Niennas Skrevet 4. september 2014 #21 Del Skrevet 4. september 2014 Ryddet for spekulasjoner, og svar til disse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Emma* Skrevet 20. oktober 2014 #22 Del Skrevet 20. oktober 2014 Hun redigerer ikke så mye som jeg opprinnelig trodde hun gjorde. Er ganske sikker på at det var henne jeg så på Prekestolen i sommer. Hun har ett veldig spesielt utseende også uten redigering. Søt jente. Nå var bildene fra Prekestolen lagt ut ja. Da var det henne jeg så. Søt og blid jente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 27. oktober 2014 #23 Del Skrevet 27. oktober 2014 Etter å ha sett de siste innleggene hennes, kan jeg ikke skjønne annet enn at hun må redigere seg selv sånn med vilje? Jeg kan ikke fatte hvorfor, men det har bare nødt til å være sånn. Ser jo utenomjordisk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 7. november 2014 #24 Del Skrevet 7. november 2014 Synes hun er søt jeg. Men ja, om hun ikke redigerer SÅ masse -så har hun et veldig spesielt utseende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 7. desember 2014 #25 Del Skrevet 7. desember 2014 Helt naturlig http://bloggfiler.no/livingdoll.blogg.no/images/311923-12-1417534492463.jpg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttkaker Skrevet 7. desember 2014 #26 Del Skrevet 7. desember 2014 Er munnen helt naturlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Infinite Skrevet 8. desember 2014 #27 Del Skrevet 8. desember 2014 Det så ikke mye naturlig ut. Ansiktet ser dessuten alt for lite ut i forhold til kroppen - det ser nesten ut som om det er limt inn i bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsesseNila Skrevet 9. desember 2014 #28 Del Skrevet 9. desember 2014 Huff, skjønner ikke at hun på liv og død skal redigere så mye. Hun er jo pen, men redigerer ansiktet sitt til hun ser ut som en alien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 9. desember 2014 #29 Del Skrevet 9. desember 2014 Mens på enkelte andre bilder virker det som hun har glemt å redigere, og ser ut som hun pleier. Og hva ER det hun har i nesa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 7. januar 2015 #30 Del Skrevet 7. januar 2015 Fikk middagen i vrangen når jeg så bildet hun la ut på Insta i går. Jeg fatter ikke hva hun driver med når hun redigerer seg slik. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ireth Skrevet 7. januar 2015 #31 Del Skrevet 7. januar 2015 Dette her er så photoshop gone wrong at jeg har vanskelig for å forstå hva hun egentlig tror hun driver med. http://bloggfiler.no/livingdoll.blogg.no/images/311923-8-1420308222573-n800.jpg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Månespeil Skrevet 7. januar 2015 #32 Del Skrevet 7. januar 2015 Huff, stakkars jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 7. januar 2015 #33 Del Skrevet 7. januar 2015 Tråden er ryddet for hets og tilsvar/siteringer av dette. Estrella, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 7. januar 2015 #34 Del Skrevet 7. januar 2015 På tide å bytte ut den headeren kanskje. Den ligner jo faktisk på henne selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AryaUnderfoot Skrevet 7. januar 2015 #35 Del Skrevet 7. januar 2015 Altså, unnskyld med men hva er det som skjer? http://livingdoll.blogg.no/1420494443_jama_masjid.html Dette må jo være et slags triks, noe hun skal komme ut med om noen år, gjøre seg rik på på en eller annen måte? For dette er jo ikke litt redigering (ref.FF) og venner og familie må jo være sjokka. Derfor tenker jeg at de er med på spøken, noe annet blir bare for sykt når redigeringen er this level of crazy. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 7. januar 2015 #36 Del Skrevet 7. januar 2015 Skal si hun reiser og får oppleve mye, men likevel synes jeg egentlig hun bare ser trist ut. Ensom. Mye mulig jeg tar feil, men med all den redigeringen på bilder (spesielt av ansiktet) så kan hun ikke ha det så mye bra med seg selv? Headeren er jo kjempe fin! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 7. januar 2015 #37 Del Skrevet 7. januar 2015 Ja, headeren er fin. Veldig fin. I motsetning til det nifse vesenet hun redigerer seg selv til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 8. januar 2015 #38 Del Skrevet 8. januar 2015 Er hun bra bemidlet eller blir reisene sponset? I tilfelle, av hvem da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 8. januar 2015 #39 Del Skrevet 8. januar 2015 La merke til at det stod "sponset opphold" på et av stedene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 8. januar 2015 #40 Del Skrevet 8. januar 2015 Er hun bra bemidlet eller blir reisene sponset? I tilfelle, av hvem da? Meiner å ha lest at reisene blir sponset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg