AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Hei, jeg trenger virkelig hjelp. Iløpet av få dager så ønsker jeg å få dratt til politiet å opprette besøksforbud på min eks kjæreste. Jeg var sammen med han en god stund, og fant ut siste tiden at han drev med rus. Forholde vårt skrantet veldig mye på de 2 månedene da han er veldig opptatt med vennene sine for å røyke marihuana sammen med de, noe jeg var totalt i mot, men ga det et forsøk i håp om at han skulle innse at ting ikke ble å fungere hvis han ikke sluttet. Vi så hverandre utrolig sjeldnt, da dette gjorde meg frustrert og veldig lei meg. I denne tiden fikk jeg vite at han var utro mot meg ved å prøve seg på andre, og invitere andre på overnatting. Jeg har dessverre visst at han er den typen som gjør slike ting og skjuler alt med løgn. Så til slutt så dumpet jeg ham og løp fra stedet. Nå er det gått kanskje litt over en måned siden jeg og jeg roter smått med en ny en. Dette er unormalt meg, men jeg velger å la det gå siden jeg har det så bra og er utrolig nyforelsket! Problemet er at eksen min nå gjør meg redd. Han kaller meg for hore og tysterhore, og sier han skal lage et helvette for meg. Dette fordi jeg truet med å sladre til politiet om at han dealer hasj og marihuana dersom han gjorde meg noe. Nå lar han alt gå utover meg og han jeg roter med, og jeg er redd for å bevege meg ut døren alene. I tillegg er jeg redd for hesten min sitt liv da eksen min vet at han er alt for meg, og jeg vet ikke hva han kan finne på. I morgen så må jeg i samme slengen dra å kjøpe graviditetstest da mensen snart er 3 uker forsinket, og eksen er da barnefaren dersom jeg er gravid. (abort er eneste løsning, skal ikke diskuteres her). Jeg har screenshottet mye meldinger og snapchater som omhandler hasj, marihuana, dealing, trusler, kallenavn osv. Er dette god nok grunn til å få opprettet besøksforbud? Har 18 års dag om kort tid, og jeg tør ikke å dra ut å feire med vennene mine da han blir å være der for å lage helvette... Hvordan fungerer det med besøksforbud og hvordan får jeg opprettet dette? Anonymous poster hash: 9089d...82b Anonymous poster hash: 9089d...82b Anonymous poster hash: 9089d...82b
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #3 Skrevet 21. juli 2014 Ingenting å stusse på, engang. Om du føler deg utrygg, er dette absolutt en sak for politiet. Om du er usikker på om hvordan det fungerer, er de der for å veilede deg. Gå til politiet, kjære deg. Du vil ikke leve et liv i redsel.. Anonymous poster hash: 1083f...97e
Gjest Blomsterert Skrevet 21. juli 2014 #4 Skrevet 21. juli 2014 Hvis han er truende mot deg,så kan han få besøksforbud. Ta en prat med politiet. Det kan være at de igjen snakker med ham,og kanskje det er alt som trengs. Ettersom han driver med ulovlige rusmidler,vil jeg tro at han ikke vil ha problemer med politiet.
Cocogirl Skrevet 21. juli 2014 #5 Skrevet 21. juli 2014 Hvor gammel er du? Les alt før du stiller spm 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå