Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det har seg nå sånn at kjæresten min hater gaver, jul, bursdag osv. Jeg misliker gaver og sånn selv, kjøper meg det jeg trenger og sånn sett er vi ganske like selvom jeg hverken misliker bursdager eller jul.

Poenget er at han fikk et hull i yndlingsbuksa, jeg sydde det, rett etterpå klarte han å revne hele buksa. Dette var yndlingsbuksa hans. Før i dag bestilte jeg en ny, helt prikk lik, og fortalte han det når jeg snakket med han istad. Han ble fly forbanna og ba meg avbestille den tvert, han skulle IKKE ha den nei. Han sa han nektet å ta den imot.

Det var jo ikke ment som en gave, jeg bare kjøpte buksa fordi jeg tenkte det var en snill ting å gjøre. Jeg er like sta som han og avbestiller den ikke.

Jeg kan jo skjønne at han ble irritert, men at han ble så sur og etterhvert ikke ville snakke med meg syns jeg var å dra det litt langt. Eller?

Anonymous poster hash: f9d43...c9e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville sagt at det ikke var ment som en gave, at du bare ville at vannskillet bli glad etter å få den samme buksa

Anonymous poster hash: 286b6...3f2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan jo skjønne at han ble irritert, men at han ble så sur og etterhvert ikke ville snakke med meg syns jeg var å dra det litt langt. Eller?

Ja, med mindre du er sammen med en 8-åring:-) Synes du bør ta en prat med fyren og forklare at han overreagerer. Lov å ikke bli overlykkelig over en gave(selv om man skal si takk), men det er ikke greit å bli sur og nekte å prate med kjæresten(eller moren)

Anonymous poster hash: 85f2d...fc2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, med mindre du er sammen med en 8-åring:-) Synes du bør ta en prat med fyren og forklare at han overreagerer. Lov å ikke bli overlykkelig over en gave(selv om man skal si takk), men det er ikke greit å bli sur og nekte å prate med kjæresten(eller moren)

Anonymous poster hash: 85f2d...fc2

Takk, var det jeg tenkte! Var jo kun ment godt fra min side.

TS

Skrevet

Hadde også blitt irritert om noen kjøpte noe mot min vilje, det vitner til at de ikke respekterer mine ønsker

AnonymBruker
Skrevet

Kan du spørre om han ønsker å ha en slik bukse eller ikke, og eventuelt si at han kan betale deg det den koster/bestille den selv fra samme sted? Det blir jo en ganske barnslig løsning, og kanskje han bare setter seg på bakbeina og nekter å skulle ha en slik bukse, men det kan alltids fungere.

Ellers må jeg si at jeg som også er gavehatende mann bare hadde satt stor pris på det her. Jeg haddef nok insistert på å betale for den selv, men jeg hadde på ingen måte blitt sur. Og jeg misliker gavegiving sterkt. Her retter og rydder du opp i noe, og det hadde jeg bare vært takknemlig for.

Anonymous poster hash: a849a...6ea
  • Liker 1
Skrevet

En sånn fyr hadde jeg ikke orket å være sammen med. Ikke fordi jeg ikke fikk kjøpe ting til ham, men fordi han virker generelt lite gjennomtenkt og vanskelig.

• Liker 3
Gjest avocadoen
Skrevet

En sånn fyr hadde jeg ikke orket å være sammen med. Ikke fordi jeg ikke fikk kjøpe ting til ham, men fordi han virker generelt lite gjennomtenkt og vanskelig.

Sånt! Min kjære sier også at jeg ikke skal kjøpe så mye til han osv, men han blir likevel takknemlig når han får ting han trenger. Typen til TS trengte ny bukse og da synes jeg at han skal ta seg sammen og være glad for at han har en kjæreste som bryr seg.
AnonymBruker
Skrevet

Kan du spørre om han ønsker å ha en slik bukse eller ikke, og eventuelt si at han kan betale deg det den koster/bestille den selv fra samme sted? Det blir jo en ganske barnslig løsning, og kanskje han bare setter seg på bakbeina og nekter å skulle ha en slik bukse, men det kan alltids fungere.

Ellers må jeg si at jeg som også er gavehatende mann bare hadde satt stor pris på det her. Jeg haddef nok insistert på å betale for den selv, men jeg hadde på ingen måte blitt sur. Og jeg misliker gavegiving sterkt. Her retter og rydder du opp i noe, og det hadde jeg bare vært takknemlig for.

Anonymous poster hash: a849a...6ea

Jeg vet jo at han vil ha buksa innerst inne. Ser ikke helt forskjell på at jeg kjøper en bukse og andre ting jeg spanderer på han. Merker jeg bare ble litt oppgitt. Han kan da vel ta imot buksa? Den er bestilt og sendt allerede uansett.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Sånt! Min kjære sier også at jeg ikke skal kjøpe så mye til han osv, men han blir likevel takknemlig når han får ting han trenger. Typen til TS trengte ny bukse og da synes jeg at han skal ta seg sammen og være glad for at han har en kjæreste som bryr seg.

Ja, og det er jo ikke sånn at jeg driver med det her hele tiden. Jeg respekterer at han ikke vil ha ting og gaver. Men jeg håpet han skulle bli glad for at jeg kjøpte en HELT lik bukse. Jeg hadde satt pris på om han gjorde det med meg, fulgte med og visste akkurat hva, så det ble likt som den forrige, uansett hva det var.

Skrevet

Sorry meg, kjæresten din har noen problemer!

Hvis han ikke liker at, dama kjæresten kjøper til han gaver eller noe.Det er jo koselig gjort av deg, at du bryr deg om han.

Skrevet

Jeg synes han virker veldig merkelig. En ting er å ikke like å få gaver, men å bli sur fordi du bryr deg om han og erstatter noe han har ødelagt er jo helt sært.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis han hadde så lyst på en heeelt lik bukse så hadde han vel klart å få tak i en selv?

Anonymous poster hash: 97053...e61
AnonymBruker
Skrevet

Uff, skal ikke være så lett å være grei tydeligvis! Skal ihvertfall ikke gjøre noe sånt igjen hvis det er sånn utfallet blir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...