Gå til innhold

Nå er jeg pisslei av alle alenemødrene på nettdating.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor innbiller så mange kvinner som har barn fra før seg at etableringsklare menn er interessert i dem? Jeg har ikke tall på hvor mange ganger en hyggelig samtale etterhvert havner inn på at hun har barn fra før av. Jeg vil ikke ha en kvinne som har født og er ferdig på markedet. Jeg har jobbe og slitt meg opp og frem for å bli til noe og vil møte en likesinned kvinne som er på samme sted i livet som meg. Krever ikke barn såpass mye at dere ikke burde hatt tid til å gå på dating? Sorry hvis jeg virker sur, men jeg er så lei av å kaste bort tiden min på kvinner som ærlig talt burde forstått at de ikke er interessante lenger. Er det for mye å forvente at singelmarkedet skal bestå stort sett av single mennesker uten stor last og forpliktelser?

Anonymous poster hash: b7b16...ed3
  • Liker 17
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du får lese profilene deres bedre, da.

Og singelmarkedet består av alle slags mennesker: psykisk syke, alenemødre, muslimer, kristne, folk som ikke vil ha barn, o.s.v. Du får bare presisere i profilen din hva du søker/ikke søker.

Anonymous poster hash: 8fd8b...90e
  • Liker 16
Skrevet

:daane:

Nå har ikke jeg så god innsikt i hvordan slik nettdating foregår, men går ut ifra at du har en profil og der kan du vel skrive at du ikke er interessert i damer med barn. Da gjør du både deg selv og andre en tjeneste :)

• Liker 9
Skrevet

Hva med å skrive på profilen din at du ikke er intressert damer med barn? Er ikke verre enn det..

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sorry hvis jeg virker sur, men jeg er så lei av å kaste bort tiden min på kvinner som ærlig talt burde forstått at de ikke er interessante lenger

De er ikke interessante for deg ;)

Anonymous poster hash: 74169...fdd
  • Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror faktisk det er en singel barnløs kjerring som har skrevet dette innlegget, det bare lyser av bitterhet mot kvinner som har barn! Hvorfor er du så misunnet kjerring ??

Anonymous poster hash: 91d37...47c

• Liker 2
Skrevet

Man skriver ikke at man ikke vil ha en dame som har barn når det er et ganske lite attraktivt utsagn.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Man skriver ikke at man ikke vil ha en dame som har barn når det er et ganske lite attraktivt utsagn.

Nettopp!

Anonymous poster hash: b052e...2dc

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skulle jeg tro at jeg er mindre attraktiv for noen på grunn av at jeg har barn? Jeg foretrekker menn med barn fra før selv, så med mindre noen sier de ikke vil ha damer med barn fra før antar jo jeg at det ikke spiller noen rolle. :)

Anonymous poster hash: 7c360...719
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha ;).

Du gjør bare alle oppegående, omtenksomme og vakre catch av noen alenemødre en stor tjeneste ved å skrive noe om disse holdningene dine i profilen din.

Anonymous poster hash: a0c4a...1e9
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Og hvor lite IT- kompetent er du egentlig TS, dersom du ikke vet at det finnes innstillinger for å sile bort dem som har barn fra før på alle slike nettsteder?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ha ha. Med et så gjennomsyret hat mot alenemødre, så gjetter jeg på at du er oppvokst med en uoppmerksom alenemor. Dakkar liten. Alle alenemødre er ikke som din mor.

Anonymous poster hash: 29f67...ac9
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange alenefedre på datingsider også. De er etter min mening like "ferdige" som alenemødre. :P Det er bare å sjekke profilen til folk ordentlig, så står det stort sett om folk har barn eller ikke. Skriv det i din egen profil at du ikke ønsker å møte dem. Hvis du er på sukker for eksempel, så kan du i din profil huke av for at du ikke ønsker å treffe aleneforeldre.

Anonymous poster hash: 12910...3dd
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå står det i profilen til folk, om de har barn eller ikke da. Så er jo bare å lese profilen før du svarer de.

Er selv enslig mor til 2, og av en merkelig grunn, så er det alltid litt yngre menn uten barn som vil ha meg.

Anonymous poster hash: 82013...739
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS er sikkert kun på Tinder hvor det ikke finnes en slik silefunksjon ;)

• Liker 1
Skrevet (endret)

Skriv at du ikke ønsker damer med barn fra før av. Du kommer til å bli halshugget av de med barn, men sånn er livet.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Jeg tror faktisk det er en singel barnløs kjerring som har skrevet dette innlegget, det bare lyser av bitterhet mot kvinner som har barn! Hvorfor er du så misunnet kjerring ??Anonymous poster hash: 91d37...47c

Eeeh? Hvorfor er det så forbanna vanskelig å forstå at det ikke er alle som ønsker å få et barn med på lasset? Jeg ønsker heller ikke det. Og jeg er ikke bitter. Jeg ønsker ikke barn

Er du en enslig mor selv eller?

• Liker 5
Skrevet

Haha ;). Du gjør bare alle oppegående, omtenksomme og vakre catch av noen alenemødre en stor tjeneste ved å skrive noe om disse holdningene dine i profilen din. Anonymous poster hash: a0c4a...1e9

Ikke alle anser kvinner med barn som et catch. Rart at folk ikke greier å respektere det uten å komme med pisspreik

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

TS - kan du ikke filterere ut disse tidlig? Hvis det er slik at de ikke har opplyst om det på profilen så forstår jeg jo irritasjonen.

Anonymous poster hash: 6a78a...93a
Gjest New_Girl
Skrevet

For ikke så lenge siden var det en som opprettet en tråd hvor han mente at alenemødre var egoistiske hvis de ikke giftet seg med noen andre. Men prøver de seg på nettdating så er det galt det også?

Greit nok at du ikke ønsker noen med barn fra før, skjønner det godt jeg. Men er det nødvendig å være så nedlatende? Det kan være tusen grunner til at man er alene med barn, man er ikke "ferdig på markedet" av den grunn.

Og nei, jeg er ikke alenemor selv.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...