AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Jeg og min ex slo opp i november sist år pga konstant krangling og uenigheter. Siden den tid så har vi egentlig fortsatt å gå sammen som et par (selv om vi ikke er det) i og med ingen av oss har klart å bryte kontakt fordi vi ennå elsker hverandre.. dating for oss begge har ikke vært aktuelt i og med vi oppfører oss som et par enda.. Vi krangler enda på lik linje som før og jeg føler jeg har fått helt nok, men likevell klarer jeg ikke å gi slipp på han. Tanken på at han skal være sammen med noen andre gjør meg kvalm.. og tanken på og ikke se han mer og være med han gjør at jeg har lyst å gråte.. jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har fått nok av all kranglingen, men det å faktisk bryte av helt er så urealistisk på en måte, vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det. Jeg har vært sammen med flere menn før, men har aldri hatt det slik som nå hvor jeg ikke klarer å bryte av kontakt helt.. Jeg har heller ikke vanskelig for å finne meg ny mann, er flere flotte karer som er interessert, men likevell så klarer jeg ikke å bare droppe han helt. Hele netverket mitt er også basert rundt exn, har ikke mange venner selv, kanskje det også gjør at jeg har vanskeligheter for å droppe han.. uff vet rett og slett ikke... noen andre som har vært i samme situasjon og har råd og komme med? Kommer til å bli helt knust om jeg bryter all kontakt, men er også helt tappet for energipga kranglinga... Huff håper noen har gode råd og gjerne få høre om erfaringene deres rundt dette..Anonymous poster hash: e88a8...e63
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 Ble veldig rotete dette, beklager. Er like rotete i hodet mitt, så mange følelser involvert føler jeg ikke klarer å tenke klart selv lenger..Anonymous poster hash: e88a8...e63 2
mommo10 Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 Har det på samme måten, føles veldig patetisk og meningsløst Jeg håper at det skal gå over 😢
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 Det er når du bryter all kontakt at du vil komme deg videre. Er kjipt den første tiden, men det går over. Jeg var så langt nede jeg kunne blitt etter bruddet med eksen og trodde aldri det skulle bli bedre, men det ble det. Jeg trodde ikke noe på at jeg skulle bli glad igjen noen gang. Nå, noen måneder senere, kunne jeg ikke tenke meg å ha noe med han å gjøre i det hele tatt. Vi brøt all kontakt med en gang, og har ikke sett hverandre siden. Er mange fisker i havet som det sies. Anonymous poster hash: 315e0...c27 2
Gjest Blåmeis Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 Hva krangler dere om, det er jo ganske relevant? Bor dere nærmere hverandre? Hvor gamle er dere? Studenter eller i jobb?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #6 Skrevet 20. juli 2014 Hva krangler dere om, det er jo ganske relevant? Bor dere nærmere hverandre? Hvor gamle er dere? Studenter eller i jobb? Vi krangler om altifra pengebruk til rett og slett missforståelser om hva den ene har sagt osv. Altså det er så mye rett og slett.. jeg er 21 går på vgs og han er 27 og jobber.Anonymous poster hash: e88a8...e63
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #7 Skrevet 20. juli 2014 Vi bor 15 min ifra hverandre.Anonymous poster hash: e88a8...e63
Gjest Blåmeis Skrevet 20. juli 2014 #8 Skrevet 20. juli 2014 Dere bør nok i førsteomgang ta en ordentlig prat om at dere fremdeles føler dere som kjærester. Kanskje vil det være en idé å bli kjent med noen nye for din del? Skal du studere til høsten? I så fall blir du kjent med mange i fadderuka. Du er jo fremdeles veldig ung:)
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #9 Skrevet 20. juli 2014 Dere bør nok i førsteomgang ta en ordentlig prat om at dere fremdeles føler dere som kjærester. Kanskje vil det være en idé å bli kjent med noen nye for din del? Skal du studere til høsten? I så fall blir du kjent med mange i fadderuka. Du er jo fremdeles veldig ung:) Vi har pratet om det ja, vi er begge blitt enig om å holde oss til hverandre og ikke ha sex med andre. Men vi klarer ikke å endre oss, med tanke på krangling og uenigheter.. utrolig fustrerende. Har fått delvis kontakt igjen med noen gamle venninder og håper det hjelper på å bygge på netverket mitt igjen.. vet jeg enda er ung og har god tid til å finne noen andre, men føler jeg er i en slags "fjortiss boble" hvor livet mitt kommer til å falle i grus å kommer til å gå rett vest om jeg dropper han. Så liksom for meg hele pakka med barn og giftemål med denne karen, og det føles så vondt å tenke på at noen andre heller skulle få oppleve dette med mannen jeg elsker. Uff jeg føler meg virkelig helt patetisk her jeg ligger å skriver...Anonymous poster hash: e88a8...e63
Apehjerne Skrevet 21. juli 2014 #11 Skrevet 21. juli 2014 Du kommer til å bli knust uansett hvilket tidspunkt du dropper han på. Så. Det er opp til deg om du vil ta sorgen nå eller om du gidder å dra det ut i det uendelige. Så lebge du blir eksponert for exen din kommer dudeg aldri videre
LilleSnupp Skrevet 21. juli 2014 #12 Skrevet 21. juli 2014 Forsøkt rådgivning? Kan jo være det er løsningen dersom det kun er bagateller dere krangler om.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå