Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Det har seg sånn at for ca 7 år siden så var, la oss kalle han Per, utro mot venninna mi Kari, med ei jente.. Husker at venninna mi ikke visste om dette og at vi så dem sammen på byen.. De koste seg veldig å oppførte seg skikkelig dårlig. Dette var et sjokk for Kari, og hun ble skikkelig lei seg. Jeg ble forbanna og gikk bort å kjefta på han. Skulle sikkert ikke blanda meg, men hva gjør man ikke for en god venninne + alkohol i blodet.

Den nye dama hans var ikke der akuratt da.

Men greia er at den dama har i sju år glodd meg ned, hviska om meg til venninnene sine, ledd av meg å sett kjempe stygt på meg.. Hver gang jeg ser henne! Husker en gang jeg var på spinning feks så satt jeg på den bakerste rekka, og hun og venninne på den første.. de snudde og så stygt på meg å begynte å le.. Det er så ubehagelig..

Å jeg forstår ikke hvorfor hun holder på sånn da jeg aldri har prata med henne..? Dette har pågått i sju år. Skjedde senest lørdag da jeg var på resturant... De var flere som satt sammen.. All eyes on me.. :O Det er sju år siden liksom. kan ikke skjønne dette.

Har liksom glemt de episodene ganske fort, men nå kjenner jeg meg veldig provosert å forstår ikke logikken? Noen som kan forstå dette...? Forstår ikke hva noen jenter tenker! :)

Anonymous poster hash: 83633...907

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må være et forferdelig lite sted dere bor på, når du ikke kan drive med noe uten å bumpe borti henne. Og hvis det er det, var sannsynligvis det at du skjelte ut elskeren hennes i fylla for sju år siden den mest dramatiske begivenheten i hennes liv, som det da blir naturlig å dele med sine venninner.

Bor du mot formodning på et større sted, blir det slutt på sludderet når du slutter å stalke henne...

AnonymBruker
Skrevet

Kvinnfolk er kvinnfolk verst heter det og det stemmer ofte. Mobbende, utpsykende kvinnfolk i flokk, kommer ikke videre fra ungdomskolenivået.

Anonymous poster hash: d4c19...5a9
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her lyser det sjalusi.

Opp med hodet og vis dem ræva. Ikke å bry seg om i det hele tatt. :danse:

Anonymous poster hash: fd76c...ab3
AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk :fnise: Det minner meg om da jeg gikk forbi 3 karer på en benk, dette måtte ha vært når jeg var rundt 24-25, og de begynner å bjeffe til meg. Men så sier de noe jeg ikke kan gjengi her uten at det blir langt, som gjør at jeg skjønner at de bjeffer til meg fordi jeg pleide å leke dyr(hund, katt, whatever) da jeg var pittelita. Trodde nå dette var noe alle unger gjorde, men whatever. Vi snakker om 20 år siden når jeg var et barn:P Jeg var tilfeldigvis på telefonen og venninna i andre enden spør hva som skjer hvorpå jeg må svare; "Vetta faen. En tulling som sitter på en benk å bjeffer midt i byen."

Ble stille etter det gitt.

Men uansett, bare hev deg over det, le tilbake. Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er, men vil tro dere er mer eller mindre voksne, og da er det der umenneskelig barnslig :fnise: Minner meg om sånne stereotypiske cheerleder damer fra amerikanske high school filmer :laugh:

Anonymous poster hash: 7caec...e64
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Fantastisk :fnise: Det minner meg om da jeg gikk forbi 3 karer på en benk, dette måtte ha vært når jeg var rundt 24-25, og de begynner å bjeffe til meg. Men så sier de noe jeg ikke kan gjengi her uten at det blir langt, som gjør at jeg skjønner at de bjeffer til meg fordi jeg pleide å leke dyr(hund, katt, whatever) da jeg var pittelita. Trodde nå dette var noe alle unger gjorde, men whatever. Vi snakker om 20 år siden når jeg var et barn:P Jeg var tilfeldigvis på telefonen og venninna i andre enden spør hva som skjer hvorpå jeg må svare; "Vetta faen. En tulling som sitter på en benk å bjeffer midt i byen."

Ble stille etter det gitt.

Men uansett, bare hev deg over det, le tilbake. Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er, men vil tro dere er mer eller mindre voksne, og da er det der umenneskelig barnslig :fnise: Minner meg om sånne stereotypiske cheerleder damer fra amerikanske high school filmer :laugh:

Anonymous poster hash: 7caec...e64

Tøft gjort av deg som sa i fra sånn at de tullingene fikk høre det! :laugh:

Det var forresten spon on, de jentene minner meg om cheerleder damer fra amerikanske high School filmer! :D De typiske pene og populære jentene. Skjønner ikke at de kan føle seg bedre av å holde på sånn :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Er forresten i midten av tjueårene! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...