Gå til innhold

Dere som har sluttet å snuse

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har dere snussug fortsatt? Hvor lang tid tar det før det forsvinner?

Hvordan har dere hatt det etter snusslutt?

Jeg sluttet for en mnd siden, og kjenner fortsatt suget hele tiden. Slitsomt, og det går utover humøret...

Anonymous poster hash: 68048...4d1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sluttet for 9 måneder siden! Suget har ikke vært idet verste, mer suget etter å ha noe i leppen! Brukte snus uten nikotin når suget var verst, og trappet gradvis ned...sluttet helt etter 3 måneder med alt, etter ett halvår forsvant alt sug, eller tanke om snus!

Har det mye bedre, både fysisk, og ikke minst økonomisk !!! Har tjent inn over 22 tusen :o

Stå på!!!:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sluttet (men har begynt igjen). Jeg var uten i 6 mnd, men suget ga seg ikke så jeg begynte igjen. Merket ikke noe annet når jeg sluttet heller (ble ikke bedre humør, sprekere etc som mange andre pleier å si)... Sov dårligere ganske lenge da jeg sluttet (uro i kroppen).

Anonymous poster hash: 00ec2...c6c
Skrevet

Jeg sluttet for noen år siden. Fremdeles kan jeg få lyst på snus, men "suget" varer da bare i noen få minutter og det kreves heldigvis svært lite viljestyrke å motstå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sluttet (men har begynt igjen). Jeg var uten i 6 mnd, men suget ga seg ikke så jeg begynte igjen. Merket ikke noe annet når jeg sluttet heller (ble ikke bedre humør, sprekere etc som mange andre pleier å si)... Sov dårligere ganske lenge da jeg sluttet (uro i kroppen).

Anonymous poster hash: 00ec2...c6c

Føler det samme. Føler ikke at jeg blir noe bedre, som alle sier. Har lyst på snus hele tiden, og det er bare slitsomt. For meg varer ikke snussuget i et par minutter, men det er der så og si hele dagen. Kjenner jeg får lyst på en nå.

• Liker 1
Gjest Tiaen
Skrevet

Jeg har snussug hver dag. Begynte å trappe ned for ca. 3 mnd siden, tok en snus for dagen. For en mnd siden kuttet jeg ut alt. Likevel kjenner jeg suget hele tiden :(

AnonymBruker
Skrevet

Sluttet for 9 måneder siden! Suget har ikke vært idet verste, mer suget etter å ha noe i leppen! Brukte snus uten nikotin når suget var verst, og trappet gradvis ned...sluttet helt etter 3 måneder med alt, etter ett halvår forsvant alt sug, eller tanke om snus!

Har det mye bedre, både fysisk, og ikke minst økonomisk !!! Har tjent inn over 22 tusen :o

Stå på!!! :)

Nice! Klarte du å spare de 22 tusen? :o

Skrevet

Spart mye, og brukt noe av pengene på hotell, kos, egenbehandling, osv!

Belønnet meg selv!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...