Gjest Catwoman Skrevet 29. juni 2004 #21 Skrevet 29. juni 2004 - peanøtter i alle varianter. - kaffe - sjokolade (egentlig litt sånn i perioder) - aubergine - ertestuing - raspeballer - tofu - wok med en masse forskjellige grønnsaker. - hvitløk - jordbær - skikkelig skikkelig grovt hjemmebakt brød - mexicansk mat med masse chilli og krydder og gouacamole hmm... ja jeg er egentlig ganske altetende. Liker det meste. Unntatt snop. (eneste unntaket er sjokolade og tortillachips)
Gjest Embla s Skrevet 29. juni 2004 #22 Skrevet 29. juni 2004 Å, sulten nå Jeg elsker asiatisk mat; indisk, thai og generelt mat med masse chilli Er fryktelig glad i texmex i alle varianter Er også veldig glad i italienske retter (god pizza, lasagne, etc) Eelsker saftige, kraftige sjokoladekaker, nøttekaker og cookies, sjokolademousse og alle varianter av IS Er også fryktelig glad i hvitløksbaguetter, gjerne stekt med tomat og ost og basilikum Også lager pappa verdens beste biffmiddag (uten bernaise saus, men med stekt løk, hvitløkssmør, sopp og kokte poteter)
nessi Skrevet 29. juni 2004 #23 Skrevet 29. juni 2004 Oj...her kunne jeg ha skrevet mye....det jeg kommer på akkurat nå er: Biff med sopp, løk, fløtesaus og baktepoteter taco gresk wrap sjokolade biff og løk potetgull chilinøtter yogurtis med skogsbær jordbær min elggryte hjemmelagt pizza div asiatisk mat grillspyd med grønnsaker, scampi, svinekjøtt og kylling ÅÅHHH...er så sulten.............
lilje Skrevet 29. juni 2004 #24 Skrevet 29. juni 2004 Jeg elske sjokolade jeg :oops: Helst den nye non stop melkesjokolade som jeg har blitt hekta på ostepop sørlansis, sjokolade iskald cola risgrøt kyllinggryte wok salater bernaise saus grillmat om sommeren nykokt krabbe fra bestefaren min:) taco osv, osv:) Mat er godt det :-)
Lula Skrevet 30. juni 2004 #25 Skrevet 30. juni 2004 Hmm...mine favoritter i matveien? Jeg har ingen favoritter jeg. Alt er jo godt, så noen favorittrett er umulig å plukke ut. ALL MAT SOM ER TILBEREDT RIKTIG MED GODE RÅVERER ER GOD :-)
Lillemor Gull Skrevet 4. juli 2004 #26 Skrevet 4. juli 2004 Det er så masse. Her er noe jeg kommer på i farten. - Biff med kokte grønnsaker og peppersaus - Kylling - Pappas hjemmelagde pizza - Kjøttboller - Reker - Laks. Stekt eller bakt. - Wok - Grovbrød med Denjas kylling/curry-salat på. - Kaker, is, godteri og sjokolade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå