AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Her du noensinne blitt så lei deg etter et brudd eller avslag at du har bombandert noen med smser eller telefoner? Jeg må innrømme at jeg har vært det før. Vet at det er sykt, og at det kommer sikkert mange slike kommentarer. Anonymous poster hash: b41c2...157 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 Nei. Jeg har for mye stolthet til det. Men jeg har derimot svart en fyr med en sint/såret tone som jeg har angret på, da jeg heller ville holdt meg litt for god for å vise hvor såret jeg er. Anonymous poster hash: eb787...a8f 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 Tjah, når det ble brutalt slutt mellom meg og eksen etter 6 år sammen, ble han bombandert med telefonsamtaler, meldinger og etc. Når jeg tenker tilbake på det nå, er det naturligvis flaut. Men det er vel kanskje ikke så merkelig at man blir litt desperat når man plutselig mister en person som har vært den viktigste personen i hele ditt voksenliv. Sånt må man bare godta at skjer. Man vil jo gjerne kjempe litt til, før man evt. gir opp. Sånn er det alltid. Jeg ser på det som en ganske naturlig ting. Så lenge man slutter å bombandere vedkommende med meldinger og slikt, selvfølgelig. Man skal ikke holde på sånn over lengre tid. Anonymous poster hash: 0b43b...a77 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 Nei. Hvorfor skulle jeg gjort det? Gidder ikke å krype for folk... Men har opplevd at folk har gjort det med meg. Og jeg synes det bare er så patetisk at da mister jeg i hvert fall interessen for de... Anonymous poster hash: 75eac...cd5 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 Tjah, når det ble brutalt slutt mellom meg og eksen etter 6 år sammen, ble han bombandert med telefonsamtaler, meldinger og etc. Når jeg tenker tilbake på det nå, er det naturligvis flaut. Men det er vel kanskje ikke så merkelig at man blir litt desperat når man plutselig mister en person som har vært den viktigste personen i hele ditt voksenliv. Sånt må man bare godta at skjer. Man vil jo gjerne kjempe litt til, før man evt. gir opp. Sånn er det alltid. Jeg ser på det som en ganske naturlig ting. Så lenge man slutter å bombandere vedkommende med meldinger og slikt, selvfølgelig. Man skal ikke holde på sånn over lengre tid. Anonymous poster hash: 0b43b...a77 Trådstarter: jeg har gjort det to ganger før. Da eksen gjorde det slutt etter et langt forhold. Jeg var ganske lei meg, og grunnen var måten han gjorde dette på. Jeg gjorde det også i lengre tid etter et annet endt forhold pga måten han dumpet meg på her også. Men jeg mener at en gjør seg selv vondt av å gjøre dette. Man blir desperat av stress, men det beste er å vise null interesse tilbake hvis noen ikke vil ha med seg å gjøre. Jeg hater meg selv for at jeg dummet meg ut og gjorde det, så aldri igjen!. Anonymous poster hash: b41c2...157
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #6 Skrevet 20. juli 2014 Trådstarter: jeg har gjort det to ganger før. Da eksen gjorde det slutt etter et langt forhold. Jeg var ganske lei meg, og grunnen var måten han gjorde dette på. Jeg gjorde det også i lengre tid etter et annet endt forhold pga måten han dumpet meg på her også. Men jeg mener at en gjør seg selv vondt av å gjøre dette. Man blir desperat av stress, men det beste er å vise null interesse tilbake hvis noen ikke vil ha med seg å gjøre. Jeg hater meg selv for at jeg dummet meg ut og gjorde det, så aldri igjen!. Anonymous poster hash: b41c2...157 Da har vi det på lik måte. Men ikke hat deg selv for det Alle har sine svake øyeblikk, og det er ikke unormalt å reagere på en slik måte. Bare glem det, ikke tenk over det. Gå videre med livet ditt! Anonymous poster hash: 0b43b...a77
