Gjest Lurer Skrevet 26. juni 2004 #1 Skrevet 26. juni 2004 Jeg ønsker å opprette en mailadresse fra MSN. Eksempel: [email protected] Jeg vet denne muligheten fantes på hotmail sine sider tidligere, men nå finner jeg ikke dette3 alternativet. Noen som vet hvor jeg får slik adresse ?
Gjest Lurer Skrevet 26. juni 2004 #4 Skrevet 26. juni 2004 Takk for svar Jeg prøver å registrere enn net.passport konto, men får da beskjed om at jeg da må skrive inn eksisterende mailadresse. Og det er jo nettopp en MSN-adresse jeg ønsker å opprette, ikke en slik passport-konto ?
Dru Skrevet 26. juni 2004 #5 Skrevet 26. juni 2004 Det er vel passport-kontoen man bruker for å logge på msn?
Gjest Lurer Skrevet 26. juni 2004 #6 Skrevet 26. juni 2004 Ja, men man må ha en allerede eksisterende mailadresse.......
Gjest Devil's Spawn Skrevet 26. juni 2004 #7 Skrevet 26. juni 2004 Ja, beklager det var visst feil. Men det likna helt på hotmail-registreringa så jeg... :oops: Jeg aner ikke hvor man får tak i det lenger..
Dru Skrevet 26. juni 2004 #8 Skrevet 26. juni 2004 Åja, sånn, ja. Da skjønner jeg. Såvidt meg bekjent, så kan du bruke hvilken mailadresse du vil til å lage en passport-konto. Mange av mine venner bruker f.eks. studentadressen til passport. Men spør du meg hvordan, så er jeg blank. Jeg har aldri brukt msn i mitt liv.
Gjest Lurer Skrevet 26. juni 2004 #9 Skrevet 26. juni 2004 Helt iorden det Rattlesnake.. Du misforstår meg Druscilla. Jeg vil opprette en msn-mailadresse, ikke en passport-konto.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå