Persephone Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Jeg tok en forward helix (se bildet, det spydet som peker fremover? for 4-5 måneder siden. Den har begynt å flytte seg nedover og ut mot kanten. "Huden" som er igjen er like stor som piercingen eller mindre og jeg kan kjenne den gjennom. Bør jeg ta den ut og la den gro for så å ta den på nytt eller hva bør jeg gjøre?
Adhara Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 Den er ganske enkelt på vei til å gro ut, jeg ville bare tatt den ut og latt den gro. Vet ikke om det har noe for seg å ta den på nytt igjen, ser for meg at kanskje det samme vil skje igjen. Synd, var veldig fin piercing
Persephone Skrevet 20. juli 2014 Forfatter #3 Skrevet 20. juli 2014 Den er ganske enkelt på vei til å gro ut, jeg ville bare tatt den ut og latt den gro. Vet ikke om det har noe for seg å ta den på nytt igjen, ser for meg at kanskje det samme vil skje igjen. Synd, var veldig fin piercing Ja, jeg er vel pent nødt til det. Håper ikke jeg får noe særlig arr siden den ikke er så gammel. Men jeg har lest at det ofte går bra å pierce samme sted igjen eller litt ovenfor. Håper det er tilfellet, men jeg har ikke fått spurt noen profesjonelle siden jeg er på ferie i en bitteliten by uten noe studio.
Dricka Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 Tok ut en i tragus for den grodde ut og ble ikke noe arr, ikke noen ting. Gikk noen måneder også tok jeg en ny tragus på samme sted. Var ikke noe problem for min del.
Persephone Skrevet 20. juli 2014 Forfatter #5 Skrevet 20. juli 2014 Tok ut en i tragus for den grodde ut og ble ikke noe arr, ikke noen ting. Gikk noen måneder også tok jeg en ny tragus på samme sted. Var ikke noe problem for min del. Å, så godt å høre! Hvor lenge hadde du hatt tragusen før du tok den ut da?
Dricka Skrevet 21. juli 2014 #6 Skrevet 21. juli 2014 Å, så godt å høre! Hvor lenge hadde du hatt tragusen før du tok den ut da? Det husker jeg ikke egentlig. Tipper rundt et år, mulig litt mindre. Men den jeg tok i igjen har vel sitti i 2 år og den sitter veldig bra.
Persephone Skrevet 21. juli 2014 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2014 Det husker jeg ikke egentlig. Tipper rundt et år, mulig litt mindre. Men den jeg tok i igjen har vel sitti i 2 år og den sitter veldig bra. Ah, da bør det ikke gjøre noe om jeg venter og går innom et piercingstudio når jeg kommer til Oslo.
Dricka Skrevet 21. juli 2014 #8 Skrevet 21. juli 2014 Ah, da bør det ikke gjøre noe om jeg venter og går innom et piercingstudio når jeg kommer til Oslo. Synes du skal forklare tilfellet også kan det hende pierceren gjør det på en litt annen måte. Min piercer satte den lenger inn i brusken sånn at det nesten så ut som den satt i kinnet(gjorde ikke det, men føltes sånn da man hadde hatt en som grodde ut), men den ble veldig fin etterhvert.
Persephone Skrevet 21. juli 2014 Forfatter #9 Skrevet 21. juli 2014 Synes du skal forklare tilfellet også kan det hende pierceren gjør det på en litt annen måte. Min piercer satte den lenger inn i brusken sånn at det nesten så ut som den satt i kinnet(gjorde ikke det, men føltes sånn da man hadde hatt en som grodde ut), men den ble veldig fin etterhvert. Ja, det skal jeg gjøre. Takk for tipset. Piercingen er tatt ut og det føles veldig tomt å ikke ha noe der. Håper der gror fint og greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå