AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Kommer hit nesten i "desperasjon" for jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har alltid vært en person som knytter seg lett til mennesker, og som vil prøve å gjøre det beste for at noen skal ha det bra, uansett setting og situasjon. Blitt kalt for bikkje, blaut kar, og den infamøse "good guyen". Noe som jeg også så på meg selv lenge som. Fikk meg dame for 3 år siden og vi hadde det bra så lenge det varte, forholdet gikk på en stygg slutt ettersom hun heller ville være utro enn å være med meg .. :frown: Det som nå har skjedd med meg er at jeg har seriøse problemer med å knytte meg til jenter. Prat, det å være venner og ha det gøy er ikke noe problem, men kommer jeg "lengre" enn det, der følelser er blandet inn i bildet får jeg helt panikk og klarer ikke fortsette, noe som igjen har skapt en del problemer på damefronten med tanke på at de også får følelser tilbake, men da kutter jeg alle trådene, og har derfor fått ett nytt ry på meg som "den kalde typen", den karen som de fleste jenter ikke vil være med, eller som vennene mine på morro en gang iblandt ville sagt "en kynisk jævel" .. Vil selvfølgelig finne meg ei jeg kan være glad i og bry meg om, men angsten for å knytte seg raser inn i hodet og prøver å "beskytte" meg for å bli utsatt for bedrag igjen. Tiltross for mine skarve 21 år på denne planeten føler jeg allerede at jeg har blitt "skadet" såpass at jeg ikke klarer å knytte meg til noen igjen, siden det raserte meg når hun slo opp. Er det noen som har lignende opplevelser? Og som gjerne kunne delt noen tips til hvordan de kom seg over "kneika"? Alle tips og triks hjelper Anonymous poster hash: a4e0d...386 Anonymous poster hash: a4e0d...386
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #2 Skrevet 21. juli 2014 Det eneste du kan gjøre er å komme over redselen for å bli såret. Vi har ingen garantier i livet på å ikke bli det, vi kan aldri kontrollere det. Hva er verst synes du? Å få tre år med en fantastisk jente? Eller å bli sett på som en kald fisk? Ikke la deg forandre i denne redselen! Det finnes en jente der ute som kommer til å elske deg akkurat som du er! Og om ikke, hennes loss! Noen jenter er ofte skrudd sammen merkelig, de vil ha en snill mann, men er han for snill mister de ofte interessen??? Dette er ikke ok, og gjelder som regel umodne og bortskjemte damer (men det er mange av de). Så styr unna de selvopptatte, finn deg en skikkelig god jente, som vet å sette pris på hvor godt menneske du er! Anonymous poster hash: 95346...787
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå