Gå til innhold

Livingdoll

Neva

Anbefalte innlegg

Hun redigerer mye. På enkelte bilder ser ansiktet ut som dårlig decoupage, klipp og lim fra flere bilder. Veldig trist å se for jeg syns hun er penere i virkeligheten uten dette og sminke.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er latterlig at hun benekter Photoshop. så lite respekt hun må ha for leserne sine at hun virkelig

tror at de er så dumme at de ikke kan gjengkjenne obvious dårlig Photoshopredigering.

Er dette et dårlig PR-triks,ala "fotballfrue"?

Eller er hun bare litt "spesiell"?

Either way - stakkars menneske, og stakkars faste lesere av bloggen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

På insta står det at hun er blitt en nurse student...ikke mange bilder der, men hun lever ivertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På insta står det at hun er blitt en nurse student...ikke mange bilder der, men hun lever ivertfall.

Stemmer det. Hun er sykepleierstudent i Bergen. Hun har mer eller mindre lagt instgramkontoen sin død, men hun har en annen konto dedikert til reiser man kan følge henne på. Den står i beskrivelsen til et av de siste bildene hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er latterlig at hun benekter Photoshop. så lite respekt hun må ha for leserne sine at hun virkelig 

tror at de er så dumme at de ikke kan gjengkjenne obvious dårlig Photoshopredigering.

Er dette et dårlig PR-triks,ala "fotballfrue"?

Eller er hun bare litt "spesiell"?

Either way - stakkars menneske, og stakkars faste lesere av bloggen.

syns hun har masse fine bilder. de er fargerike også er hun utrolig søt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg søkte opp livingdoll idag, lenge siden jeg har sjekket om det er noe nytt på den fronten. Forvirringen var stor en stund da jeg så at en annen hadde overtatt bloggnavnet hennes - http://livingdoll.blogg.no/. Det syns jeg er litt på kanten, egentlig... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest morhjertegod

Jeg søkte opp livingdoll idag, lenge siden jeg har sjekket om det er noe nytt på den fronten. Forvirringen var stor en stund da jeg så at en annen hadde overtatt bloggnavnet hennes - http://livingdoll.blogg.no/. Det syns jeg er litt på kanten, egentlig... 

Jeg hadde Livingdoll på bloggliving, ble litt overrasket da det kom et innlegg her om dagen. Men så var det en annen som hadde tatt bloggdomenet hennes, vistnok fått masse kritikk, fikk jo mange lesere automatisk. Jeg fjernet den nye, syns det var på kanten å ta over en annens blogg slik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig merkelig å ta bloggnavnet/adressen til en såpass kjent blogger. Kjenner jeg er litt kritisk til denne "V" som selvsagt ikke er ute etter litt ekstra lesere til den nyoppstartede bloggen sin. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 måneder senere...

Annonse

2 timer siden, Gresshoppa skrev:

Nå er hun tilbake, hvertfall på IG..

Hva heter hun der?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sobril
3 timer siden, Lulu21 skrev:

Fått seg nye tenner i hvertfall.

Men - herregud. Hva er det hun har gjort med ansiktet på bildet med den blå bikinien? :haar:

Ser ut som et slikt redigeringsprogram datteren min bruker på gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ene bildet er så redigert at hun ser ut som et feilslått photoshop-prosjekt. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen printscreene bildet? Jeg ble blokka fordi jeg påpekte at hun redigerte bildene sine litt i meste laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Lulu21 skrev:

Er faktisk litt usikker på om det er redigert eller om hun virkelig har gjort noe med ansiktet sitt. (Om det er sminke eller andre drastiske greier.) Om tilfellet er at hun er så redigert som jeg tror, så må det jo være fryktelig flaut, for folk kan da ikke kjenne henne igjen når de møter henne på gata? 

Hele hodet hennes ser jo bare...rart ut? Veldig rare proposjoner i forhold til halsen, for eksempel.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...