AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Har nå hatt pause i forholdet ei god stund, men nesten ingen kontakt. Spørsmålet er hva en bør gjøre i første møte... Hvis noen har erfaringer hadde jeg blitt svært glad om de ble delt. Anonymous poster hash: 2ac69...02d
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 Kan jeg spørre om hvorfor det blir pause, i det hele tatt ? Om dere ikke savner hverandre, og dermed ikke tar kontakt med hverandre, ser jeg ingen grunn til at dere skal fortsette og være i lag. Anonymous poster hash: 22912...b0f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 Min erfaring er att han var utro når vi hadde en ukes pause. Han så på det som om det var slutt og da vi ble sammen igjen så sa han ingen ting om det. Fant det ut selv og har aldri vært så knust. Anonymous poster hash: a8a9a...126
SmartA Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 Har ikke erfaring med dette, men jeg tenker at det kanskje er smart å få avklart snarest om det fremdeles er vilje til å gjenoppta forholdet...? For dersom det skal skje, så må både du og den andre parten virkelig VILLE det. Og så må dere jobbe med de tingene som har gjort det vanskelig å få forholdet til å fungere (regner med at dere har noen utfordringer, ettersom dere har pause). Hvis ikke dere begge vil tilbake, så kall en spade for en spade, og erkjenn at det er over.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 Etter mine erfaringer så har pauser aldri noe positive sider med seg, og om man ikke har hatt klare regler om hva som er greit og ikke greit, før man blir enige om å ta en pause - går mange ofte på ulike smeller. Utroskap, flørting osv... Anonymous poster hash: 22912...b0f 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #6 Skrevet 20. juli 2014 I ettertid så kan en peke på lite kommunikasjon. Spesielt jeg har vært svært dårlig på å vise hva jeg føler. I begrepet pause ligger det vel at en skal ha litt mindre med hverandre å gjøre. Dette har vært hardt for meg, men har virkelig prøvd å etterleve hennes ønske. Selv savner jeg henne noe helt utrolig, har bare lyst til å høre stemmen hennes igjen. Kan legge til at jeg aldri ville vært utro, ei heller nå. Hvordan var det når dere møttes igjen da? -ts Anonymous poster hash: 2ac69...02d
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #8 Skrevet 20. juli 2014 Jeg er i andre enden av dette problemet. Jeg måtte komme meg litt unna selv om jeg elsker han. Han er utrolig dårlig til å kommunisere, og tar ikke til seg det jeg sier. Han har snudd nå, og prøver å få meg tilbake, men jeg er redd det er for sent. Han har såret meg for mye med å være så "careless" at jeg ikke klarer å stole på at han vil behandle meg bra. Jeg er veldig usikker, for nå har han åpnet seg og angrer, men etter 3 år opp og ned med slik oppførsel er det vanskelig å tro på det. Det jeg kan komme med som kan hjelpe deg.... Kanskje at handlinger er viktigere enn ord. Alle kan love og si at de elsker, men det er hvordan man viser det som telles. Det er en enda viktigere form for kommunikasjon for mange. Anonymous poster hash: 90401...0c6 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #9 Skrevet 20. juli 2014 Takk for svaret. Hvordan kan jeg vise det? Når hun har bedt om en pause er det begrenset med ting jeg kan gjøre føler jeg. Tar svært gjerne i mot råd. Jeg har prøvd å undertrykke ting som jeg burde diskutert, ting som har plaget meg. Hadde jeg forstått(føler meg som en total idiot når jeg skriver dette) at dette ikke var riktig vei å gå, hadde jeg gjort mye anderledes. Så, spør du meg så fortjener han i alle fall en sjanse, sett at det stemmer at du elsker han. Anonymous poster hash: 2ac69...02d
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #10 Skrevet 20. juli 2014 Takk for svaret. Hvordan kan jeg vise det? Når hun har bedt om en pause er det begrenset med ting jeg kan gjøre føler jeg. Tar svært gjerne i mot råd. Jeg har prøvd å undertrykke ting som jeg burde diskutert, ting som har plaget meg. Hadde jeg forstått(føler meg som en total idiot når jeg skriver dette) at dette ikke var riktig vei å gå, hadde jeg gjort mye anderledes. Så, spør du meg så fortjener han i alle fall en sjanse, sett at det stemmer at du elsker han. Anonymous poster hash: 2ac69...02d Vel, han har hatt utallige sjanser etter ettertrykkelige ønsker fra meg gjennom årene, hvor han har svart at han bare er slik og at jeg må gjerne stikke om jeg er misfornøyd. Jeg tror ikke han kan forandre seg, selv om han sier de rette tingene nå. Sier ikke at du ikke kan forandre deg, jeg vet ikke hvor lenge akkurat dette har pågått? Det er hvert fall utrolig vanskelig å ha et forhold hvor den ene parten lukker seg, i hvert fall når jeg er av typen som snakker om alt. Du må i hvert fall ikke mase. Kanskje du kan skrive ned hva du tenker og føler, hva du ser du kunne gjort annerledes og hva du har funnet ut av. Du kan sende en mail, men gi henne tid. Det er veldig vanskelig, det vet jeg. Hva jeg skulle ønske han gjorde nå? Nettopp dette, men helst for 2 år siden. Håper det ikke er for sent for dere, det er utrolig vondt sånn. Anonymous poster hash: 90401...0c6 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #11 Skrevet 21. juli 2014 Er så redd for at et brev oppfattes som masing fra min side. Selv om jeg, spesielt i nåværende situasjon påtar meg mye ansvar for det som har skjedd, så er det alltid to sider. Misforstå meg rett, vil svært gjerne skrive til henne. Dele tanken mine samt følelsene jeg har. Er bare uendelig redd for å dytte henne lengre bort. Anonymous poster hash: 2ac69...02d
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #12 Skrevet 21. juli 2014 Noen, vær så snill. Anonymous poster hash: 2ac69...02d
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #14 Skrevet 21. juli 2014 Jeg nekter. Dette er kvinnen i mitt liv, så å gi opp uten kamp er dessverre ikke aktuelt! Anonymous poster hash: 2ac69...02d
Lollipops Skrevet 21. juli 2014 #15 Skrevet 21. juli 2014 Hvor lenge er "ei god stund"? Jeg har hatt pause i forhold før, men vi klarte ikke å la være å kommunisere, og etter en uke ble vi sammen igjen. Syns det høres litt urovekkende ut at dere har hatt null kontakt, en pause er jo ikke det samme som å gjøre det slutt. En pause er for å klarne opp i tankene og følelsene sine for hverandre. Det er vanlig å ha litt kontakt innimellom. Det er iallefall slik jeg ser på det. I stedet for at du skal gå rundt og plages med dette og konstant sitte på pinebenken, så anbefaler jeg deg å ta kontakt med henne igjen, og kreve noen svar. Nå som det har gått en stund så mener jeg at hun burde ha klart å funnet ut av ting.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #16 Skrevet 21. juli 2014 Sendte deg en PM. Anonymous poster hash: 2ac69...02d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå