AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Hei, jeg er en jente på14år. Og vil kjøpe en sommergave til vennene mine, men jeg finner ikke på hva jeg skal gi min guttevenn. Vi har ikke kjent hverandre så lenge så litt vanskeligt å kjøpe gave. Har heller ikke så mye penger tenker maks 150kr. Han er en aktiv gutt som er keeper og skater. Vet også han er interessert i parfyme og spill. Håper dere kan hjelpe meg...Anonymous poster hash: bcbaa...22f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 150 i reisegave til en du ikke har kjent så lenge, er veldig mye! Men snill er du Hva med: En kul caps? En god deo fra parfymeri? Et kult armbånd? Lommebok i ett eller annet skatemerke? T- skjorte? Osv...Anonymous poster hash: 6e900...72e
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 150 i reisegave til en du ikke har kjent så lenge, er veldig mye! Men snill er du Hva med: En kul caps? En god deo fra parfymeri? Et kult armbånd? Lommebok i ett eller annet skatemerke? T- skjorte? Osv...Anonymous poster hash: 6e900...72e Jeg føler at vi står hverandre veldig nært og vi snakker om nesten alt. Men han sier ikke så ofte hva han liker av ting... Han bruker ikke caps men tsjorte var kanskje en lur idé Anonymous poster hash: bcbaa...22f
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #4 Skrevet 21. juli 2014 Om du er i utlandet, kan du finne noe som er mye billigere enn 150 kr. Det er tross alt ganske mye penger til en du ikke har kjent så lenge. Hva med en suvenir? En kul t-shorte kan man få billig, også en artig gave både å gi og få. Hva med et mobil deksel, eller en kul nøkkelring? Anonymous poster hash: b2415...9a2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #5 Skrevet 21. juli 2014 Om du er i utlandet, kan du finne noe som er mye billigere enn 150 kr. Det er tross alt ganske mye penger til en du ikke har kjent så lenge. Hva med en suvenir? En kul t-shorte kan man få billig, også en artig gave både å gi og få. Hva med et mobil deksel, eller en kul nøkkelring?Anonymous poster hash: b2415...9a2 Er dessverre bare i Norge. Mens han er i Thailand å finner sikkert på no kult. Han får snart ny mobil så vet ikke hvilket seksuell jeg da skulle kjøpt. Men Erling så kunne han trengt et. Tenker på kjede til bestevennina mi så vil ikke senke lavere for han vi er jo de tre majesteter haha. Vil bare finne en perfekt gave... Han hadde også bursdag i sommerferien og fikk ikkeno fra noen syntes så synd på han. Så trenger hjelp takk for svar så langtAnonymous poster hash: bcbaa...22f
Gjest_52610005 Skrevet 21. juli 2014 #6 Skrevet 21. juli 2014 (endret) Er dessverre bare i Norge. Mens han er i Thailand å finner sikkert på no kult. Han får snart ny mobil så vet ikke hvilket seksuell jeg da skulle kjøpt. Men Erling så kunne han trengt et. Tenker på kjede til bestevennina mi så vil ikke senke lavere for han vi er jo de tre majesteter haha. Vil bare finne en perfekt gave... Han hadde også bursdag i sommerferien og fikk ikkeno fra noen syntes så synd på han. Så trenger hjelp takk for svar så langtAnonymous poster hash: bcbaa...22f Deksel* og erlig* Hater autokorrekten Endret 21. juli 2014 av Gjest_52610005 1
belinekaroline Skrevet 21. juli 2014 #7 Skrevet 21. juli 2014 Er dessverre bare i Norge. Mens han er i Thailand å finner sikkert på no kult. Han får snart ny mobil så vet ikke hvilket seksuell jeg da skulle kjøpt. Men Erling så kunne han trengt et. Tenker på kjede til bestevennina mi så vil ikke senke lavere for han vi er jo de tre majesteter haha. Vil bare finne en perfekt gave... Han hadde også bursdag i sommerferien og fikk ikkeno fra noen syntes så synd på han. Så trenger hjelp takk for svar så langtAnonymous poster hash: bcbaa...22f Okei. Da kan jo du slå sommergave og bursdags gave sammen, i samme sleng. Da er 150 kr en mer ok sum og legge ned. Du kan jo eventuelt ta han med på kino? Skriv et fint kort til han, hvor du ønsker han en fin sommer, og siden han er en så god venn - ønsker du å tilbringe tid med han. Eller så kan du kjøpe gavekort på spotify til han? Det finner man i vanlige matbutikker osv hvor man kan bestemme summen selv. (50,100,150,200 osv). Håper det hjelper på! Er ikke alltid like enkelt :-)
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #8 Skrevet 21. juli 2014 Okei. Da kan jo du slå sommergave og bursdags gave sammen, i samme sleng. Da er 150 kr en mer ok sum og legge ned. Du kan jo eventuelt ta han med på kino? Skriv et fint kort til han, hvor du ønsker han en fin sommer, og siden han er en så god venn - ønsker du å tilbringe tid med han. Eller så kan du kjøpe gavekort på spotify til han? Det finner man i vanlige matbutikker osv hvor man kan bestemme summen selv. (50,100,150,200 osv). Håper det hjelper på! Er ikke alltid like enkelt :-) Det var smart, men ønsker og å gi noe så han kan teke på at han alltid har en venn hos seg ellerno, men en kino eller Spotify var ikke dumt. Hmmm, dette var litt vanskeligere enn jeg trodde... Eksen hans ga han en bamse så sånne ting gir jeg han vertfall ikke... Håper på flere forslag trenger virkelig hjelp....Anonymous poster hash: bcbaa...22f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå