Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er så mange menn så dobbeltmoralske?

Jeg har hatt det sånn i nesten alle forhold jeg har hatt. Han kan bli full, men blir jeg så kan jeg ikke kontrollere meg selv. Han kan gå i bar overkropp offentlig, men har jeg kort skjørt blir det ramaskrik. Han kan ha kvinnelige venner, men har jeg en mannlig venn så er han garantert interessert og jeg er naiv. Han kan dra på nachspiel til langt på natt, men drar jeg hjem når utestedet stenger er jeg ute alt for lenge. Han kan la være å ta kontakt på flere timer/dager, men svarer ikke jeg på 2 min er det noe galt.

Jeg er lei. Det er alltid sånn her. Hvorfor det?

Anonymous poster hash: 9f012...248

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Går du etter feile menn?

Anonymous poster hash: b0418...b58
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Går du etter feile menn?

Anonymous poster hash: b0418...b58

Feilen mange kvinner gjør - er at - de ikke går etter menn i det hele tatt. De venter på at drømmeprinsen skal komme ridende forbi. Men de som oftest rir frem og tilbake er ikke prinser men de som er på jakt etter tilfeldige ofre. Alt for mange kvinner blir med opp på hesteryggen til slike og blir dermed et tilfeldig offer.

Flere kvinner må våge å gå ut i verden og søke litt på egen hånd også.

Anonymous poster hash: 3c926...3ff

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Feilen mange kvinner gjør - er at - de ikke går etter menn i det hele tatt. De venter på at drømmeprinsen skal komme ridende forbi. Men de som oftest rir frem og tilbake er ikke prinser men de som er på jakt etter tilfeldige ofre. Alt for mange kvinner blir med opp på hesteryggen til slike og blir dermed et tilfeldig offer.

Flere kvinner må våge å gå ut i verden og søke litt på egen hånd også.

Anonymous poster hash: 3c926...3ff

Jeg tror ikke jeg blir sammen med feil menn nei. Jeg har gått på mange dates og møtt mye menn. I begynnelsen er de ikke sånn. Men etter en stund blir de alle mer og mer kontrollerende. Alt de gjør er rett og alt jeg gjør er feil.

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke en dobbeltmoralsk mann. Men en kontrollerende og manipulativ type. Det blir ikke bedre, men verre.

Anonymous poster hash: 9d14a...00c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Opprettet tråden fordi min nåværende type går meg på nervene. Jeg var et par uker på ferie hos familien hvor jeg 1 kveld var ute på byen med venner, jeg dro hjem litt etter det stengte. Han klikket totalt og mente at det var dårlig av meg å gå ut med venner fordi vi måtte spare penger og jeg skulle heller være med familien. Men han var jo ute to ganger forrige uke uten at jeg klaget, og han dro på nachspiel appåtil. Åh, jeg er så frustrert! Hva er poenget med at alle blir så kontrollerende!

Gjest Snuppi
Skrevet

Opprettet tråden fordi min nåværende type går meg på nervene. Jeg var et par uker på ferie hos familien hvor jeg 1 kveld var ute på byen med venner, jeg dro hjem litt etter det stengte. Han klikket totalt og mente at det var dårlig av meg å gå ut med venner fordi vi måtte spare penger og jeg skulle heller være med familien. Men han var jo ute to ganger forrige uke uten at jeg klaget, og han dro på nachspiel appåtil. Åh, jeg er så frustrert! Hva er poenget med at alle blir så kontrollerende!

Anonymous poster hash: 9f012...248 [/quote

At du gidder....

AnonymBruker
Skrevet

Dette er ikke en dobbeltmoralsk mann. Men en kontrollerende og manipulativ type. Det blir ikke bedre, men verre.

Det å være kontrollerende er på en måte dobbeltmoralsk. Det må jo gå over etter hvert. Jeg liker ikke å bli kontrollert, men dette har skjedd med mange menn. Jeg blir gal.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er lei. Det er alltid sånn her. Hvorfor det?

Fordi du og en del andre kvinner faller for slike menn..

Anonymous poster hash: 8554e...0b6

• Liker 2
Skrevet

Min erfaring er at menn som er usikre kan ha samme type "symptomer" som dette - de vil gjerne prøve å redusere sin usikkerhet ved å kontrollere og manipulere.

Skrevet

Hva sier du til ham når han kommer med slike påstander da? F.eks når han klikket fordi du var ute med venner? Er du et "mehe" som underdanning tar imot kjeften, eller står du opp for deg selv på voksent vis?

Jeg ville iallefall sagt at jeg synes ikke noe om hans reaksjon, at han var ute to ganger sist uke så han sparte heller ikke, at jeg er et voksent menneske som er fullt istand til å ta slike beslutninger selv og jeg forventer han aksepterer det og naturlige kommentarer du vil ha i fremtiden er type "håper du koste deg", "var det bra musikk så du fikk danse", "jeg er glad i deg og stoler på deg".

AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring er at menn som er usikre kan ha samme type "symptomer" som dette - de vil gjerne prøve å redusere sin usikkerhet ved å kontrollere og manipulere.

Han er veldig usikker på seg selv, dårlig selvtillit og kan ikke forstå hvorfor jeg vil være med han. Han er veldig kjekk og grei men klarer ikke de det selv. Jeg kan gi han utallige komplimenter, men han klarer ikke tro på dem.

AnonymBruker
Skrevet

Hva sier du til ham når han kommer med slike påstander da? F.eks når han klikket fordi du var ute med venner? Er du et "mehe" som underdanning tar imot kjeften, eller står du opp for deg selv på voksent vis?

Jeg ville iallefall sagt at jeg synes ikke noe om hans reaksjon, at han var ute to ganger sist uke så han sparte heller ikke, at jeg er et voksent menneske som er fullt istand til å ta slike beslutninger selv og jeg forventer han aksepterer det og naturlige kommentarer du vil ha i fremtiden er type "håper du koste deg", "var det bra musikk så du fikk danse", "jeg er glad i deg og stoler på deg".

Jeg sier det nederste. Jeg tar ikke imot tull. Jeg sa at jeg ikke hadde gjort noe galt, at jeg bare var ute med venner. At han hadde gjort det samme selv, bare at det han gjorde faktisk var "verre" og da reagerte ikke jeg. Jeg sa at jeg elsker han og bare han og at han ikke har noen grunn til å være bekymret. Jeg sa at jeg synes ikke noe om at han oppfører seg sånn og at det var veldig barnslig. Men ingenting går inn, han klarer ikke se at han er urimelig.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke menn flest som er dobbeltmoralske, det er mennene du dater som er drittsekker eller evt. ikke investert og interessert nok i deg. Det du nevner er ikke min erfaring overhodet.

Det er også tegn på at han holder på med andre jenter. Det er vanlig å bli overmistenksom og sjalu på andre fordi vi prosjekterer vår egen moral over på andre.

Anonymous poster hash: 1f12f...ed9
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Jeg kan spørre deg om det samme

Hvorfor er så mange kvinner dobbelmoralske ?

Både menn og kvinner er dobbelmoralske ikke tro at dere er noe mindre dobbelmoralske en hva vi menn er.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke menn flest som er dobbeltmoralske, det er mennene du dater som er drittsekker eller evt. ikke investert og interessert nok i deg. Det du nevner er ikke min erfaring overhodet.

Det er også tegn på at han holder på med andre jenter. Det er vanlig å bli overmistenksom og sjalu på andre fordi vi prosjekterer vår egen moral over på andre.

Anonymous poster hash: 1f12f...ed9

Samtlige av dem har sagt at de ikke skjønner hva jeg har sett i dem, når jeg har vært i ferd med å dra så gråter de, de bruker penger og all sin tid på meg, de har fridd osv. Så at de ikke skal være interessert i meg er nok ikke sant. Jeg har også tenkt tanken om utroskap. Min kjæreste har vært utro mot tidligere exer, men han er med meg hele tiden, så han har ikke "tid" til å være utro. Han har heller ikke mobil eller Internett, så hvordan han skulle opprettholdt forholdet med noen han var utro med går heller ikke. Men han har sagt at han har slitt med sjalusi fordi det har vært så "lett" for han å være utro når jenter kaster seg etter han, så da må det jo være like lett for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...