AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #1 Skrevet 20. juli 2014 Jeg har laget meg profil på en datingside, og det forundrer meg litt hvor mange menn der som er tilsynelatende uten sosial IQ? F.eks.virker det som mange tror dette er en lettvindt måte å skaffe seg kjæreste på. Etter 2-3 treff tror de vi er sammen og har begynt å planlegge forholdet et godt stykke inn i fremtiden. Jeg synes også det ser ut til å være en stor andel folk med psykiske issues, hjemmeboere, Navere osv? Har jeg bare vært uheldig eller er det andre kvinner her som har erfart det samme? Anonymous poster hash: 0c8ad...433
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #2 Skrevet 20. juli 2014 Jeg vet ikke om du har vært uheldig, jeg. Men jeg har motsatt erfaring. Jeg møter folk på dates og alt virker så fint og flott, men så dabber det bare av og så er de borte vekk... Anonymous poster hash: 8123c...897
Summers Skrevet 20. juli 2014 #3 Skrevet 20. juli 2014 Dette er ting du bør spørre vennene dine om i det virkelige liv. Her på KG er det jo folk minst like ille som de du møter på nettdating. 7
Fiolinisten Skrevet 20. juli 2014 #4 Skrevet 20. juli 2014 Ja, jeg har opplevd det samme. Spesielt på Sukker, der var det helt håpløst. Møteplassen var glimrende, men nå er jeg ikke sikker på om de fortsatt driver. Så det spørs en del hvor en har profil.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #5 Skrevet 20. juli 2014 Ja, jeg har opplevd det samme. Spesielt på Sukker, der var det helt håpløst. Møteplassen var glimrende, men nå er jeg ikke sikker på om de fortsatt driver. Så det spørs en del hvor en har profil. Ok.Det var på Møteplassen jeg hadde profil. Følte det var så mange desperate menn der, og menn med ulike psykiske plager (de fortalte selv om dette). Anonymous poster hash: 0c8ad...433
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #6 Skrevet 20. juli 2014 Det er jo logisk. Dersom noen har lite sosialt liv og/eller andre problemer så blir nettdating deres eneste kanal for å treffe noen. Så selv om ikke alle er slik, så er det en god del av dem. Hvis man sliter med å treffe noen i det virkelige liv så er det en grunn til det. Så det er jo en grunn til at du selv er der akkurat som dem. Hvis man vil holde seg litt "for god" for nettdating (hvilket er fornuftig for så vidt) må man fokusere på å utvide eget nettverk og treffe flere mennesker til daglig. Anonymous poster hash: dabf0...c92 2
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #7 Skrevet 20. juli 2014 Det er jo logisk. Dersom noen har lite sosialt liv og/eller andre problemer så blir nettdating deres eneste kanal for å treffe noen. Så selv om ikke alle er slik, så er det en god del av dem. Hvis man sliter med å treffe noen i det virkelige liv så er det en grunn til det. Så det er jo en grunn til at du selv er der akkurat som dem. Hvis man vil holde seg litt "for god" for nettdating (hvilket er fornuftig for så vidt) må man fokusere på å utvide eget nettverk og treffe flere mennesker til daglig. Anonymous poster hash: dabf0...c92 Jeg ser poenget ditt.Å utvide nettverket er viktig, jeg følte nettdatingen kunne bidra til dette da men er usikker nå. Jeg er ikke Viggo Venneløs, men omgangskretsen består mest av etablerte venninner og endel kompiser som riktignok er single,men ikke aktuelle for meg. På jobben er vi kun damer desverre og fritiden min går mest med til barna mine,øvrig familie og venner med barn. ts Anonymous poster hash: 0c8ad...433
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #8 Skrevet 20. juli 2014 Hvis man sliter med å treffe noen i det virkelige liv så er det en grunn til det. Jepp, at man for eksempel jobber ett sted med få mennesker eller mange av samme kjønn som deg. Trenger ikke bety at en er en taper av den grunn, dust! Anonymous poster hash: 9183e...a92 6
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #9 Skrevet 20. juli 2014 Ja men dere da, hvis DU som leser feks har bodd i denne byen hvor du bor i feks 10 år da. Så må du kunne kjenne noen og sosialisere seg med folk da. Men hvis noen har flyttet til helt nytt by, hvor man ikke kjenner en eneste person. Så kan jeg skjønne at, det er så vanskelig å få kontakt med folk da. Jeg har flyttet fra venner mine til Fredrikstad, hvor jeg kjente ingen, men etter jeg begynte å jobbe så var det "litt" venner. Men kan ikke kalle venner, når jeg spør dem, om dem ønsker å dra ut på byen å drikke eller finne på annet. Det går ikke bare å dra ut på byen å si " hei jeg er ny her, vil være kjent med deg". Da hadde hun/han sett på deg som idiot tror jeg eller psykisk syk. Anonymous poster hash: 87762...1b4
Gjest Idollet Skrevet 20. juli 2014 #11 Skrevet 20. juli 2014 Jeg synes du virker ganske kynisk. Helt ærlig...
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #12 Skrevet 20. juli 2014 Jepp, at man for eksempel jobber ett sted med få mennesker eller mange av samme kjønn som deg. Trenger ikke bety at en er en taper av den grunn, dust! Anonymous poster hash: 9183e...a92 Og hvor har jeg skrevet at man er en taper? Lest det du siterer. Dust. Anonymous poster hash: dabf0...c92
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #13 Skrevet 20. juli 2014 Jeg synes du virker ganske kynisk. Helt ærlig... Er det meg som er ts du sikter til? Meningen med tråden er absolutt ikke å disse noen. Jeg bare undrer meg litt over dette med at folk virker så desperte, mye mer enn ute i det virkelige liv og vil høre andres erafringer rundt dette. Anonymous poster hash: 0c8ad...433
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #14 Skrevet 20. juli 2014 Er det meg som er ts du sikter til? Meningen med tråden er absolutt ikke å disse noen. Jeg bare undrer meg litt over dette med at folk virker så desperte, mye mer enn ute i det virkelige liv og vil høre andres erafringer rundt dette. Anonymous poster hash: 0c8ad...433 Desperate skulle det stå. Anonymous poster hash: 0c8ad...433
Gjest Idollet Skrevet 20. juli 2014 #15 Skrevet 20. juli 2014 (endret) Er det meg som er ts du sikter til? Meningen med tråden er absolutt ikke å disse noen. Jeg bare undrer meg litt over dette med at folk virker så desperte, mye mer enn ute i det virkelige liv og vil høre andres erafringer rundt dette. Anonymous poster hash: 0c8ad...433 Kan ikke enhver bli desperat? Det er ikke slik at alle har kjæresteforhold. Dette gjelder også de med psykiske "issues" og uten. Faktisk tror jeg at nervøsitet, angst og depresjon, som gjelder nesten alle med psykiske problemer, faktisk blir forårsaket av det å ikke lykkes helt sosialt og i samlivsmarkedet. Noe som kanskje da blir ganske korrelert med det å være "desperat". Ikke nok med det blir vel de ofte dårlig sosialt og av å ikke snakke med så mange. Helt ok mennesker i sjela derimot. Andres akseptanse er det derimot vanskeligere med. Endret 20. juli 2014 av Idollet 4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #16 Skrevet 20. juli 2014 Kanskje denne tråden kan være stor! -Kanskje dere kan fortelle hvordan finne seg kjæreste! --Hvordan finne venner, så slipper folk å betale på sukker osv osv nettdating sider! Anonymous poster hash: 87762...1b4
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #17 Skrevet 20. juli 2014 Kan ikke enhver bli desperat? Det er ikke slik at alle har kjæresteforhold. Dette gjelder også de med psykiske "issues" og uten. Faktisk tror jeg at nervøsitet, angst og depresjon, som gjelder nesten alle med psykiske problemer, faktisk blir forårsaket av det å ikke lykkes helt sosialt og i samlivsmarkedet. Noe som kanskje da blir ganske korrelert med det å være "desperat". Ikke nok med det blir vel de ofte dårlig sosialt og av å ikke snakke med så mange. Helt ok mennesker i sjela derimot. Andres akseptanse er det derimot vanskeligere med. Ja, jeg ser absolutt at du har noen gode poeng her. Men hvis maner på datingsider i lang lang tid,går på mange dates og aldri lykkes i å finne kjæreste må man kanskje være villige til å endre seg litt? Desperasjon er noe av det mest avtennende som finnes. Anonymous poster hash: 0c8ad...433
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #18 Skrevet 20. juli 2014 Desperasjon er noe av det mest avtennende som finnes. Anonymous poster hash: 0c8ad...433 Enig. Når jeg treffer noen som jeg ENDELIG kan få følelser for så ender det bare dårlig fordi at de girer seg så ekstremt opp. Dette er normale, oppegående mennesker som bare reagerer dårlig på dette med å være betatt. Anonymous poster hash: fdc56...172 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2014 #19 Skrevet 20. juli 2014 Kan ikke noen hjelpe denne anonymbrukeren? Folk burde ha mye erfaring til det. Kanskje denne tråden kan være stor! -Kanskje dere kan fortelle hvordan finne seg kjæreste! --Hvordan finne venner, så slipper folk å betale på sukker osv osv nettdating sider! Anonymous poster hash: 87762...1b4 Anonymous poster hash: 87762...1b4
MS.MR Skrevet 20. juli 2014 #20 Skrevet 20. juli 2014 (endret) Lest fort igjennom her nå.... Er jeg taper fordi jeg har profil på sukker, og skriver til utvalgte jenter? Og når man først er inne på det med sosial IQ. Synes forøvrig det virker som at en del av dere kvinner har lav sosial IQ, av den enkle grunn at mange av dere prøver å vri dette med sosial IQ over på oss menn... Kan ikke vi heller bare bli enig om at både menn og kvinner har like forbanna lav sosial IQ? Og så har man jo de som tror at de har høy sosial IQ da.... vet ikke hva som er verst jeg.... Ha lav sosial IQ, eller å tro at man er så perfekt og har høy sosial IQ.... :-P Endret 20. juli 2014 av MS.MR 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå