Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips til å "redde" håret? Ikke badet mye i saltvann/klorvann, får ikke så mye sollys på håret, vasker det tre-fire ganger i uken..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En god fuktgivende shampo og balsam, eventuelt kur. Og olje! Det har hjulpet håret mitt masse. Liker maroccanoil og Kerastase sine.

Skrevet

En god fuktgivende shampo og balsam, eventuelt kur. Og olje! Det har hjulpet håret mitt masse. Liker maroccanoil og Kerastase sine.

Jeg bruker shampoo fra TIGI bed head og moroccan oil i håret etter dusj!...

Skrevet

Kokosolje. Ha i natta før du vasker det.

Skrevet

Kokosolje. Ha i natta før du vasker det.

Hvor mye eventuelt? I hele håret?

AnonymBruker
Skrevet

Har du andre kroppslige plager?

Vanlig med knusktørt hår type halm, ved begynnende og dårlig regulert stoffskiftesykdom.

Anonymous poster hash: 698e5...0d2

Skrevet

Hvor mye eventuelt? I hele håret?

Jeg tar bare i lengdene. I hestehalen ca. Hvorfor fikk du plutselig så tørt hår?

Skrevet

Jeg tar bare i lengdene. I hestehalen ca. Hvorfor fikk du plutselig så tørt hår?

Jeg vet ikke! Begynte å bli smålig tørt, så ble jeg anbefalt å ta en hårkur mer avocado og litt olivenolje, og da ble det bare tusen ganger verre..

Skrevet

Har du andre kroppslige plager?

Vanlig med knusktørt hår type halm, ved begynnende og dårlig regulert stoffskiftesykdom.

Nei! Sunn og frisk hellers :) Er bare veldig trøtt hele tiden, men det har jeg "alltid" vært, håret har for det meste vært sunt for det.

AnonymBruker
Skrevet

Nei! Sunn og frisk hellers :) Er bare veldig trøtt hele tiden, men det har jeg "alltid" vært, håret har for det meste vært sunt for det.

Når du er ekstremt trøtt i tillegg ville jeg tatt en tur til legen på en ordinær time, og fått en sjekk. Stoffskifte har både tørt hår, tretthet, treg mage, dårlig tempraturregulering og andre ting som symptomer. Alle får ikke alt, og alt kommer ikke med en gang og vises heller ikke på blodprøver før det har gått en stund. Kan være greit å få det avklart, vel?

Skrevet

Når du er ekstremt trøtt i tillegg ville jeg tatt en tur til legen på en ordinær time, og fått en sjekk. Stoffskifte har både tørt hår, tretthet, treg mage, dårlig tempraturregulering og andre ting som symptomer. Alle får ikke alt, og alt kommer ikke med en gang og vises heller ikke på blodprøver før det har gått en stund. Kan være greit å få det avklart, vel?

Var på legetime for trøttheten i Mars (bestilte timen i januar), alt kom tilbake normalt.. Sjekket i allefall vitaminer/mineraler osv... Dette med håret derimot har jo bare skjedd de siste par ukene (2-3)

AnonymBruker
Skrevet

Test balsamen jeg lenker til, og gjerne den tilhørende shampoen. Den redder selv det mest slitne og brusete håret, er superbillig og dritbra.

Moroccanoil, Kerastase o.l. ville jeg ikke satset på. De dekker håret med silikon og får det til å føles glatt, men pleier ikke håret i dybden.

http://www.iherb.com/Acure-Organics-Conditioner-Moroccan-Argan-Stem-Cell-Argan-Oil-8-fl-oz-235-ml/40495

Anonymous poster hash: f48c3...006

Skrevet

Test balsamen jeg lenker til, og gjerne den tilhørende shampoen. Den redder selv det mest slitne og brusete håret, er superbillig og dritbra.

Moroccanoil, Kerastase o.l. ville jeg ikke satset på. De dekker håret med silikon og får det til å føles glatt, men pleier ikke håret i dybden.

http://www.iherb.com/Acure-Organics-Conditioner-Moroccan-Argan-Stem-Cell-Argan-Oil-8-fl-oz-235-ml/40495

Hvilken shampo er det som hører til? :fnise: Takk for tips!

Skrevet

Leser mange som ikke anbefaler den for tørt hår..?

Skrevet

Jeg vet ikke! Begynte å bli smålig tørt, så ble jeg anbefalt å ta en hårkur mer avocado og litt olivenolje, og da ble det bare tusen ganger verre..

Synes det høres veldig rart ut. Er det lenge siden du har klippet det? Kan hende det bare er sommeren som gjør det.

Jeg selv synes ikke det gjør noe med moderate mengder silikon i hårprodukter. Kokosoljen pleier hårstrået tvers igjennom, og silikonen forsegler håret. Selv om silikon gjør håret mykt, erfarer jeg selv at det blir litt tørt om jeg bruker for mye leave-in med silikon, slik som feks. moroccan oil.

AnonymBruker
Skrevet

Bruk kokosolje - fordel det jevnt i hele håret, oså i hodebunnen. Sett det opp, ha over en dusjhette og håndkle i et par timer. Når du vasker, shamponer godt, gjerne to-tre ganger. Avslutt med balsam.

Anonymous poster hash: 82b5c...3ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...