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #7 Skrevet 20. juli 2014 Tjah, når det ble brutalt slutt mellom meg og eksen etter 6 år sammen, ble han bombandert med telefonsamtaler, meldinger og etc. Når jeg tenker tilbake på det nå, er det naturligvis flaut. Men det er vel kanskje ikke så merkelig at man blir litt desperat når man plutselig mister en person som har vært den viktigste personen i hele ditt voksenliv. Sånt må man bare godta at skjer. Man vil jo gjerne kjempe litt til, før man evt. gir opp. Sånn er det alltid. Jeg ser på det som en ganske naturlig ting. Så lenge man slutter å bombandere vedkommende med meldinger og slikt, selvfølgelig. Man skal ikke holde på sånn over lengre tid. Anonymous poster hash: 0b43b...a77 Trådstarter: ja det har kun med følelser å gjøre. Jeg gjorde det ikke for å være ond. Jeg gjorde det pga følelser som var vanskelige der og da. Men jeg kan ikke gå rundt å hate meg selv for det jeg gjorde for resten av livet selv om eksen sier at jeg er total galen som sendte på disse smsene. Anonymous poster hash: b41c2...157
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #8 Skrevet 20. juli 2014 Da har vi det på lik måte. Men ikke hat deg selv for det Alle har sine svake øyeblikk, og det er ikke unormalt å reagere på en slik måte. Bare glem det, ikke tenk over det. Gå videre med livet ditt! Anonymous poster hash: 0b43b...a77 Trådstarter: enig... Eksen fortalte dette til min tidligere svigermor, altså moren sin og hun går visst rundt å sier at hun er glad jeg er ute av livet hans siden jeg gjorde dette, men jeg gjorde ikke dette før det var slutt. Han dumpet meg til fordel for en annen og alt ble så vanskelig da han sa at han hadde funnet en annen og at han ikke ville høre fra meg mer i sitt liv. Da gikk det litt rundt for meg, og jeg sendte masse meldinger. Men jeg får slutte å hate meg selv for det,. Og dersom jeg treffer tidligere svigermor i en av mine barns bryllup en gang så får jeg bare heve hodet over det hele Hun får se på meg på den måten hun vil. Anonymous poster hash: b41c2...157 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #9 Skrevet 20. juli 2014 Nei, når jeg blir såret trekker jeg mer bare unna og slikker mine sår i skjul. Har derimot hatt mannfolk som har bombardert meg med sms og meldinger og da misliker jeg de bare enda mer. Anonymous poster hash: 1e360...1d0 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #10 Skrevet 20. juli 2014 Nei, når jeg blir såret trekker jeg mer bare unna og slikker mine sår i skjul. Har derimot hatt mannfolk som har bombardert meg med sms og meldinger og da misliker jeg de bare enda mer. Anonymous poster hash: 1e360...1d0 Trådstarter: ja men hvis du ikke vil høre fra de i seg selv, så vil det aldri hjelpe om de ikke hadde sendt deg smser heller... Du er ikke interessert nok, heter det. Uansett. Men de som gjør det, har sine grunner av og til, selv om det var dumt å gjøre det. Det betyr ikke at det er kun noe i veien med den som bombanderer en med smser. Det kan også være at den som mottar smsene har ledsaget personen til å gjøre det på en måte. Hvis du forstår. Men livet går videre, og jeg orker ikke å tenke på disse to mennene jeg gjorde det til. Men godt at jeg ikke er alene om å ha gjort det.... Anonymous poster hash: b41c2...157
Ferny Skrevet 20. juli 2014 #11 Skrevet 20. juli 2014 Haha, been there done that. Whatever. Jeg var ganske langt nede, for å si det sånn. Skrev at jeg "måttte ha han" og verre ting. Kalte han en dust sikkert hundre ganger, og så var jeg tilbake på den der at han var verdens fineste og blabla. Festlig. Trykket send, og gremmet meg sekundet etterpå - og sånn hadde jeg det gående. Vi er kjærester i dag da. Var en periode han hadde det veldig festlig med høytlesning fra sin egen mobil. Jeg synes fortsatt ikke det er så veldig morsomt. 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #13 Skrevet 20. juli 2014 Jeg har aldri gjort det selv, men eksen bombarderte meg med ti-femti sms daglig i noen uker da jeg gjorde det slutt. I en sms var jeg den eneste for ham, og han kunne ikke leve uten meg. I neste var jeg en forbanna fitte som ikke svarte ham. Så var det værsåsnillsøtesnillejegelskerdegjo! Jeg gjorde det slutt fordi han var utro btw. Jeg kan finne meg i mye, men ikke utroskap. Anonymous poster hash: 2f4c6...cf7 2
Ferny Skrevet 20. juli 2014 #14 Skrevet 20. juli 2014 Jeg har aldri gjort det selv, men eksen bombarderte meg med ti-femti sms daglig i noen uker da jeg gjorde det slutt. I en sms var jeg den eneste for ham, og han kunne ikke leve uten meg. I neste var jeg en forbanna fitte som ikke svarte ham. Så var det værsåsnillsøtesnillejegelskerdegjo! Jeg gjorde det slutt fordi han var utro btw. Jeg kan finne meg i mye, men ikke utroskap.Anonymous poster hash: 2f4c6...cf7 LOL, har opplevd det selv den veien også faktisk. Han og var utro, og hadde vel omtrent nøyaktig samme innhold i meldingene som du fikk. Pluss at han ringte da, og når jeg aldri svarte, så la han igjen tusen meldinger på svareren - med samme innhold. Først skjelte han meg ut, og så kom "men jeg elsker deg jo"... bare drittprat alt sammen. Det verste var at han ringte felles venner av oss midt på natten også (på fylla), og serverte de samme leksa - skjelte MEG ut til de liksom. Og så var det han som hadde vært utro og ville ha meg tilbake. Irrasjonell til tusen. Festilig for våre felles venner da. Huff... 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #15 Skrevet 20. juli 2014 Trådstarter: ja men hvis du ikke vil høre fra de i seg selv, så vil det aldri hjelpe om de ikke hadde sendt deg smser heller... Anonymous poster hash: b41c2...157 Det er mange scenario der man avviser noen eller dumper noen og er usikker ang. bruddet. Noen blir også sammen igjen i etterkant. Jeg har selv mottatt en rekke meldinger fra en fyr etter at jeg mistet noe av interessen etter en hendelse. Selv om jeg avviste ham var jeg litt usikker og hans bombarderende meldinger viste en desperasjon som ble spikeren i kista. Så med en gang en fyr viser de faktene bekrefter det at et brudd/en avvisning var det rette. Men ofte er det selvsagt slik at man er sikker i sin sak og den eneste forskjellen er inntrykket man sitter med i etterkant. Anonymous poster hash: eb787...a8f
Meline37 Skrevet 20. juli 2014 #16 Skrevet 20. juli 2014 Haha, been there done that. Whatever. Jeg var ganske langt nede, for å si det sånn. Skrev at jeg "måttte ha han" og verre ting. Kalte han en dust sikkert hundre ganger, og så var jeg tilbake på den der at han var verdens fineste og blabla. Festlig. Trykket send, og gremmet meg sekundet etterpå - og sånn hadde jeg det gående. Vi er kjærester i dag da. Var en periode han hadde det veldig festlig med høytlesning fra sin egen mobil. Jeg synes fortsatt ikke det er så veldig morsomt. Yes, tror det er mange som har vært der. Jeg vil si at det hele er følelser som blir vanskelige. Mange snakker veldig styggt om folk som driver på sånn, men det kan gå litt trill rundt for oss alle hvis det er noe som er vanskelig på en måte. Vi er bare mennesker, men det gjelder å prøve å ikke la følelsene dominere og styre. Godt å se at jeg ikke er alene om å ha gjort noe sånnt.... Det henger vel litt i lag med forelskelsen og hva som skjer. 2
Meline37 Skrevet 20. juli 2014 #17 Skrevet 20. juli 2014 Det er mange scenario der man avviser noen eller dumper noen og er usikker ang. bruddet. Noen blir også sammen igjen i etterkant. Jeg har selv mottatt en rekke meldinger fra en fyr etter at jeg mistet noe av interessen etter en hendelse. Selv om jeg avviste ham var jeg litt usikker og hans bombarderende meldinger viste en desperasjon som ble spikeren i kista. Så med en gang en fyr viser de faktene bekrefter det at et brudd/en avvisning var det rette. Men ofte er det selvsagt slik at man er sikker i sin sak og den eneste forskjellen er inntrykket man sitter med i etterkant. Anonymous poster hash: eb787...a8f Jeg vil si det sånn at hvis du først har avvist et menneske så skal du egentlig være såpass sikker at du kan glemme å få personen tilbake. For du risikerer å miste en person med å avvise. Hvis vedkommende tar av på smser og telefon etter bruddet eller avvisningen, så er det bare følelser fra den sin side. De er mulig sterkere enn det de var fra den som ikke skrev noe. Jeg har opplevd dette. Jeg har blitt avvist og jeg har tatt helt av. Jeg har opplevd å bli avvist og ikke tatt av i det hele tatt. Hvem av disse hadde jeg mest interesse på? Jo den som jeg tok helt av over. Mens den jeg ikke tok av over ga jeg mer blaffen i, i utgangspunktet. 2
Sandie Skrevet 20. juli 2014 #18 Skrevet 20. juli 2014 Jeg har gjort det da jeg var tenåring, det var på 90-tallet før facebook og mobiltlf kom, så jeg skrev brev til han men i voksen alder har jeg klart å la være å gjøre slikt og er glad for det. Det virker jo som oftest mot sin hensikt. Jeg hadde en jeg møtte på en datingside på nettet som jeg tok farvel med etter 3 møter. Han var av den oppfatning at vi allerede var et par,prøvde å overbevis meg om at jeg tok feil,og sendte meg laaaaange meldinger på mobilen, også etter at han hadde slettet meg som fbook-venn. Jeg begynte å lure på om han var mentalt ustabil,og mest sannsynlig var han det. Jeg synes synd i ham siden han tok "bruddet" så tungt, men fant ut at det beste var å ikke svare ham. Etter en stund ga han seg heldigvis. Litt creepy når folk holder på slik, ihvertfall menn. 2
Meline37 Skrevet 20. juli 2014 #19 Skrevet 20. juli 2014 Jeg har gjort det da jeg var tenåring, det var på 90-tallet før facebook og mobiltlf kom, så jeg skrev brev til han men i voksen alder har jeg klart å la være å gjøre slikt og er glad for det. Det virker jo som oftest mot sin hensikt. Jeg hadde en jeg møtte på en datingside på nettet som jeg tok farvel med etter 3 møter. Han var av den oppfatning at vi allerede var et par,prøvde å overbevis meg om at jeg tok feil,og sendte meg laaaaange meldinger på mobilen, også etter at han hadde slettet meg som fbook-venn. Jeg begynte å lure på om han var mentalt ustabil,og mest sannsynlig var han det. Jeg synes synd i ham siden han tok "bruddet" så tungt, men fant ut at det beste var å ikke svare ham. Etter en stund ga han seg heldigvis. Litt creepy når folk holder på slik, ihvertfall menn. Jeg er enig i at det er ubehagelig når menn gjør det. For da føler en seg truet med en gang. Men jeg skjønner årsakene til at man kan gjøre det. For jeg har vært der selv. Det er bare vanskelige følelser, men jeg vil ikke si at jeg er mentalt blåst i hue av den grunn. Overhodet ikke. Men jeg skal ikke gjøre det igjen, for jeg var bare stygg mot meg selv når jeg gjorde det. 1
Sandie Skrevet 20. juli 2014 #20 Skrevet 20. juli 2014 Jeg er enig i at det er ubehagelig når menn gjør det. For da føler en seg truet med en gang. Men jeg skjønner årsakene til at man kan gjøre det. For jeg har vært der selv. Det er bare vanskelige følelser, men jeg vil ikke si at jeg er mentalt blåst i hue av den grunn. Overhodet ikke. Men jeg skal ikke gjøre det igjen, for jeg var bare stygg mot meg selv når jeg gjorde det. Nei,det var en del andre ting ved hans væremåte som gjorde at jeg falt ned på den konklusjonen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå