Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor etasjekake beregner dere? Vi blir totalt 74, men jeg tenkte på å ha kake regnet for 50 eller 60. I tillegg tenkte jeg å ha 7 andre kaker.

Er dette for mye, for lite, akkurat passe?

Kjøper dere alle kakene, eller spør dere tanter, bestemødre, venner og mødre om å bake kaker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha to hjertekaker som er knytt sammen med en bro som bryllupskake.I tillegg blir det vel ca 12 kaker utenom.I meste laget,ja,men gud så godt :tunge1:

Og for å svare på spm to;her blir det to kaker fra baker`n,resten blir bakt av venner og familie.

Vi blir ca 90 gjester.

Skrevet

Vi skal ha etasjekake beregnet til alle, for det er jo litt trist hvis det ikke er nok av selve bryllupskaken til at alle kan få smake... Og hvis noen ikke vil ha "sin" bit så vet jeg at min bror og mine onkler gjerne tar både dobble og triple biter... Ellers har både familie og venner tilbudt seg å bake, særlig etter at jeg fortalte hvor mye bryllupskaker koster... :sjarmor: Men hvor mye vi skal ha, det har vi ikke satt opp ennå.

Skrevet

Vi hadde tre etasjeskake til 55 stk og vi var 71 gjester og det var mer enn nok! Kun den nederste delen var borte..Vi hadde 9 andre kaker! 2 av de og bryllupskaken kom fra bakeren.

Skrevet

Kanskje jeg kan bestille mindre kake da... Hadde vært greit for lommeboken det...

Hvor mye gikk det av de andre kakene, juni04?

Skrevet

Vi var rundt nitti og hadde etasjekake m tre etasjer. Jeg hadde sagt at hele kaken skulle spises opp, men det stod igjen hele toppen pluss litt av midten.....Vi hadde vel rundt ti andre kaker, pluss femten som ikke ble satt ut engang..... Mot brudens vilje, vel å merke.... :-? Men det var mer enn nok....

Det høres ut som at du har nok kaker..... :wink:

Skrevet

Vi hadde en 5- etasjes bryllupskake, hvorpå kun halvparten av nederste del ble spist. Videre hadde vi 8 kaker til, og det var flust igjen. Etter 3 retters middag og nok med drikke så er ikke folk så sultne lenger.

Vi hadde 45 voksene og 10 barn i vårt bryllup!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...