AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Jeg tenker å sende en melding til en jeg har holdt på med en stund nå, for å høre hva som egentlig skjer mellom oss, om det bare er sex for ham. Grunnen til at det helst burde skje nå ikveld er fordi at vi har en ganske tett relasjon til vanlig, men ser ikke hverandre på 2 uker nå. Så om han sier at det bare er sex så har jeg 2 uker på å komme meg "over" det, der jeg kan fokusere på andre ting og slipper å se ham.. Etter det sees vi hver dag igjen. Så jeg trenger hjelp til å formulere meg! Kan liksom ikke si "Hei, er dette forholdet bare sex for deg eller hva?".. Hva kan jeg si? Vil virke kul og avslappet, og ikke gjøre ting pinlige i ettertid. Men samtidig tydelig på hva jeg lurer på. Anonymous poster hash: cc293...01f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 Jeg tenker å sende en melding til en jeg har holdt på med en stund nå, for å høre hva som egentlig skjer mellom oss, om det bare er sex for ham. Grunnen til at det helst burde skje nå ikveld er fordi at vi har en ganske tett relasjon til vanlig, men ser ikke hverandre på 2 uker nå. Så om han sier at det bare er sex så har jeg 2 uker på å komme meg "over" det, der jeg kan fokusere på andre ting og slipper å se ham.. Etter det sees vi hver dag igjen. Så jeg trenger hjelp til å formulere meg! Kan liksom ikke si "Hei, er dette forholdet bare sex for deg eller hva?".. Hva kan jeg si? Vil virke kul og avslappet, og ikke gjøre ting pinlige i ettertid. Men samtidig tydelig på hva jeg lurer på. Anonymous poster hash: cc293...01f Kan dere ikke møtes og snakkes om det? Hva betyr forholdet med han for deg? Jeg har dessverre ikke forslag til hvordan du kan formulere det, men det enkleste er ofte det beste. Lykke til! Anonymous poster hash: a6d2e...2b2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 Kan dere ikke møtes og snakkes om det? Hva betyr forholdet med han for deg? Jeg har dessverre ikke forslag til hvordan du kan formulere det, men det enkleste er ofte det beste. Lykke til! Anonymous poster hash: a6d2e...2b2 Han er på ferie nå og jeg drar om en uke, så vi sees ikke før om 2 uker og da hver eneste dag... Jeg har mer følelser enn jeg skulle ønske på dette tidspunktet, og derfor blir jeg litt redd og vil ha oppklaring i hva han føler så jeg enten kan slappe av eller prøve å riste det av meg før det går for langt. Takk! Anonymous poster hash: cc293...01f
Ferny Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 Han er på ferie nå og jeg drar om en uke, så vi sees ikke før om 2 uker og da hver eneste dag... Jeg har mer følelser enn jeg skulle ønske på dette tidspunktet, og derfor blir jeg litt redd og vil ha oppklaring i hva han føler så jeg enten kan slappe av eller prøve å riste det av meg før det går for langt. Takk! Anonymous poster hash: cc293...01f Hvor lenge har dere datet?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 Han er på ferie nå og jeg drar om en uke, så vi sees ikke før om 2 uker og da hver eneste dag... Jeg har mer følelser enn jeg skulle ønske på dette tidspunktet, og derfor blir jeg litt redd og vil ha oppklaring i hva han føler så jeg enten kan slappe av eller prøve å riste det av meg før det går for langt. Takk! Anonymous poster hash: cc293...01f Jeg forstår. Kan dere evt ringes og snakke om det? Jeg synes det er bedre enn å kommunisere på sms om det. Anonymous poster hash: a6d2e...2b2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #6 Skrevet 20. juli 2014 Hvor lenge har dere datet? Vi har kjent hverandre i et halvt år. Holdt på et par uker bare, men vært sammen hver dag hele dagen og natten den perioden. Et alternativ er jo å bare vente til vi begge er hjemme igjen, men jeg blir så usikker og rastløs når jeg plutselig ikke hører noe fra ham. Den uken jeg er borte får vi ikke kommunisert i det hele tatt. Anonymous poster hash: cc293...01f
Ferny Skrevet 20. juli 2014 #7 Skrevet 20. juli 2014 Vi har kjent hverandre i et halvt år. Holdt på et par uker bare, men vært sammen hver dag hele dagen og natten den perioden. Et alternativ er jo å bare vente til vi begge er hjemme igjen, men jeg blir så usikker og rastløs når jeg plutselig ikke hører noe fra ham. Den uken jeg er borte får vi ikke kommunisert i det hele tatt. Anonymous poster hash: cc293...01f Hvis dere bare har datet et par uker, så tenker jeg at det er bedre å skrive sånn at du kommer til å savne han, og gleder deg til du ser han igjen. At du føler dere har noen skikkelig bra på gang. Heller det enn å sette han til veggs på en måte... men dette må du jo bestemme selv.
mommo10 Skrevet 20. juli 2014 #8 Skrevet 20. juli 2014 Hvor har du truffet han? Har det vært seriøst?
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #9 Skrevet 20. juli 2014 Hvor har du truffet han? Har det vært seriøst? Gjennom studier. Spørs hva du legger i seriøst. Men det har ikke vært som andre "pulevennskap" jeg har hatt tidligere, det har vært mer tøm og røm, og helt greit for meg. Jeg vet det er utrolig dumt av meg å ha sex med en fyr uten å vite hva som ligger i det, vi har liksom ikke satt opp noen "regler", og derfor blir jeg litt usikker på hva det er for ham... Anonymous poster hash: cc293...01f
bortkommen Skrevet 20. juli 2014 #10 Skrevet 20. juli 2014 Tror det kanskje er litt tidlig å gjøre opp status på den måten. Jeg hadde kanskje forventet av ei jente at hun spurte om jeg ønsker noe mer seriøst framover etter ferien, enn å stille noe ulitmatum siden det tilsynelatende virker så åpent nå. Hvordan synes du selv at kjemien er? Er dere fortrolig med hverandre? Snakker dere om litt dypere ting eller er det bare snakk om løst og fast og så et knull? For alt du vet vil han gjerne noe mer sammen med deg men føler at du bare vil leke mor og far uten noe mer forpliktelser utover det. Du vet, vi gutter er ikke tankelesere heller så ofte er vi bare med på leke for å ikke selv gå på en smell. Drit i være kul, lurer ingen med det. Vær ærlig og si det du mener. Liker deg godt og har lyst til at vi er mer enn bare sengekammerater, hva føler du om det? Sier han nei, ikke faen så er jo den saken grei. Dere kan jo selvsagt holde på eller bare la det skli ut, ingen skade skjedd.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #11 Skrevet 20. juli 2014 Tror det kanskje er litt tidlig å gjøre opp status på den måten. Jeg hadde kanskje forventet av ei jente at hun spurte om jeg ønsker noe mer seriøst framover etter ferien, enn å stille noe ulitmatum siden det tilsynelatende virker så åpent nå. Hvordan synes du selv at kjemien er? Er dere fortrolig med hverandre? Snakker dere om litt dypere ting eller er det bare snakk om løst og fast og så et knull? For alt du vet vil han gjerne noe mer sammen med deg men føler at du bare vil leke mor og far uten noe mer forpliktelser utover det. Du vet, vi gutter er ikke tankelesere heller så ofte er vi bare med på leke for å ikke selv gå på en smell. Drit i være kul, lurer ingen med det. Vær ærlig og si det du mener. Liker deg godt og har lyst til at vi er mer enn bare sengekammerater, hva føler du om det? Sier han nei, ikke faen så er jo den saken grei. Dere kan jo selvsagt holde på eller bare la det skli ut, ingen skade skjedd. Takk for svar! Tenker ikke å sette noe noe merkelapp på noe, men bare lurer på om han ser på det som bare gøy eller om det er følelser fra hans side også. Føler at kjemien mellom oss er veldig god, vi har ikke hatt kjempedype samtaler, men alt går veldig lett og vi vet mye om hverandre likevel. Tenker ikke over at menn kanskje kan tenke det samme som oss damer av og til, at den andre bare er ute etter litt moro.. Anonymous poster hash: cc293...01f
Aurora_Versailles Skrevet 20. juli 2014 #12 Skrevet 20. juli 2014 Jeg hadde sikkert bare ventet og sett om han holdt noe særlig kontakt gjennom ukene, men forstår at det ikke er så lett i praksis. Det letteste er jo ofte det enkleste: Vær ærlig. "Hei, du jeg lurer litt på om vi er eksklusiv?" Om dere ikke er det kan du jo fortsatt ha han, men samtidig date andre. Om han lurer på hvorfor du vil vite det, så er det vel obvious. Likevel.. ingen mannfolk er like. Lykke til :D
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #13 Skrevet 20. juli 2014 Jeg hadde sikkert bare ventet og sett om han holdt noe særlig kontakt gjennom ukene, men forstår at det ikke er så lett i praksis. Det letteste er jo ofte det enkleste: Vær ærlig. "Hei, du jeg lurer litt på om vi er eksklusiv?" Om dere ikke er det kan du jo fortsatt ha han, men samtidig date andre. Om han lurer på hvorfor du vil vite det, så er det vel obvious. Likevel.. ingen mannfolk er like. Lykke til :D Takk Han sier han ikke kommer til å ligge med noen på ferien, så vi er vel monogame sånn sett. Kanskje det bare burde være bra nok for meg? Huff..kan ikke huske sist sånt var så vanskelig.. Anonymous poster hash: cc293...01f
Aurora_Versailles Skrevet 20. juli 2014 #14 Skrevet 20. juli 2014 Takk Han sier han ikke kommer til å ligge med noen på ferien, så vi er vel monogame sånn sett. Kanskje det bare burde være bra nok for meg? Huff..kan ikke huske sist sånt var så vanskelig.. Anonymous poster hash: cc293...01f Jeg ville tolket det som et godt tegn og tenkt at ja, da er han "din" i den forstand i de neste to ukene og du kan senke skuldrene og slappe av. Så kan dere fortsette jakten når han kommer hjem <3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #15 Skrevet 20. juli 2014 Jeg ville tolket det som et godt tegn og tenkt at ja, da er han "din" i den forstand i de neste to ukene og du kan senke skuldrene og slappe av. Så kan dere fortsette jakten når han kommer hjem <3 Han sa jeg ikke skulle bekymre meg, så.. Takk for svar! :) Kanskje jeg bare skal vente da:) lettere sagt enn gjort, dårlig timing av ham å reise nå Anonymous poster hash: cc293...01f
Aurora_Versailles Skrevet 20. juli 2014 #16 Skrevet 20. juli 2014 Han sa jeg ikke skulle bekymre meg, så.. Takk for svar! :) Kanskje jeg bare skal vente da:) lettere sagt enn gjort, dårlig timing av ham å reise nå Anonymous poster hash: cc293...01f Slikt vil vel aldri være god timing så lenge savnet er stort <3 Så bra han sa du kunne slappe av. Da burde du virkelig gjøre det og. Dette er ikke bare en mulighet for han å vise at du kan stole på han, men en mulighet for deg å vise at du stoler på han. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå