AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #1 Skrevet 21. juli 2014 Lang historie kort: Er i utlandet og besøker diverse venner i en månedstid, har vært borte i 3 uker og har litt over en uke igjen. Kranglet idag med kjæresten over nettet (vi har ca daglig kontakt, men da hovedsakelig få meldinger - prøver å ikke mase), og jeg finner ikke roen. I utgangspunktet savner jeg han noe helt forferdelig, og idag kranglet vi om noe sjalusirelatert fra hans side (jeg var ute med en venninne og hennes kompiser, men han har ingen grunn til å være sjalu eller tro noe lumske hendelser). Men: nå vil jeg bare hjem. At jeg skal være bortreist i over en uke til føles helt uutholdelig ut, klarte ikke kose meg et sekund idag, og føler meg fysisk uvel og griner nesten konstant. Har sett på billetter hjem, og kan kjøpe ny billett for ca 6000kr og komme meg hjem en uke (5 1/2dag) tidligere, noe som er ca det samme jeg ville ha brukt på mat/losji/shopping i utgangspunktet på den neste uken. Flybilletten jeg har i utgangspunktet kan ikke endres. Nå vurderer jeg seriøst å kjøpe ny billett, men da skuffer jeg kanskje en venninne litt, som jeg skal/skulle besøkt fra onsdag til mandag. Spørsmålet er også: om jeg er slik en hel uke, er jeg kanskje heller ikke det beste besøket? Er jeg urimelig? Bør jeg reise hjem? Eller vil det gå over? Bør jeg prøve noe annet før jeg evt. reiser hjem? Ellers: Vi er i midten av tjueårene, og har vært sammen i noen år. Anonymous poster hash: c0117...504
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #2 Skrevet 21. juli 2014 Ring/skype med ham og ordne opp. Så prøver du å kose deg de siste dagene Jeg har vært i utlandet selv og samtidig kranglet med kjæreste (en gang ble jeg dumpet dagen før avreise!), og jeg er glad jeg dro på ferie som planlagt. Gjør det beste ut av det. Anonymous poster hash: e084d...7ce
Apocalypse Skrevet 21. juli 2014 #4 Skrevet 21. juli 2014 Hvorfor har du lyst til å dra hjem, er det fordi du savner han, eller fordi han er sjalu? I sistnevnte tilfelle synes jeg ikke du burde dra hjem, han må da kunne unne deg noen uker på ferie. Synes du burde la det gå i hvert fall én dag til og se om følelsene dine roer seg litt, dumt å gå glipp av ferie fordi du handlet på impuls. 3
Frk.K Skrevet 21. juli 2014 #5 Skrevet 21. juli 2014 Synes du bør bli jeg å kose deg de få dagene du har igjen. Blir bare for dumt å reise hjem pga sjalusi.. Prøv å fiks opp med han eller ignorer han til du er hjemme igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #6 Skrevet 21. juli 2014 TS her. Skrev til han at jeg vurderte å kjøpe ny billett hjem og fikk til svar at "ok, du får si fra hva du bestemmer velger å gjøre". Hadde bestemt meg litt for å bli, men nå ble jeg usikker igjen Anonymous poster hash: c0117...504
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #7 Skrevet 21. juli 2014 bli! Anonymous poster hash: 1917a...b37 4
Nanami Skrevet 21. juli 2014 #8 Skrevet 21. juli 2014 Jeg synes ikke du skal dra hjem. Det er bare snakk om noen dager. Så kan dere heller ta en ordentlig prat når du kommer hjem igjen.
KaDust Skrevet 21. juli 2014 #9 Skrevet 21. juli 2014 (endret) Ta en ordentlig prat med han. Kommuniser, så ordner det seg nok! Endret 21. juli 2014 av KaDust
Fjelltopp Skrevet 21. juli 2014 #10 Skrevet 21. juli 2014 Er det han som har sagt noe i rettning av at om du er glad i ham , så burde du komme hjem for å vise det eller noe ?? Hvorfor er du usikker ? Visste han ikke om denne ferien før du hadde bestillt billetter ? Syns nesten det høres ut som du blir maipulert, og det er hvertfall ikke noe du burde finne deg i . 1
Gjest Heartbeat Skrevet 21. juli 2014 #11 Skrevet 21. juli 2014 Selvsagt blir du Sjalusien hans går over så fort du er i armene hans igjen Ikke la en sjalu gutt ødelegge opplevelsene dine. Høres ut som han vil bestemme over deg og gi deg dårlig samvittighet for å få deg hjem igjen . Ikke dra hjem!
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #12 Skrevet 21. juli 2014 Han har ikke sagt noe om at han ikke er glad i meg om jeg venter med å dra hjem til jeg har billett, og han er forsåvidt generelt alltid lite "kosepratete" når vi prater sammen over telefon/nett, i nokså sterk kontrast til når vi er sammen. Er bare så kvalm og lei meg at jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre, blir liksom litt teit å dra hjem også... Anonymous poster hash: c0117...504
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #13 Skrevet 21. juli 2014 Ring han og snakke med han om du har mulighet? Jeg er en sjalu person selv, å hadde hatet meg selv om kjæresten avbrøt en tur fordi jeg var urimelig en stund under en sjalusi ri.! Det vil gå over garantert. Prøv å snakke skikkelig med han først hvertfall før du kjøper ny billett Anonymous poster hash: 5eb97...2bd
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #14 Skrevet 21. juli 2014 Jeg syntes ikke du bør dra hjem. Har du klart å være vekke han fra han i allerede tre uker, burde det gå fint med de få dagene som er igjen. :-) Tenk så bra det blir å komme hjem til han, tilslutt. Savn er bare bra. Ikke dra hjem fordi HAN er sjalu. Du må få leve livet. Anonymous poster hash: eef5c...f31
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #15 Skrevet 21. juli 2014 Hvis han klarer å gjøre deg så opprørt at du drar hjem, så oppnår han at du danser etter hans pipe, og løser HANS problemer. Hadde han tenkt på ditt beste ville han overtalt deg til å bli. Hvis du derimot blir igjen og heller tar en prat med han, så har han ikke noe annet valg enn å takle sine egne problemer med sjalusi. Det må jo være det beste? Enn om du ikke kan reise alene igjen fordi han ikke lar deg, når han vet hvilke knapper han skal spille på? Det er jævli å være sjalu, men man må prøve å løse det selv, ikke la det gå utover sin kjære så mye som det her gjør. Anonymous poster hash: 25d6b...60c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå