sikkert varierer.

Det står at det billigere har ikke så mange lysrør-tror for eksempel den som er hvit har bare 31 lysrør mens den Wolff'en har 73.

Heldige du som får farger likevel med det billegere versjonen.... :-)

Gjest Gjesta
Skrevet

Det står at det billigere har ikke så mange lysrør-tror for eksempel den som er hvit har bare 31 lysrør mens den Wolff'en har 73.  

Antallet lysrør er kun for at strålene skal treffe hele kroppen, og ikke bare over og under som på de billige.

Det er en maks-grense for styrken som er lov og bruke på solarium i Norge, og "Brun og blid" har høyeste styrken på alle (ifølge brosjyrene).

I fjor sommer tok jeg 15min-20min hver gang jeg solte meg, men merket ikke noe effekt...I år ligger jeg i 30min og merker tydelig forskjell...

Kanskje du også blir fortere brun hvis du ligger lenger? :)

Clea

Skrevet
Kanskje du også blir fortere brun hvis du ligger lenger?Clea

Ja nå det var ikke verst! Må prøve det! Takk for tipsen! :-)

Gjest Gjesta
Skrevet

Ja nå det var ikke verst! Må prøve det! Takk for tipsen! :-)

Np :)

(Jeg bruker noen ganger solkrem i ansiktet, evt dekke det til etter en stund i solariumet for å unngå for mye sol på ansiktet...Må tenke litt på rynkene ;) )

Clea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...