Tivoli77 Skrevet 21. juli 2014 #1 Skrevet 21. juli 2014 Blir såå usikker, og vet jo ikke helt hva som er "normalen" i denne nett dating verden Så hjelp! Har skrevet med en fyr nå i ett par uker.. På mail de første dagene, og så på sms de 10 siste dagene. Vi bor på hver vår kant av landet, så har dessverre ikke fått møttes enda. Men har jo da sånn mere el mindre avtalt at det skal skje snart. Men såååå; Han er på ferie nå, med barn og annen familie. Og blir borte noen dager til. Vi har da,fram til for ett par dager siden, sendt en del mld, selv om han er å ferie. Så på lørdag stopper det. Blir helt stille.. Siste mld mellom var hyggelige.. Jeg har sendt han 2 mld etter det.. Ikke noe mas, bare typ "kos deg med ferie.. gi ett pip når du har tid" mld. Og forsatt ikke hørt noe... På de 10-12 dagene vi har tekstet, har vi skrevet ca 800 mld tilsammen. Begge like ivrige. Så da lurer jeg: Er det bare meg som overreagere når jeg tenker at det er ett el annet nå som gjør at han ikke svarer?!? Hvor lenge skal jeg vente nå, før jeg event skriver noe mer?? Jeg er 36 år, og føler meg som 12. Blir skremt av at jeg reagerer sånn på en fyr jeg ikke har møtt engang Men er noe med han.. Pliiiiis hjelp meg med noen gode råd her.. Vil jo såå gjerne at vi skal møtes tilslutt
spinnwild Skrevet 24. juli 2014 #2 Skrevet 24. juli 2014 slapp av og vent til han kommer hjem fra ferie. Det kan være utallige grunner til å ikke svare.
AnonymBruker Skrevet 24. juli 2014 #3 Skrevet 24. juli 2014 Det minner meg på noe jeg selv oppkevde en gang og da viste det seg at han hadde kone ..Anonymous poster hash: 0da00...a81
Strikkesokken Skrevet 24. juli 2014 #4 Skrevet 24. juli 2014 Vet hvordan du har det. Men nyt sommeren du og, finn på noe kjekt, og så prates dere nok når han kommer hjem igjen fra ferie! er nok en grunn til at han har sluttet å tekste, men jeg tror ikke grunnen er deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå