Gjest DitteH Skrevet 21. januar 2015 #81 Del Skrevet 21. januar 2015 Hun redigerer mye. På enkelte bilder ser ansiktet ut som dårlig decoupage, klipp og lim fra flere bilder. Veldig trist å se for jeg syns hun er penere i virkeligheten uten dette og sminke. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oyster Skrevet 21. januar 2015 #82 Del Skrevet 21. januar 2015 Nyttårsinnlegget var fint, da! Der har hun ikke redigert like mye som vanlig - kjempe pen er hun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 22. januar 2015 #83 Del Skrevet 22. januar 2015 Tråden er ryddet for screenshot. irrlys, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CaspertheGh0st Skrevet 27. januar 2015 #84 Del Skrevet 27. januar 2015 Det er latterlig at hun benekter Photoshop. så lite respekt hun må ha for leserne sine at hun virkelig tror at de er så dumme at de ikke kan gjengkjenne obvious dårlig Photoshopredigering. Er dette et dårlig PR-triks,ala "fotballfrue"? Eller er hun bare litt "spesiell"? Either way - stakkars menneske, og stakkars faste lesere av bloggen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tasha1234 Skrevet 2. september 2015 #85 Del Skrevet 2. september 2015 Savner bloggen hennes jeg.. Var koselig å lese, og drømme seg bort litt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 23. oktober 2015 #86 Del Skrevet 23. oktober 2015 dytter. hvor er hun? en fin blogg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 23. oktober 2015 #87 Del Skrevet 23. oktober 2015 På insta står det at hun er blitt en nurse student...ikke mange bilder der, men hun lever ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini Skrevet 23. oktober 2015 #88 Del Skrevet 23. oktober 2015 På insta står det at hun er blitt en nurse student...ikke mange bilder der, men hun lever ivertfall. Stemmer det. Hun er sykepleierstudent i Bergen. Hun har mer eller mindre lagt instgramkontoen sin død, men hun har en annen konto dedikert til reiser man kan følge henne på. Den står i beskrivelsen til et av de siste bildene hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
michaeline__07 Skrevet 23. oktober 2015 #89 Del Skrevet 23. oktober 2015 Det er latterlig at hun benekter Photoshop. så lite respekt hun må ha for leserne sine at hun virkelig tror at de er så dumme at de ikke kan gjengkjenne obvious dårlig Photoshopredigering. Er dette et dårlig PR-triks,ala "fotballfrue"? Eller er hun bare litt "spesiell"? Either way - stakkars menneske, og stakkars faste lesere av bloggen. syns hun har masse fine bilder. de er fargerike også er hun utrolig søt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fro Skrevet 8. desember 2015 #90 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg søkte opp livingdoll idag, lenge siden jeg har sjekket om det er noe nytt på den fronten. Forvirringen var stor en stund da jeg så at en annen hadde overtatt bloggnavnet hennes - http://livingdoll.blogg.no/. Det syns jeg er litt på kanten, egentlig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest morhjertegod Skrevet 8. desember 2015 #91 Del Skrevet 8. desember 2015 Jeg søkte opp livingdoll idag, lenge siden jeg har sjekket om det er noe nytt på den fronten. Forvirringen var stor en stund da jeg så at en annen hadde overtatt bloggnavnet hennes - http://livingdoll.blogg.no/. Det syns jeg er litt på kanten, egentlig... Jeg hadde Livingdoll på bloggliving, ble litt overrasket da det kom et innlegg her om dagen. Men så var det en annen som hadde tatt bloggdomenet hennes, vistnok fått masse kritikk, fikk jo mange lesere automatisk. Jeg fjernet den nye, syns det var på kanten å ta over en annens blogg slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 8. desember 2015 #92 Del Skrevet 8. desember 2015 Veldig merkelig å ta bloggnavnet/adressen til en såpass kjent blogger. Kjenner jeg er litt kritisk til denne "V" som selvsagt ikke er ute etter litt ekstra lesere til den nyoppstartede bloggen sin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lulu88 Skrevet 8. desember 2015 #93 Del Skrevet 8. desember 2015 Fikk ett stort håp om at Elise var tilbake når jeg så denne tråden oppe. Skuffet ja! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 18. mai 2016 #94 Del Skrevet 18. mai 2016 Nå er hun tilbake, hvertfall på IG.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablaa Skrevet 18. mai 2016 #95 Del Skrevet 18. mai 2016 2 timer siden, Gresshoppa skrev: Nå er hun tilbake, hvertfall på IG.. Hva heter hun der?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asdas123 Skrevet 18. mai 2016 #96 Del Skrevet 18. mai 2016 17 minutter siden, Blablaa skrev: Hva heter hun der?😊 http://instagram.com/elisebahia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 18. mai 2016 #97 Del Skrevet 18. mai 2016 3 timer siden, Lulu21 skrev: Fått seg nye tenner i hvertfall. Men - herregud. Hva er det hun har gjort med ansiktet på bildet med den blå bikinien? Ser ut som et slikt redigeringsprogram datteren min bruker på gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 18. mai 2016 #98 Del Skrevet 18. mai 2016 Det ene bildet er så redigert at hun ser ut som et feilslått photoshop-prosjekt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martheegne Skrevet 18. mai 2016 #99 Del Skrevet 18. mai 2016 Kan noen printscreene bildet? Jeg ble blokka fordi jeg påpekte at hun redigerte bildene sine litt i meste laget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 19. mai 2016 #100 Del Skrevet 19. mai 2016 7 timer siden, Lulu21 skrev: Er faktisk litt usikker på om det er redigert eller om hun virkelig har gjort noe med ansiktet sitt. (Om det er sminke eller andre drastiske greier.) Om tilfellet er at hun er så redigert som jeg tror, så må det jo være fryktelig flaut, for folk kan da ikke kjenne henne igjen når de møter henne på gata? Hele hodet hennes ser jo bare...rart ut? Veldig rare proposjoner i forhold til halsen, for eksempel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg