AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Hvordan står det til folkens? Hittil i år har jeg hatt 4 dater. 2 av de var interesserte i forhold med meg. Men de var jeg ikke interessert i tilbake. 1 av dem ga meg avslag på første date, men jeg følte meg ikke interessert i han egentlig selv om jeg tenkte å gi han en andre sjanse. 1 til , han var jeg heller ikke skikkelig gira på og han spurte om vi skulle ha sex..... men jeg sa nei!!!!!!!, dermed så ble han dumpet. 0 kjærester, 0 sex Men jeg har det fint jeg Hvordan har året vært for dere? Anonymous poster hash: ad9a5...6b2
Electron Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 Hittil i år 0 dater og 0 interesserte. Med andre ord sånn som det pleier å være 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 Har vært på date med 2(om jeg husker rett) og en av dem ble jeg sammen med. Vi flytter sammen om 2 uker Anonymous poster hash: e95e6...8d9 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 Masse sex, noen gutter som har vært betatt, og noen som jeg har vært betatt av. Anonymous poster hash: 3ecc1...dcb 1
Gjest Silverstream Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 19 år, ingen dating og derfor ikke noe resultat. Heller ingen forelskelse så langt. Kanskje det endrer seg når jeg begynner på høyskolen?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #6 Skrevet 20. juli 2014 19 år, ingen dating og derfor ikke noe resultat. Heller ingen forelskelse så langt. Kanskje det endrer seg når jeg begynner på høyskolen? På høyskoler og universitet er det ofte lett å få seg kjæreste Anonymous poster hash: 15f27...f40
Gjest Silverstream Skrevet 20. juli 2014 #7 Skrevet 20. juli 2014 På høyskoler og universitet er det ofte lett å få seg kjæreste Anonymous poster hash: 15f27...f40 Håper det
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #8 Skrevet 20. juli 2014 En date, som ble til tre, som ble til sex, og så sa det stopp. Men det er greit Anonymous poster hash: dd584...983
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #9 Skrevet 20. juli 2014 30 år, 0 dates, 0 life. Anonymous poster hash: ba7a4...a93
Ms. Steele Skrevet 20. juli 2014 #10 Skrevet 20. juli 2014 Tre dater. Ble med den ene daten med de to første. Nr 1 dumpet jeg. Nr 2 dumpet meg. Nr 3 har jeg hatt fire dater med og vi kommer til å fortsette for å bli mer kjent. Hatt sex og merker at dette vil jeg ha mer av 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #11 Skrevet 20. juli 2014 Fra jeg ble singel i februar til nå: 11 dater og 1 ONS. Hatt sex med 5 av datene, alle gutter jeg likte godt. Er 26 år. Date 1: Møttes 4 ganger, hadde sex. Han dumpet meg. Date 2: Møttes 6 ganger, hadde sex. Han virket kun ute etter sex, så det fadet ut etterhvert. Han dumpet meg ikke direkte, men jeg forstod at han ikke var særlig interessert. Date 3: Møttes 1 gang, var ok, men ble aldri noe mer. Snakker litt på face i blant. Date 4: Møttes 1 gang, hyggelig fyr, men ble ikke tiltrukket. Date 5: Møttes 1 gang, likte han overhodet ikke. Date 6: Møttes 4 ganger, hadde sex. Ok fyr, men han ble for masete + bodde litt langt unna. Date 7: Møttes 4 ganger, hadde sex. Hadde det veldig fint sammen, men kontakten dabbet av. Date 8: Møttes 2 ganger. Han var superforelsket i meg med en gang, jeg fikk litt panikk av det. Date 9: Møttes 2 ganger. Han virket kun sexinteressert, dumpet han før han kom så langt. Date 10: Møttes 2 ganger. Ok fyr, mistet litt kontakten fordi han er vekkreist hele sommeren, Skal kanskje møtes igjen når han kommer tilbake. Date 11: Møttes 3 ganger til nå, skal fortsette datingen. Super fyr, endelig en jeg liker. Håper han er like interessert i meg som jeg er i han. Herregud, det virket veldig mange når jeg ramser opp. Han vært selektiv med hvem jeg har møtt, har snakket med mange, mange flere enn dette. Føler ikke jeg har hatt det travelt, men ser på listen at det kan se sånn ut:p Anonymous poster hash: 6ad71...12b
Blondepiken Skrevet 20. juli 2014 #12 Skrevet 20. juli 2014 (endret) 0. Er betatt av en som er i et forhold og sliter litt med å finne interesse i noen andre. Men han er jo en no-go, så må jo bare prøve å være litt mer åpen for andre mulige. Hadde jo forsåvidt vært koselig med litt dating Endret 20. juli 2014 av Blondepiken
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #13 Skrevet 20. juli 2014 Fra jeg ble singel i februar til nå: 11 dater og 1 ONS. Hatt sex med 5 av datene, alle gutter jeg likte godt. Er 26 år. Date 1: Møttes 4 ganger, hadde sex. Han dumpet meg.Date 2: Møttes 6 ganger, hadde sex. Han virket kun ute etter sex, så det fadet ut etterhvert. Han dumpet meg ikke direkte, men jeg forstod at han ikke var særlig interessert.Date 3: Møttes 1 gang, var ok, men ble aldri noe mer. Snakker litt på face i blant.Date 4: Møttes 1 gang, hyggelig fyr, men ble ikke tiltrukket.Date 5: Møttes 1 gang, likte han overhodet ikke.Date 6: Møttes 4 ganger, hadde sex. Ok fyr, men han ble for masete + bodde litt langt unna.Date 7: Møttes 4 ganger, hadde sex. Hadde det veldig fint sammen, men kontakten dabbet av. Date 8: Møttes 2 ganger. Han var superforelsket i meg med en gang, jeg fikk litt panikk av det.Date 9: Møttes 2 ganger. Han virket kun sexinteressert, dumpet han før han kom så langt.Date 10: Møttes 2 ganger. Ok fyr, mistet litt kontakten fordi han er vekkreist hele sommeren, Skal kanskje møtes igjen når han kommer tilbake.Date 11: Møttes 3 ganger til nå, skal fortsette datingen. Super fyr, endelig en jeg liker. Håper han er like interessert i meg som jeg er i han. Herregud, det virket veldig mange når jeg ramser opp. Han vært selektiv med hvem jeg har møtt, har snakket med mange, mange flere enn dette. Føler ikke jeg har hatt det travelt, men ser på listen at det kan se sånn ut:p Anonymous poster hash: 6ad71...12b Selektiv? Anonymous poster hash: c129b...6c3 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #14 Skrevet 20. juli 2014 Selektiv? Anonymous poster hash: c129b...6c3 Jepp, la oss si at jeg har snakket med 100 også er dette de 10 jeg liker best. Alle har vært fine å se på (er ganske overfladisk, så den MÅ være på plass), hatt bra jobber, vært sosiale og omgjengelige osv. Har takket nei til maaange flere dater enn jeg har takket ja til. Truffet et par mye hver mnd, syns ikke det er så mye når man får mange tilbud fra attraktive gutter. Anonymous poster hash: 6ad71...12b 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #15 Skrevet 20. juli 2014 Er det nr 10 eller 11 som er den siste du har hatt sex med? Jepp, la oss si at jeg har snakket med 100 også er dette de 10 jeg liker best. Alle har vært fine å se på (er ganske overfladisk, så den MÅ være på plass), hatt bra jobber, vært sosiale og omgjengelige osv. Har takket nei til maaange flere dater enn jeg har takket ja til. Truffet et par mye hver mnd, syns ikke det er så mye når man får mange tilbud fra attraktive gutter.Anonymous poster hash: 6ad71...12b Anonymous poster hash: e4014...89a
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #16 Skrevet 20. juli 2014 Date nr 100: Hadde sex og nå skal vi gifte oss =))<3 Hurra. Anonymous poster hash: 3b22c...301
Gjest Iben Skrevet 20. juli 2014 #17 Skrevet 20. juli 2014 (endret) Nesten 40. 3 dater med samme person, som et resultat av at jeg for første gang i mitt liv klarte å manne meg opp til å be en fremmed om telefonnummeret. Begynte veldig bra, hun var veldig keen på å treffes og sånn, men så dreit jeg meg ut ved å sende en haug med meldinger frem og tilbake med henne mens hun var på jobb en kveld. Hver gang hun svarte meg, så sendte jeg en ny. Og så viste det seg at hun bare svarte fordi hun følte hun måtte for å være grei, og at det egentlig var ganske masete at jeg hele tiden svarte tilbake igjen. Det som er litt irriterende er at jeg pleier ikke å være en sånn som svarer kjapt på meldinger, men jeg var tom for hasj + at laptopen min var til reperasjon, så jeg kjeda meg ganske kraftig. Men fuck it, jeg regner med hun uansett hadde mistet interessen før den tid, ellers hadde det nok ikke vært så plagsomt som hun skulle ha det til. Etterpå var det ganske flaut å være til, for hun jobber på et sted som jeg pleier å frekventere med kompisene mine. Så jeg levde som en eremitt i en måneds tid etter det, i frykt for å treffe på henne, kollegene hennes eller vennene hennes og de bare: "Der er han slitsomme fyren som XXX fortalte om." Men så traff jeg heldigvis på henne tilfeldigvis på butikken, vi preiket litt og så fikk vi liksom gjort det klart at det ikke var noe stress mellom oss. Så nå kan jeg bevege meg fritt ute blant folk igjen, og interessen er borte den også. Så alt i alt gikk det vel helt greit. Er ihvertfall tilbake til status quo igjen. I løpet av eremitt-perioden fikk jeg til og med lest en Kafka-bok, så nå kan jeg hive det på CV'en hvis jeg noen gang har tenkt å forsøke meg på nettdating. "Liker å lese bøker. Helst Kafka og sånn." Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Endret 20. juli 2014 av evnukken 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #18 Skrevet 20. juli 2014 36 år, date med 2 forskjellige. Første falt nok jeg hardt og brutalt for. Han falt ikke for meg, selv om han viste noe helt annet. Dette var i mars/april, og vi har fortsatt kontakt og møtes. Aldri hatt sex. Han blir jeg ikke klok på, og tror det beste er å kutte han ut helt. Andre daten var ganske kjapt etter første, og han gikk det ganske raskt meg, og vi hadde sex, men tror dette var mest for å komme over han første. Noe som egentlig ikke funket så bra. Så det ble ikke noe mer. Anonymous poster hash: efddb...c65
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #19 Skrevet 21. juli 2014 Nesten 40. 3 dater med samme person, som et resultat av at jeg for første gang i mitt liv klarte å manne meg opp til å be en fremmed om telefonnummeret. Begynte veldig bra, hun var veldig keen på å treffes og sånn, men så dreit jeg meg ut ved å sende en haug med meldinger frem og tilbake med henne mens hun var på jobb en kveld. Hver gang hun svarte meg, så sendte jeg en ny. Og så viste det seg at hun bare svarte fordi hun følte hun måtte for å være grei, og at det egentlig var ganske masete at jeg hele tiden svarte tilbake igjen. Det som er litt irriterende er at jeg pleier ikke å være en sånn som svarer kjapt på meldinger, men jeg var tom for hasj + at laptopen min var til reperasjon, så jeg kjeda meg ganske kraftig. Men fuck it, jeg regner med hun uansett hadde mistet interessen før den tid, ellers hadde det nok ikke vært så plagsomt som hun skulle ha det til. Etterpå var det ganske flaut å være til, for hun jobber på et sted som jeg pleier å frekventere med kompisene mine. Så jeg levde som en eremitt i en måneds tid etter det, i frykt for å treffe på henne, kollegene hennes eller vennene hennes og de bare: "Der er han slitsomme fyren som XXX fortalte om." Men så traff jeg heldigvis på henne tilfeldigvis på butikken, vi preiket litt og så fikk vi liksom gjort det klart at det ikke var noe stress mellom oss. Så nå kan jeg bevege meg fritt ute blant folk igjen, og interessen er borte den også. Så alt i alt gikk det vel helt greit. Er ihvertfall tilbake til status quo igjen. I løpet av eremitt-perioden fikk jeg til og med lest en Kafka-bok, så nå kan jeg hive det på CV'en hvis jeg noen gang har tenkt å forsøke meg på nettdating. "Liker å lese bøker. Helst Kafka og sånn." Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Haha... Du virker veldig søt, vimsete og ung Vet du, når noen sier til meg at de har lest Kafka, får jeg alle antenner ut! Ikke noe er mindre sjarmerende enn wannabes De som egentlig ikke har så mye innhold, men som krampaktig dytter nedpå tunge klassikere Jeg har lest et par Kafka selv, da jeg var ung og naiv, og trodde jeg var SÅ intellektuell der jeg hang over ølen min på en brun pub og prøvde å imponere søte, nedrøyka "kunstnere", "diktere" osv hoho... Lite visste jeg at vi alle var like naive og ganske så lite smarte Livet ble tøft for oss alle, for vi klarte jo ikke tilpasse oss den virkelige verden... den virkelige verden var jo bare for dønn kjedelige mennesker 😂 Nå, som jeg er en gammal kjærring (hjelp, snart 40) er jeg glad jeg kan være helt meg selv, og ikke noen andre... Livet er så utrolig mye bedre da Ps! Sier ikke at du ikke har innhold! Sier bare at Kafka ikke er imponerende for de som vet hvem de er Anonymous poster hash: 38ece...9fc 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2014 #20 Skrevet 21. juli 2014 32, kvinne. 1 date som var en spleisedate. Ikke min type. Vanligvis hiver jeg meg rundt og treffer mange via nettdating, men har fått råd av en proff og nå er jeg mye mer selektiv der inne. Jeg treffer egentlig menn via sosiale begivenheter, jobb, og bare ved tilfeldigheter. Ikke klaffet enda, men er virkelig inne på noe og treffer mye bedre menn enn før. Anonymous poster hash: a8973...7f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå