Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg merker jeg begynner å få følelser for en venninne. Vi har vært venner lenge, men vi har fått bedre kontakt siste tiden, samt at vi har blitt mer fysiske, riktignok bare uskyldige ting. Hun er i et forhold, men på vei ut og hun har ikke noe særlig følelser, men det gjør jo at jeg ikke prøver meg. Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre, jeg merker at et vennskap kan bli vanskelig, ihvertfall hvis vi fortsetter som nå. Og prøve meg er risky både pga langt vennskap og at hun nettopp har vært i forhold. Jeg føler hun gir meg små hint om at hun er interessert, men jeg er vandt med at venninner ofte flørter uten at de mener noe mer. Vi har kysset et par ganger uskyldig for noen år tilbake, men bortsett fra det har vi bare vært venner

Anonymous poster hash: c6b2c...3a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet du hva "friend-zone" er? Du er der.

Anonymous poster hash: 33861...a3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan du vite det? Og ja jeg vet hva det er

AnonymBruker
Skrevet

Viste seg at hun også var intressert i meg og vi har holdt på i noen dager, men det er litt vannskelig pga hun nettopp kom ut av et forhold. Vi har snakket om følelser sammen og hun sier hun har det utrolig bra med meg og at hun er tiltrukket av meg, men jeg merker hun får litt kalde føtter av og til.. Jeg vil jo bli sammen med jenta, men vil ikke være noen rebound heller og jeg tenker at hvis det ikke er noe håp så er det like greit å komme seg ut av det hele. Og jeg har ikke presset henne på noe som helst, hun tok like mye insiativ som meg til å ta ting videre, men nå sier hun plutselig ting går litt for fort og at hun er redd for å såre meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...