Gå til innhold

Hvem selger stakittgjerder?


la Flaca

Anbefalte innlegg

Vi har 1,8 mål tomt som skulle vært gjerdet inn. Forestiller meg at det må være litt av en jobb, men så kom jeg til å tenke på at det sikkert finnes ferdige lengder med stakittgjerde å få kjøpt. Noen her inne som vet? Er det veldig mye dyrere enn å kjøpe et byggesett som man spikrer sammen selv? Å kutte lengdene selv er uaktuelt...

Takknemlig for svar. Flott om noen har tips om hvor man kan få kjøpt sånt. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De fleste byggevarehus har ferdige lengder (Maxbo, Byggern osv). Vet ikke prisen, men mener at de er laget av impregnerte materialer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos oss har plantasjen slikt på tilbud i disse dager. Halv pris; 99 kr for en gjerdelengde, tror den er på ca 2 m. Ellers har jeg sett at coop obs bygg også har hatt på tilbud til rett over 100 lappen. Men det finnes stort utvalg, og de fleste byggevareforretningene har kataloger med bestillingsvarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos oss har plantasjen slikt på tilbud i disse dager. Halv pris; 99 kr for en gjerdelengde' date=' tror den er på ca 2 m. Ellers har jeg sett at coop obs bygg også har hatt på tilbud til rett over 100 lappen. Men det finnes stort utvalg, og de fleste byggevareforretningene har kataloger med bestillingsvarer.[/quote']

Aiai! Høres toppers ut. Har sjekket litt rundt på nettet, men det jeg har funnet ligger i priskalssen 300-400 pr. meter... Skal se om jeg finner Plantasjen på nettet nå. Og takk for tipset! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...