AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Hei! Tok vippe extensions for typ 1 mnd siden, og har vært veldig greit heletiden. Men plutselig den siste tiden har mine naturlige vipper begynte å falle av med de falske. Mine naturlige sitter så godt limt til de falske at de falske drar med mine. Jeg blir jo selvsagt utrolig stressa når jeg ser 10 vipper om dagen faller av. :'( i dag og i går har det falt helt sykt mye av. Er jo superredd for at jeg ikke skal ha igjen vipper!! :'( ringer selvsagt til hun som satte de på i morgen, men noen som har opplevd noe lignende? og hvordan ble det? Er vell ikke vanlig?!?! Anonymous poster hash: 97f73...bdb
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #2 Skrevet 21. juli 2014 Det er vanlig ja. Den falske vippen er helt limt fast til en ekte vippe, så de faller av sammen. Anonymous poster hash: 86c35...1bb 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #3 Skrevet 21. juli 2014 Det er vanlig ja. Den falske vippen er helt limt fast til en ekte vippe, så de faller av sammen.Anonymous poster hash: 86c35...1bb OMG! Slutt å skremme folk! Det er IKKE sant! Det skjer med noen ja men stort sett så går det helt fint. Anonymous poster hash: c5b73...053
masekopp Skrevet 21. juli 2014 #4 Skrevet 21. juli 2014 Skjedde med meg og. Jeg gikk og tok de av med en gang hos salongen da det begynte å skje, fordi da fjerner de jo limen sånn at ikke like mange av vippene faller av. Dog manglet jeg veldig mange, og de andre var veldig korte. Tok ca 6 mnd så ble de noenlunde igjen, og nå - nesten 1 år etter er de tilbake til full lengde
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #5 Skrevet 21. juli 2014 Skjedde med meg og. Jeg gikk og tok de av med en gang hos salongen da det begynte å skje, fordi da fjerner de jo limen sånn at ikke like mange av vippene faller av. Dog manglet jeg veldig mange, og de andre var veldig korte. Tok ca 6 mnd så ble de noenlunde igjen, og nå - nesten 1 år etter er de tilbake til full lengde Var det verdt det? Anonymous poster hash: 0eb6d...54f
masekopp Skrevet 21. juli 2014 #6 Skrevet 21. juli 2014 Var det verdt det? Anonymous poster hash: 0eb6d...54f Hva tenker du på? Å ta de? Isåfall NEI. Jeg så attpåtil ut som en transe med de. Lol. Får dog ikke gjort så mye med det nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå