AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 hei Jeg er gift og ja jeg var utro. Har ikke sagt noe til kona. Første gang utro på 13 år uten at dette er noe unnskyldning. Utroskapet var ikke planlagt , skjedde bare ifbm jobben. Jeg hadde ikke tenkt på at dette kunne skje, hun er 11 år yngre enn meg. Skjedde bare. Hun vil forsette forholdet, jeg vil vel egentlig ikke. En feil - lære av dette tenker jeg. Har mye med hun andre å gjøre så er litt vanskelig dette da i praksis. Kona og alle kommentarer ift sviket mot henne driter jeg i. Er i ekteskapet for ungene, hun er der fortsatt for trygghet og ungene. Gode venner men ikke noe mer. Vet at kona ville klikket hvis hun fant ut om den andre kvinnen men utover hensynet til ungene er jeg ganske likegyldig. Jeg ønsker vel å bevare husfreden men den andre damen er litt vel på nå da. Hvordan få avsluttet dette, en feil i fylla bare..... mvh ts Anonymous poster hash: 46166...1c5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 Gå for den andre damen, si det til kona. Anonymous poster hash: 48051...fe4
Lillesiren Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 Skjønner ikke at det skal være noe hokus pokus. Du er gift, med barn, er ikke det god nok unnskyldning til å ikke fortsette forholdet? 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 Faith in humanity lost. Anonymous poster hash: 95a89...da0
Gjest Dude91 Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 Du har giftet deg med et kvinnfolk som du driter i. Skaff deg psykolog. 10
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #6 Skrevet 20. juli 2014 Du har giftet deg med et kvinnfolk som du driter i. Skaff deg psykolog. hehe takk men trenger ikke det. Blitt sånn etter mange år og tar ansvar for ungene. Husk på; når du blir voksen kan du også havne der - 23 år som du må være utfra nicket - ønsker deg lykke til og håper du får det bedre enn meg :-) mvh ts Anonymous poster hash: 46166...1c5 8
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #7 Skrevet 20. juli 2014 hehe takk men trenger ikke det. Blitt sånn etter mange år og tar ansvar for ungene. Husk på; når du blir voksen kan du også havne der - 23 år som du må være utfra nicket - ønsker deg lykke til og håper du får det bedre enn meg :-) mvh ts Anonymous poster hash: 46166...1c5 Patetisk. Hvor svak går det an å være? Skaff deg baller. Anonymous poster hash: 95a89...da0 10
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #8 Skrevet 20. juli 2014 Fryktelig lik skrivemåte.. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=853917 troll på tur? Anonymous poster hash: 7af87...9ea
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #9 Skrevet 20. juli 2014 ehh nei. dette var mitt første innlegg. mvh ts Anonymous poster hash: 46166...1c5
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #10 Skrevet 21. juli 2014 Det er mange middelaldrende menn i din situasjon. Er bare venn med kona, ikke noe sex og nærhet lenger, livet bare rutine, familien AS osv. Og så innleder de et forhold med en "spennende" dame på jobb, en som er full av liv, spontanitet, moro, sex og forelskelse.... Eksempel 1: Noen hopper rett over til den andre damen - bare for å finne ut at de etter et par år savner familielivet og vil tilbake. Man er kanskje ikke så attraktiv som halvgammel mann som man trodde.. Eksempel 2: Noen blir i ekteskapet (martyrene) og lider seg gjennom de neste årene til barna blir store nok og de kan gå ut av ekteskapet med "god samvittighet", slå seg selv på brystet og si at jeg ble i ekteskapet for barna. Uansett om man er mannen i eksempel 1 eller 2: Det er patetisk!! Et sykdomstegn for samfunnet vårt der alt handler om meg-meg-meg. Tror rett og slett at folk har det for godt, noen hadde hatt godt av litt sykdom, fattigdom og krise i livet sitt, så hadde de kanskje satt mer pris på det de hadde. Anonymous poster hash: d1e1a...921 3
la Flaca Skrevet 21. juli 2014 #11 Skrevet 21. juli 2014 Vil du ha hjelp til å finne ut hvordan du skal bli kvitt den yngre dama? Det er jo bare å være klar i talen det, hvis du ikke vil ha noe mer med henne å gjøre? Hvis kona di bare er ei venninne og dere ikke har sex lenger er det ikke sikkert hun vil klikke over at du har hatt sex med en annen. Kanskje hun vil forstå deg? Bli sjalu og gjøre alt for å få deg "tilbake"? Hvis du derimot er sikker på at hun ikke vil tilgi holder du selvfølgelig kjeft. Et sidesprang er ikke verdt å bryte opp en familie for. Men hvorfor tar du til takke med å leve i et ekteskap uten sex? 7
Gjest Blomsterert Skrevet 21. juli 2014 #12 Skrevet 21. juli 2014 hei Jeg er gift og ja jeg var utro. Har ikke sagt noe til kona. Første gang utro på 13 år uten at dette er noe unnskyldning. Utroskapet var ikke planlagt , skjedde bare ifbm jobben. Jeg hadde ikke tenkt på at dette kunne skje, hun er 11 år yngre enn meg. Skjedde bare. Hun vil forsette forholdet, jeg vil vel egentlig ikke. En feil - lære av dette tenker jeg. Har mye med hun andre å gjøre så er litt vanskelig dette da i praksis. Kona og alle kommentarer ift sviket mot henne driter jeg i. Er i ekteskapet for ungene, hun er der fortsatt for trygghet og ungene. Gode venner men ikke noe mer. Vet at kona ville klikket hvis hun fant ut om den andre kvinnen men utover hensynet til ungene er jeg ganske likegyldig. Jeg ønsker vel å bevare husfreden men den andre damen er litt vel på nå da. Hvordan få avsluttet dette, en feil i fylla bare..... mvh tsAnonymous poster hash: 46166...1c5 Hvordan avslutte? Bruker en ikke bare si fra da?? Og hvordan forfølge deg? Ser ingenting i innlegget ditt om det... Er du redd hun vil fortelle din kone,eller hvilke konsekvenser er du redd det skal bli? Skjønner grunnen ikke helt problemet,annet enn at hun nye tydeligvis vil mer. Da må du jo som nevnt si fra,så hun ikke utvikler følelser for deg. Ellers kommer du i den situasjonen at du ikke lurer bare en kvinne,men to.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #13 Skrevet 21. juli 2014 Utro en gang eller flere? Har det pågått over tid? Anonymous poster hash: ad196...340
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #14 Skrevet 21. juli 2014 Hvordan skjedde det bare? På en jobbfest? Helt utrolig at ting bare skjer. Ops, jeg bare klarte ikke tenke lenger enn p..... Det er alltid nyanser ved utroskap, men hvorfor blir du på grunn av barna? Er de gamle? Hvis dere har det så dårlig er det ofte bedre for barna at man skilles. Fortell kona, før den nye dama gjør det- slikt kommer ut på en eller annen måte. Og da er det mye verre for da har du løyet! Anonymous poster hash: ad196...340 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #15 Skrevet 21. juli 2014 "Forfulgt"? Eller "litt vel på"? Du sier til henne at det er ikke blir noe mer. Er det mulig - forventer du at vi skal ringe henne for deg? Anonymous poster hash: d3902...929 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #16 Skrevet 21. juli 2014 Ta nå ansvar og vær ærlig mot kona. Kanskje hun egentlig ønsker å dumpe deg. Det fortjener du. Bare skjedde liksom... Hah!Anonymous poster hash: 4dfdb...d75 2
Gjest Cartman Skrevet 21. juli 2014 #17 Skrevet 21. juli 2014 Si det som det er. "Jeg slår opp, da jeg har funnet meg en ung og sprek dame". Da er du i det minste en ærlig drittsekk og ikke bare en drittsekk.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #18 Skrevet 21. juli 2014 Tør du ikke svare? Anonymous poster hash: ad196...340
Gjest Heartbeat Skrevet 21. juli 2014 #19 Skrevet 21. juli 2014 Du gjør det slutt med kona og dropper elskerinna. Du blir singel, finner deg et eget sted å bo. Har kontakt med ungene dine og finner deg selv 2
Samson66 Skrevet 21. juli 2014 #20 Skrevet 21. juli 2014 Høres mere ut som noe du ønsker og drømmer om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå