AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Og hvor gammel er du? Synes du kjæresten din drikker for mye? Hvor mye alkohol pleier han å ha med seg på fest? Og hvor ofte drikker han? Hadde vært interessant å se andres alkoholvaner. Her synes jeg det fort kan bli litt ofte og mye.Anonymous poster hash: 864c7...df2
Nanami Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 Mye. Mellom 6 og 12 halvlitere på vors. På byen drikker han et par halvlitere og en shot eller to. Han drikker 1-2 ganger i uken, men som regel både fredag og lørdag. Det er altså rimelig mye. Men det går helt greit. Vi er begge unge og kommer nok til å trappe ned etter hvert.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 Jeg synes han drikker for ofte. Det er blitt så og si hver helg de siste ukene. Han drikker ikke så mye, for han tåler ikke så veldig mye. Drikker han en 6-pakning er han ganske i slaget. Anonymous poster hash: 7f214...964
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 Han blir aldri full. Jeg har sett ham full en gang på ti år. Han tar med seg en 6-pakning på fest, og drikker ikke alltid opp den en gang. På byen holder det med ett par øl. Han er heller den som koser seg med en god kvalitetsøl til maten/på terrassen i sommersola (og lar det bli meden) fremfor å drikke mye. Han har kkanskje 3-4 øl i uka (på uker der det ikke er en fest eller noe han skal på. Fest går han på ca en gang annehver måned. Vi er begge 28 år, gift, har ett barn sammen). Anonymous poster hash: a2dc5...326
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 På fest kan han drikke alt fra 3-6 øl eller cider. På byen drikker han veldig veldig sjeldent. Er sjeldent han drar på byen i det hele tatt. Vi koser oss ofte med alkohol i ukedagene. Kan kose oss med en drink eller to, en cider eller to eller en øl eller to 1-3 ganger i uken. Har kanskje sett han skikkelig full en eneste gang i løpet av de 8 årene vi har vært sammen. Vi er begge 30 år og har ingen barn.Anonymous poster hash: 85b5c...3f4
Maximillian Cohen Skrevet 20. juli 2014 #6 Skrevet 20. juli 2014 Hun drikker mellom 0 og 4 enheter. Som oftest nærmere 0 enn 4. Selv drikker jeg noe mer, men etter jeg ble sånn omtrent voksen har jeg holdt meg et stykke under grensen for hva jeg vil kalle full...bort sett i fra den ene årlige fyllefesten i Tyskland med jobben. Det er også min oppgave å stå tidlig opp med datteren vår i helger og ferier, så jeg har uansett ikke anledning til å være fyllesyk.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #7 Skrevet 20. juli 2014 Og hvor gammel er du? 21 år Synes du kjæresten din drikker for mye? Både ja og nei (når han først gjør det) Hvor mye alkohol pleier han å ha med seg på fest? 4-6 øl Og hvor ofte drikker han? Sjeldent. Varierer litt, ifjor tror jeg det var 4 ganger, i år har det kun vært 2 ganger så langt. Det er ikke noe problem at folk drikker 4-6 øl altså, men han blir SINNSVAKT full av det. Også spyr han HVER GANG han drikker uansett om det er 1 eller 100 øl.. Så må jeg vaske hele badet og bære han i seng. Han er også veldig barnslig - kler av seg, snakker med babystemme, oppfører seg bare teit når han er full... Bruker ekstremt mye penger... Må understreke at jeg ikke sier noe på det. Han gjør aldri noe slemt overfor meg når han er full, så han får bare holde på. Er mer det at jeg ikke skjønner hvorfor han gidder. Jeg, derimot, er avholds etter hans ønske (han mente jeg hadde flørtet med noen gutter en gang jeg var veldig full, men jeg husker det helt fint og jeg flørtet ikke). Jeg har derimot et problem med at når jeg først drikker, så drikker jeg ALT jeg kommer over. Tåler veldig mye, spyr så og si aldri (aldri på fest iallefall), blir aldri helt teit og jeg klarer å oppføre meg voksent. Men det er nå greit, liker igrunn ikke alkohol uansett. Og siden jeg tidligere drakk ekstremt mye (hver dag), får jeg ofte sug etter sprit i flere mnd etter en fylla, så det er nok best for meg å ikke drikke:) Anonymous poster hash: dca85...4c7
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #8 Skrevet 20. juli 2014 Hun drikker mellom 0 og 4 enheter. Som oftest nærmere 0 enn 4. Selv drikker jeg noe mer, men etter jeg ble sånn omtrent voksen har jeg holdt meg et stykke under grensen for hva jeg vil kalle full...bort sett i fra den ene årlige fyllefesten i Tyskland med jobben. Det er også min oppgave å stå tidlig opp med datteren vår i helger og ferier, så jeg har uansett ikke anledning til å være fyllesyk. Hvis hun drikker så lite, hvorfor i alle dager kan ikke hun ta datteren deres av og til så du kan kose deg? :s Anonymous poster hash: dca85...4c7
Maximillian Cohen Skrevet 20. juli 2014 #9 Skrevet 20. juli 2014 (endret) Hvis hun drikker så lite, hvorfor i alle dager kan ikke hun ta datteren deres av og til så du kan kose deg? :s Anonymous poster hash: dca85...4c7 Hvis det er noe spesielt så kan hun selvfølgelig det, men ellers så har vi fordelt det slik at hun tar hverdagene og jeg helger og ferier. Med tanke på våre arbeidstider og generelle søvnvaner er dette det eneste fornuftige. Jeg klarer forresten å kose meg på kvelden og allikevel å stå til min datters disposisjon i 6/7-tiden neste morgen....i hvert fall etter en kopp kaffe. Endret 20. juli 2014 av Maximillian Cohen
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #10 Skrevet 21. juli 2014 Må være utrolig slitsomt å være sammen med semi-alkoholikere. Foretrekker folk som ikke drikker/drikker lite. Slipper veldig mye drama og idioti da.Anonymous poster hash: f1395...64e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå