AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Jeg er en introvert mann såvidt over tredve. Som følge av det har jeg bare et par venner, og de er på en plass i livet hvor de sjelden kan slenge seg med på byen ei helg, ta en fest eller den slags. Følgelig har nettverket mitt i praksis forsvunnet, og jeg føler at det gjør det så vanskelig for meg å finne ei dame. Jeg ser helt ålreit ut - synes jeg selv da. Det er ingen ekstra kilo å snakke om heller. Men har ikke all verdens selvtillit hva gjelder damer. Å være desperat har jo aldri vært noe positivt, men merker likevel at jeg er litt der. Det arter seg ikke ved at jeg "tar det jeg får", men mest i at det fullstendig tar over tankesettet mitt. Brorparten av en dags tanker går med til betraktninger rundt at jeg ikke har noen - og dermed blir jeg redd for å prøve for hardt. På byen er jeg en pub-fyr. Litt usikker på om det er plassen å møte noen når man er ute etter noe seriøst? Og i tilfelle, virker utrolig skummelt og kleint å liksom skulle elge seg innpå noen. Er jo ikke som om det sitter ei fin snelle for seg selv i et hjørne og bare venter på selskap heller. Hva slags fremtoning bør man ha her? Nå er det jo andre steder å finne seg noen enn på byen - mange vil sikkert fraråde det til og med. Jeg driver med nettdating, og det pusler og går sin gang, men skulle gjerne gjort noe mer aktivt utover det. Driver med en kampsport, men hvis jeg får avslag fra noen der blir det så kleint ettersom jeg vil se dem hele tiden på trening etterpå. Å ta kontakt med folk på gata eller noe lignende er jo skikkelig "frown upon" her til lands, så der blir jeg vel umiddelbart sett på som en raring... Så hva står man egentlig igjen med av muligheter da? Bør jeg tenke helt annerledes? Anonymous poster hash: ebbe0...b1f
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #3 Skrevet 21. juli 2014 Hvorfor ikke prioritere å skaffe nye venner først? Anonymous poster hash: 05f91...cb1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #4 Skrevet 21. juli 2014 Hvorfor ikke prioritere å skaffe nye venner først? Anonymous poster hash: 05f91...cb1 fordi veldig mange menn ikke ønsker seg flust med venner? Anonymous poster hash: a7e46...acc 1
MS.MR Skrevet 21. juli 2014 #5 Skrevet 21. juli 2014 I følge 90% av kvinnfolkene her inne har du nok lav sosial IQ, siden du driver med nett-dating... :-P Men fortvil ikke kompis, vi er mange i samme båt! 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #6 Skrevet 21. juli 2014 Har ikke så mye annet å si enn at jeg er jente i samme båt. Har dog litt venner, men føler ikke det hjelper, da jeg ikke er i stand til å finne noen på byen uansett (syns egentlig ikke det er så gøy å gå på byen lenger heller), og de vennene jeg har ikke har så store nettverk av single menn (som jeg vet om eller omgås hvertfall). Men jeg setter hvertfall min lit til tinder og sånn nå. Hverfall for å prøve å presse meg selv out there. Anonymous poster hash: bc82c...957
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #7 Skrevet 21. juli 2014 Hvorfor ikke prioritere å skaffe nye venner først? Anonymous poster hash: 05f91...cb1 Når man har passert tredve anser jeg nesten det som enda vanskeligere enn å finne ei dame... Anonymous poster hash: ebbe0...b1f
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #8 Skrevet 21. juli 2014 Jeg fulgte mye med på mma for noen år siden, og kom over ett intervju med phil baroni. Der han lærte meg alt jeg trengte å vite om kvinner og dating. NS: Do you have any advice for the nerds on how to get girls? PB: Do steroids, lift heavy weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing games with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself. - See more at: http://www.nerdsociety.com/mma-interview-with-the-controversial-phil-baroni/#sthash.31ebRhtB.dpuf Spesielt den siste linja der er ekstremt viktig. IKKE vær deg selv! Jeg var som deg tidligere. Men dating går veldig bra nå. Hvertfall den første fasen. Nå trenger jeg bare å lære hvordan jeg skal beholde dem.Anonymous poster hash: e20a0...8d2 2
Sapientia Skrevet 21. juli 2014 #9 Skrevet 21. juli 2014 Jeg var/er som deg. Noen få gode venner, introvert, i tillegg liker jeg ikke å gå på byen i det hele tatt. Har en del litt perifere venner gjenom en hobby, men de møter jeg stort sett bare gjenom denne hobbyen. Jeg fant, eller rettere ble funnet, av en mann allikevel. Vi møttes på nettet, men ikke gjenom en datingside. Ikke at det nødvendigvis er noen dårlig idé. Det er håp, det er bare litt vanskeligere for sånne som oss 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #10 Skrevet 21. juli 2014 Er i 30 årene og dame, føler jeg har det litt på samme måte. Prøver nettdating, men er jo ikke bare lett det heller. Anonymous poster hash: 528ff...5b4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #11 Skrevet 21. juli 2014 Trives du som du er? Altså det er ikke noe du vil endre ved deg selv? Klesstil, væremåte osv? Så lenge du er der du vil være i livet og trives med deg selv så er det bare en ting å gjøre: -tørre å ta kontakt med de damene du treffer som du liker! Hvis du føler at de du liker ikke liker deg, kan det hende du kunne trengt litt hjelp med måten du tar kontakt på, eller en revurdering på hva slags damer du faktisk bør kontakte. Anonymous poster hash: 1b003...865
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #12 Skrevet 21. juli 2014 Spesielt den siste linja der er ekstremt viktig. IKKE vær deg selv!Anonymous poster hash: e20a0...8d2 Dette er nok riktig. TS bør forandre personlighet. Dette liker ikke damene å høre men han må ikke høre på dem (de har sjelden dette problemet). Anonymous poster hash: d958e...ef2
Jeanettica Skrevet 21. juli 2014 #13 Skrevet 21. juli 2014 Du er ikke alene ihvertfall Ts. Som du ser, så er vi fler i samme eller lignende båt.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #14 Skrevet 21. juli 2014 NS: Do you have any advice for the nerds on how to get girls? PB: Do steroids, lift heavy weights, get contacts, go tanning. And stop playing all those gay fucking video games. You can’t get pussy in front of a TV playing games with your geeky friends. Go out to night clubs and bars, hit the beach. If you got money, floss. Whatever you do, don’t be yourself.Anonymous poster hash: e20a0...8d2 .. Vil bare legge til at dette ikke hang helt på greip. Anonymous poster hash: d958e...ef2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #15 Skrevet 21. juli 2014 Fordelen ved å ikke vere seg sjøl, er at da blir det ikke så tungt om man får avslag. Stoltheten såres på en helt annen måte når man har blottlagt seg sjøl. Og det ikke var bra nok.Anonymous poster hash: e20a0...8d2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #16 Skrevet 21. juli 2014 Fordelen ved å ikke vere seg sjøl, er at da blir det ikke så tungt om man får avslag. Stoltheten såres på en helt annen måte når man har blottlagt seg sjøl. Og det ikke var bra nok.Anonymous poster hash: e20a0...8d2 Da er min anbefaling at man heller jobber med å takle kritikk og ikke ta alt så personlig. Anonymous poster hash: 1b003...865
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #17 Skrevet 21. juli 2014 Hei Jeg har tinder osv., men det jeg har tenkt på selv er å smile litt ekstra til de jeg møter på butikken, på trening, personalet ulike steder jeg er innom osv. Jeg har noen venner som har prøvd å sette meg opp på dater, men det har vært helt fiasko, HAHA:) Synes det er best å møte noen selv i virkeligheten jeg, så satser på å møte en over frukten på Kiwi eller et annet sted Hilsen evig optimist hihi Anonymous poster hash: c4091...85f
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #18 Skrevet 21. juli 2014 Hei Jeg har tinder osv., men det jeg har tenkt på selv er å smile litt ekstra til de jeg møter på butikken, på trening, personalet ulike steder jeg er innom osv. Jeg har noen venner som har prøvd å sette meg opp på dater, men det har vært helt fiasko, HAHA:) Synes det er best å møte noen selv i virkeligheten jeg, så satser på å møte en over frukten på Kiwi eller et annet sted Hilsen evig optimist hihi Anonymous poster hash: c4091...85f Problemet er vel at du ikke tør ta kontakt og sjekke opp noen på kiwi Anonymous poster hash: d958e...ef2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå